From :
..the voice
အမ်ားျပည္သူအတြက္ သက္သာ ေခ်ာင္ခ်ိမႈ မရွိေစဘဲ ယာဥ္ပိုင္ရွင္ လူအနည္းစုကိုသာ အက်ဳိးရွိ ေစသျဖင့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္သံုး သဘာဝဓာတ္ေငြ႕ (CNG-Compressed) ေစ်းႏႈန္းကို ျပင္ဆင္ ေရာင္းခ် သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း စြမ္းအင္ဝန္ႀကီးဌာနက ဇြန္လ ၁ ရက္တြင္သတင္းထုတ္ျပန္လိုက္သည္။
ယင္းကဲ့သို႔ ျပဳလုပ္ရန္ စီစဥ္ျခင္းမွာ ျပည္သူ႔ဝန္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္းမ်ား စြမ္းေဆာင္ရည္ အကဲျဖတ္ အဖြဲ႕႐ုံးသို႔ ယခုႏွစ္ ဧၿပီလတြင္ CNG ငွားယာဥ္ မ်ားကို စက္သုံးဆီ အသုံးျပဳေမာင္းႏွင္ေသာ အငွားယာဥ္မ်ား ႏွင့္ ေစ်းႏႈန္းတစ္ေျပးညီ သတ္မွတ္ကာ မီတာျဖင့္ ေျပးဆြဲေစမည္ဆိုပါက ဓာတ္ဆီ၊ ဒီဇယ္ေစ်းႏႈန္းမ်ား နည္းတူ CNG ေစ်းကို တိုးျမႇင့္ေရာင္းခ်သင့္ေၾကာင္း ျပည္သူ႔ဝန္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္းမ်ား စြမ္းေဆာင္ရည္ အကဲျဖတ္အဖြဲ႕႐ုံးသို႔ တင္ျပလာျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္သည္ဟု အဆိုပါ ထုတ္ျပန္ခ်က္တြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။
အထက္ပါ တင္ျပခ်က္အတိုင္း ဓာတ္ဆီ၊ ဒီဇယ္ ေစ်းႏႈန္းမ်ားနည္းတူ CNG ေစ်းကို တိုးျမႇင့္ေရာင္းခ်ျခင္းကို မျပဳလုပ္ ေသးေသာ္လည္း ပထမအဆင့္အေနျဖင့္ အငွားယာဥ္မ်ားကို ေရာင္းခ်သည့္ CNG ေစ်းကို သင့္တင့္မွ်တေသာ ေစ်းႏႈန္းအျဖစ္ ျပင္ဆင္ေရာင္းခ်ျခင္းကို မၾကာမီစတင္ လုပ္ေဆာင္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း စြမ္းအင္ဝန္ႀကီးဌာန၏ ထုတ္ျပန္ခ်က္တြင္ ေဖာ္ျပ ထားသည္။
“CNG နဲ႔ဆြဲရတာ အုံနာေၾကးက မ်ားတယ္ဆိုေပမယ့္ ဆီခ သက္သာတယ္၊ ပတ္ဆြဲႏိုင္တယ္။ ေစ်းျမင့္မယ္ ဆိုတာေတာ့ မျဖစ္သင့္ဘူး။ တကယ္ဆို အားလုံးကို CNG ရေအာင္ လုပ္ေပးရမွာ။ အဲဒါကမွ တကယ့္အေျဖ” ဟု CNG အငွား ယာဥ္ေမာင္းတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
ေစ်းႏႈန္းသို႔ ေျပာင္းလဲသတ္မွတ္ျခင္းမွ ရရွိသည့္ ဝင္ေငြအား ႏိုင္ငံေတာ္၏ ပညာေရး၊ က်န္းမာေရးက႑မ်ားတြင္ သုံးစြဲျခင္း သို႔မဟုတ္ သဘာဝဓာတ္ေငြသုံး လွ်ပ္စစ္ဓာတ္အားေပး လုပ္ငန္းမ်ားတြင္ သုံးစြဲသြားမွသာ အမ်ားျပည္သူ ပိုမိုအက်ဳိးရွိမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ထပ္မံေဖာ္ျပထားသည္။
