From :
..eleven
.. www.MyanmarExpress.net
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ ေလ်ာ့နည္းေစရန္ တည္ေဆာက္လ်က္ရွိသည့္ ခံုးေက်ာ္တံတား စီမံကိန္းမ်ားအနက္
ႏွစ္ထပ္တည္ေဆာက္လ်က္ရွိသည့္ ဘုရင့္ေနာင္ ခံုးေက်ာ္တံတား စီမံကိန္း၌
ဘုရင့္ေနာင္လမ္းမႀကီးေပၚ ျဖတ္သန္းတည္ေဆာက္ထားသည့္ ဘုရင့္ေနာင္
ခံုးေက်ာ္တံတားကို ေအာက္တိုဘာလကုန္တြင္ စတင္အသံုးျပဳခြင့္ ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း
ဘုရင့္ေနာင္စခန္း အက်ဳိးေဆာင္အဖြဲ႔ ဥကၠ႒ ဦးခင္ဟန္က ဆုိသည္။
"ဘုရင့္ေနာင္ လမ္းမႀကီးေပၚမွာ တည္ေဆာက္ထားတဲ့ ေအာက္ကဘုရင့္ေနာင္ ခံုးေက်ာ္တံတားကို ဒီလကုန္မွာစၿပီး ျဖတ္သန္းခြင့္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ သမိုင္းဘူတာ႐ံု လမ္းေပၚက ခံုးေက်ာ္တံတားကေတာ့ အသံုးျပဳခြင့္ မရေသးပါဘူး" ဟု ဘုရင့္ေနာင္စခန္း အက်ဳိးေဆာင္အဖြဲ႕ ဥကၠ႒ ဦးခင္ဟန္က ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ဘုရင့္ေနာင္ ခံုးေက်ာ္တံတားသည္ ႏွစ္ထပ္တံတား စီမံကိန္းျဖစ္ၿပီး ဘုရင့္ေနာင္ လမ္းမႀကီးေပၚတြင္ တစ္စင္း၊ သမုိင္းဘူတာ႐ံု လမ္းေပၚတြင္ တစ္စင္း တည္ေဆာက္လ်က္ရွိေၾကာင္း၊ ဘုရင့္ေနာင္ ခံုးေက်ာ္တံတား စီမံကိန္းကို ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာလကုန္က စတင္ခဲ့ၿပီး FMI Co.,Ltd မွ ေဆာက္ေနျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း၊ အဆိုပါ စီမံကိန္းအတြက္ ခန္႔မွန္းကုန္က်ေငြမွာ က်ပ္ ၂၁ ဘီလ်ံ ရွိႏုိင္ေၾကာင္း ကုမၸဏီ၏ ထုတ္ျပန္ခ်က္မ်ားအရ သိရသည္။
ထို႔ျပင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ တည္ေဆာက္ေနဆဲ ဘုရင့္ေနာင္ ခံုးေက်ာ္တံတားႏွင့္ ေရႊဂံုတိုင္ ခံုးေက်ာ္တံတားမ်ားကို လာမည့္ဒီဇင္ဘာ အၿပီးတည္ေဆာက္ရန္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီမွ ညႊန္ၾကားထားေၾကာင္း သိရသည္။
"ဘုရင့္ေနာင္ ပြဲ႐ံု၀င္းထဲမွာေရာ၊ လမ္းမႀကီးမွာပါ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈေတြ ျဖစ္ပါတယ္။ ခံုးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္ေနေတာ့ ပိုက်ပ္တယ္။ ဒါေပမဲ့့ လမ္းမႀကီးေပၚက တံတားက ဒီလကုန္ ျဖတ္သန္းခြင့္ ရေတာ့မွာဆိုေတာ့ လက္ရွိၾကံဳေတြ႔ေနတဲ့ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ ေလ်ာ့သြားမွာပါ။ ၀င္းထဲမွာလည္း ေန႔စဥ္နဲ႔အမွ် ယာဥ္ထိန္းေတြနဲ႔ ၾကပ္ၾကပ္မတ္မတ္ ေဆာင္ရြက္ေနပါတယ္" ဟုလည္း ဦးခင္ဟန္က ဆက္လက္ေျပာၾကားသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမ်ား ေလ်ာ့နည္းသက္သာေစရန္အတြက္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ အမ်ားဆံုး ျဖစ္ပြားေလ့ရွိသည့္ လွည္းတန္းလမ္းဆံု၌ လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္ခဲ့ရာ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဧၿပီ ၁၀ ရက္က စတင္အသံုးျပဳခြင့္ ရခဲ့ေၾကာင္း၊ လက္ရွိတည္ေဆာက္ဆဲ ေရႊဂံုတိုင္ႏွင့္ ဘုရင့္ေနာင္ ခံုးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားမွာ ရာခိုင္ႏႈန္း ၉၀ ၿပီးစီးေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ဘုရင့္ေနာင္ လမ္းမႀကီးေပၚရွိ ဘုရင့္ေနာင္ ခံုးေက်ာ္တံတားမွာ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ေအာက္တိုဘာလကုန္တြင္ စတင္အသံုးျပဳ ႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ဘုရင့္ေနာင္ ခံုးေက်ာ္တံတား စီမံကိန္းအား ေအာက္တုိဘာ ပထမပတ္က ေတြ႔ရစဥ္ (ဓာတ္ပံု-ေအာင္မ်ဳိးသန္႔)