CNG ယာဥ္မ်ားမွာ ေစ်းျမင့္သကဲ့သို႔ ယာဥ္ေမာင္းမ်ားက ငွားရမ္း ေမာင္းႏွင္လွ်င္လည္း ေန႔စဥ္ (အုံနာေၾကး) ေၾကး ျမင့္မားသျဖင့္ ခရီးသည္မ်ားကို ေစ်းေလွ်ာ့ခ် ယူႏိုင္ျခင္း မရွိေသာေၾကာင့္ အမ်ားျပည္သူ မ်ားအတြက္ အက်ဳိးထူးျခားမႈမရွိေၾကာင္း ေရာင္နီဦး အငွာယာဥ္ ဝန္ေဆာင္မႈကုမၸဏီ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
ယင္းကဲ့သို႔ ဓာတ္ဆီ၊ ဒီဇယ္ဆီေစ်းႏႈန္း မ်ားႏွင့္ CNG ေစ်းမ်ား ကြာဟမႈေၾကာင့္ မီတာစနစ္ အသုံးျပဳႏိုင္ျခင္း မရွိေသးေၾကာင္း၊ ႏိုင္ငံတကာတြင္လည္း CNG ေစ်းမွာ သက္သာေသာေၾကာင့္ ေစ်းကြာဟ ခ်က္ကို ညႇိႏိႈင္းႏိုင္မည္မဟုတ္သျဖင့္ အငွားယာဥ္မ်ား အားလုံးကို CNG ေပးႏိုင္မွ သာလွ်င္ ျပႆနာမ်ား အဆင္ေျပႏိုင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ၎က ဆက္လက္ေျပာၾကား သည္။
.. www.MyanmarExpress.net
အမ်ားျပည္သူအတြက္ သက္သာ ေခ်ာင္ခ်ိမႈ မရွိေစဘဲ ယာဥ္ပိုင္ရွင္ လူအနည္းစုကိုသာ အက်ဳိးရွိ ေစသျဖင့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္သံုး သဘာဝဓာတ္ေငြ႕ (CNG-Compressed) ေစ်းႏႈန္းကို ျပင္ဆင္ ေရာင္းခ် သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း စြမ္းအင္ဝန္ႀကီးဌာနက ဇြန္လ ၁ ရက္တြင္သတင္းထုတ္ျပန္လိုက္သည္။
ယင္းကဲ့သို႔ ျပဳလုပ္ရန္ စီစဥ္ျခင္းမွာ ျပည္သူ႔ဝန္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္းမ်ား စြမ္းေဆာင္ရည္ အကဲျဖတ္ အဖြဲ႕႐ုံးသို႔ ယခုႏွစ္ ဧၿပီလတြင္ CNG ငွားယာဥ္ မ်ားကို စက္သုံးဆီ အသုံးျပဳေမာင္းႏွင္ေသာ အငွားယာဥ္မ်ား ႏွင့္ ေစ်းႏႈန္းတစ္ေျပးညီ သတ္မွတ္ကာ မီတာျဖင့္ ေျပးဆြဲေစမည္ဆိုပါက ဓာတ္ဆီ၊ ဒီဇယ္ေစ်းႏႈန္းမ်ား နည္းတူ CNG ေစ်းကို တိုးျမႇင့္ေရာင္းခ်သင့္ေၾကာင္း ျပည္သူ႔ဝန္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္းမ်ား စြမ္းေဆာင္ရည္ အကဲျဖတ္အဖြဲ႕႐ုံးသို႔ တင္ျပလာျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္သည္ဟု အဆိုပါ ထုတ္ျပန္ခ်က္တြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။
အထက္ပါ တင္ျပခ်က္အတိုင္း ဓာတ္ဆီ၊ ဒီဇယ္ ေစ်းႏႈန္းမ်ားနည္းတူ CNG ေစ်းကို တိုးျမႇင့္ေရာင္းခ်ျခင္းကို မျပဳလုပ္ ေသးေသာ္လည္း ပထမအဆင့္အေနျဖင့္ အငွားယာဥ္မ်ားကို ေရာင္းခ်သည့္ CNG ေစ်းကို သင့္တင့္မွ်တေသာ ေစ်းႏႈန္းအျဖစ္ ျပင္ဆင္ေရာင္းခ်ျခင္းကို မၾကာမီစတင္ လုပ္ေဆာင္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း စြမ္းအင္ဝန္ႀကီးဌာန၏ ထုတ္ျပန္ခ်က္တြင္ ေဖာ္ျပ ထားသည္။
“CNG နဲ႔ဆြဲရတာ အုံနာေၾကးက မ်ားတယ္ဆိုေပမယ့္ ဆီခ သက္သာတယ္၊ ပတ္ဆြဲႏိုင္တယ္။ ေစ်းျမင့္မယ္ ဆိုတာေတာ့ မျဖစ္သင့္ဘူး။ တကယ္ဆို အားလုံးကို CNG ရေအာင္ လုပ္ေပးရမွာ။ အဲဒါကမွ တကယ့္အေျဖ” ဟု CNG အငွား ယာဥ္ေမာင္းတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
ေစ်းႏႈန္းသို႔ ေျပာင္းလဲသတ္မွတ္ျခင္းမွ ရရွိသည့္ ဝင္ေငြအား ႏိုင္ငံေတာ္၏ ပညာေရး၊ က်န္းမာေရးက႑မ်ားတြင္ သုံးစြဲျခင္း သို႔မဟုတ္ သဘာဝဓာတ္ေငြသုံး လွ်ပ္စစ္ဓာတ္အားေပး လုပ္ငန္းမ်ားတြင္ သုံးစြဲသြားမွသာ အမ်ားျပည္သူ ပိုမိုအက်ဳိးရွိမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ထပ္မံေဖာ္ျပထားသည္။
CNG ယာဥ္မ်ားမွာ ေစ်းျမင့္သကဲ့သို႔ ယာဥ္ေမာင္းမ်ားက ငွားရမ္း ေမာင္းႏွင္လွ်င္လည္း ေန႔စဥ္ (အုံနာေၾကး) ေၾကး ျမင့္မားသျဖင့္ ခရီးသည္မ်ားကို ေစ်းေလွ်ာ့ခ် ယူႏိုင္ျခင္း မရွိေသာေၾကာင့္ အမ်ားျပည္သူ မ်ားအတြက္ အက်ဳိးထူးျခားမႈမရွိေၾကာင္း ေရာင္နီဦး အငွာယာဥ္ ဝန္ေဆာင္မႈကုမၸဏီ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
ယင္းကဲ့သို႔ ဓာတ္ဆီ၊ ဒီဇယ္ဆီေစ်းႏႈန္း မ်ားႏွင့္ CNG ေစ်းမ်ား ကြာဟမႈေၾကာင့္ မီတာစနစ္ အသုံးျပဳႏိုင္ျခင္း မရွိေသးေၾကာင္း၊ ႏိုင္ငံတကာတြင္လည္း CNG ေစ်းမွာ သက္သာေသာေၾကာင့္ ေစ်းကြာဟ ခ်က္ကို ညႇိႏိႈင္းႏိုင္မည္မဟုတ္သျဖင့္ အငွားယာဥ္မ်ား အားလုံးကို CNG ေပးႏိုင္မွ သာလွ်င္ ျပႆနာမ်ား အဆင္ေျပႏိုင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ၎က ဆက္လက္ေျပာၾကား သည္။
.. www.MyanmarExpress.net
5 comments:
taxi very expensive.
***FOR OUR COUNTRY AND FOR OUR PEOPLE***
OUR GENERAL PUBLIC SUFFERING MANY YEARS
BECAUSE WE HAVE TO PAY MORE AND MORE
MONEY FOR TAXI FARES.
WAITING FOR MANY YEARS TO PAY ACCORDING
TO THE TAXI METERS BUT STILL WAITING FOR
HOW LONG? DON'T KNOW.