"ဘုရင့္ေနာင္ လမ္းမႀကီးေပၚမွာ တည္ေဆာက္ထားတဲ့ ေအာက္ကဘုရင့္ေနာင္ ခံုးေက်ာ္တံတားကို ဒီလကုန္မွာစၿပီး ျဖတ္သန္းခြင့္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ သမိုင္းဘူတာ႐ံု လမ္းေပၚက ခံုးေက်ာ္တံတားကေတာ့ အသံုးျပဳခြင့္ မရေသးပါဘူး" ဟု ဘုရင့္ေနာင္စခန္း အက်ဳိးေဆာင္အဖြဲ႕ ဥကၠ႒ ဦးခင္ဟန္က ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ဘုရင့္ေနာင္ ခံုးေက်ာ္တံတားသည္ ႏွစ္ထပ္တံတား စီမံကိန္းျဖစ္ၿပီး ဘုရင့္ေနာင္ လမ္းမႀကီးေပၚတြင္ တစ္စင္း၊ သမုိင္းဘူတာ႐ံု လမ္းေပၚတြင္ တစ္စင္း တည္ေဆာက္လ်က္ရွိေၾကာင္း၊ ဘုရင့္ေနာင္ ခံုးေက်ာ္တံတား စီမံကိန္းကို ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာလကုန္က စတင္ခဲ့ၿပီး FMI Co.,Ltd မွ ေဆာက္ေနျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း၊ အဆိုပါ စီမံကိန္းအတြက္ ခန္႔မွန္းကုန္က်ေငြမွာ က်ပ္ ၂၁ ဘီလ်ံ ရွိႏုိင္ေၾကာင္း ကုမၸဏီ၏ ထုတ္ျပန္ခ်က္မ်ားအရ သိရသည္။
ထို႔ျပင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ တည္ေဆာက္ေနဆဲ ဘုရင့္ေနာင္ ခံုးေက်ာ္တံတားႏွင့္ ေရႊဂံုတိုင္ ခံုးေက်ာ္တံတားမ်ားကို လာမည့္ဒီဇင္ဘာ အၿပီးတည္ေဆာက္ရန္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီမွ ညႊန္ၾကားထားေၾကာင္း သိရသည္။
"ဘုရင့္ေနာင္ ပြဲ႐ံု၀င္းထဲမွာေရာ၊ လမ္းမႀကီးမွာပါ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈေတြ ျဖစ္ပါတယ္။ ခံုးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္ေနေတာ့ ပိုက်ပ္တယ္။ ဒါေပမဲ့့ လမ္းမႀကီးေပၚက တံတားက ဒီလကုန္ ျဖတ္သန္းခြင့္ ရေတာ့မွာဆိုေတာ့ လက္ရွိၾကံဳေတြ႔ေနတဲ့ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ ေလ်ာ့သြားမွာပါ။ ၀င္းထဲမွာလည္း ေန႔စဥ္နဲ႔အမွ် ယာဥ္ထိန္းေတြနဲ႔ ၾကပ္ၾကပ္မတ္မတ္ ေဆာင္ရြက္ေနပါတယ္" ဟုလည္း ဦးခင္ဟန္က ဆက္လက္ေျပာၾကားသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမ်ား ေလ်ာ့နည္းသက္သာေစရန္အတြက္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ အမ်ားဆံုး ျဖစ္ပြားေလ့ရွိသည့္ လွည္းတန္းလမ္းဆံု၌ လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္ခဲ့ရာ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဧၿပီ ၁၀ ရက္က စတင္အသံုးျပဳခြင့္ ရခဲ့ေၾကာင္း၊ လက္ရွိတည္ေဆာက္ဆဲ ေရႊဂံုတိုင္ႏွင့္ ဘုရင့္ေနာင္ ခံုးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားမွာ ရာခိုင္ႏႈန္း ၉၀ ၿပီးစီးေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ဘုရင့္ေနာင္ လမ္းမႀကီးေပၚရွိ ဘုရင့္ေနာင္ ခံုးေက်ာ္တံတားမွာ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ေအာက္တိုဘာလကုန္တြင္ စတင္အသံုးျပဳ ႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ဘုရင့္ေနာင္ ခံုးေက်ာ္တံတား စီမံကိန္းအား ေအာက္တုိဘာ ပထမပတ္က ေတြ႔ရစဥ္ (ဓာတ္ပံု-ေအာင္မ်ဳိးသန္႔)
.. www.MyanmarExpress.net
0 comments:
Post a Comment
https://www.facebook.com/MyanmarExpress တြင္ သတင္းမ်ား ဆက္လက္ဖတ္ရႈရန္