MANY TIMES PRICES ARE INCREASING WITHOUT
WARNING.
SIMILARLY DAILY CONSUMABLE PRICES ARE INCREASING WITHOUT WARNING.
OUR GOVERNMENT KEEP ADJUSTING ALL
EMPLOYEES SALARIES ACCORDING TO THE
INFLATIONS AND LOST OF BUYING POWER BUT
NEVER CATCH UP CONSUMERS PRICE BECAUSE ALL COMPANIES AND ALL MERCHANTS ARE RUNNING
AHEAD AND MAKING MORE AND MORE MONEY
ALL THE TIMES.
BUSINESS MAN AND WOMEN NEVER SUFFER BECAUSE
THEY ALL PASSING THE HIGH PURCHASE PRICE
TO THE CONSUMERS.
THEY ALL ARE ABOVE THE INFLATIONS AND NEVER
AFFECT TO THEM.BUT CONSUMERS ARE SUFFERINGS.
NEARLY ALL CHINESE AND INDIAN FAMILIES
WORKING AS BUSINESS MEN AND WOMEN.
THEY ALL GETTING RICHER AND RICHER FROM
THEIR OWN BUSINESSES.
BUT NEARLY ALL MYANMAR FAMILIES ARE WORKING
IN SERVICES AND SALARY EARNERS AND NEARLY
ALL SUFFERING IN THEIR DAILY LIFE.
***WE SHOULD NOT IGNORE THIS KIND OF THINGS
HAPPENING.***
***WE NEED TO ENCOURAGE ALL OF OUR YOUNG
MYANMARS TO DO OWN BUSINESSES***
***OUR GOVERNMENT NEEDS PLANS FOR SMALL
BUSINESS LOAN TO OUR YOUNG NATIONALS/
ENTREPRENEURS SAME LIKE FARMERS SMALL AND MEDIUM SIZE LOANS.
CHINESE AND INDIANS UNDERSTAND THEY MUST
SAFE MONEY TO START OWN BUSINESSES.
CHINESE GET HELP FROM CHINESE "BON KYAUNG"=
CHINESE COMMUNITY GROUP AND INDIANS ALSO
GET HELP FROM MUSLIM COMMUNITY AND ALSO
GET HELP FROM OUTSIDE THE COUNTRY.
MANY MYANMAR YOUNG MEN AND WOMEN SAID I WISH
LIKE TO DO BUSINESSES IF I HAVE MONEY.
LOOK LIKE THEY EXPECTING SOME KIND OF HELP.
WE NEED TO GUIDE AND HELP ALL OUR YOUNG MEN AND WOMEN HOW TO SAVE MONEY,HOW TO START
THE OWN BUSINESSES.
ALL THE ABOVE BUSINESS TRAINING SHOULD START
FROM THE MIDDLE SCHOOL TO HIGHER EDUCATIONS.
***NEED EDUCATION REFORM.ALL STUDENTS MUST
COMPLETE INTERNSHIP/PRACTICAL TRAINING.
***THE MAIN GOAL IS WE NEED PLANS AND CONTROL
ALL MARKETS.***
WE NEED INCOME,COST OF LIVING,STANDARD OF
LIVING AND INFLATION GRAPHS ARE NARROW
OR SLIGHT DIFFERENT.
NATIONALISM AND 969
WUNTHANU...
လူ ႀကီး ပိုင္း ေတြ လဲ ဘယ္
္ေတာ့ မွ အရူး ထ လို႔ ပီး မ လဲ မသိ ဘူး ေအာက္ေျခ ကို ေသခ်ာ ဆင္း ပီး စစ္ တမ္း ေကာက္ ပါ ဦး လား
အခ်ိန္ေတြ ေငြေတြေပးျပီး ေရွ႕ကေနအနစ္နာခံခ့ဲရတာ CNG သမားေတြပါ
CNGေဈး တက္ လဲ ပိုဆိုး ဖို႔ပဲ
Post a Comment
https://www.facebook.com/MyanmarExpress တြင္ သတင္းမ်ား ဆက္လက္ဖတ္ရႈရန္