From :hot news
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ျဖစ္ပြားလ်က္ ရွိေသာ ခရီးသည္တင္ယာဥ္တိုက္ မႈယာဥ္တိမ္းေမွာက္မႈအမ်ားစု သည္ ခရီးသည္တင္ယာဥ္အခ်င္း ခ်င္း အၿပိဳင္အဆိုင္ေမာင္းႏွင္ျခင္း ေၾကာင့္ျဖစ္ပြားရေသာ ယာဥ္တိုက္ မႈ တိမ္းေမွာက္မႈသည္ အမ်ားဆံုး ျဖစ္ေၾကာင္းသိရသည္။
ယင္းကဲ့သို႔ သူ႔ထက္ငါအၿပိဳင္ အဆိုင္ေမာင္းႏွင္ရန္ တြန္းအား တစ္ခုမွာရရွိသည့္ ေငြေၾကးအေပၚ မူတည္၍ ရာခိုင္ႏႈန္းျဖင့္ေပးေသာ စနစ္ျဖစ္သျဖင့္ ယာဥ္တိုက္မႈ၊တိမ္း ေမွာက္မႈေလ်ာ့က်ေစရန္ ယာဥ္ ေမာင္းမ်ားအား လစာစနစ္ျဖင့္ေပး ရန္ စီစဥ္လ်က္ရွိေၾကာင္း မထသ (ဗဟို)မွ ဥကၠ႒ဦးလွေအာင္က ေျပာၾကားသည္။
““ယာဥ္တိုက္မႈေတြဘာေၾကာင့္ ျဖစ္လဲဆိုေတာ့ အခုယာဥ္ေမာင္း ေတြကိုေပးတဲ့စနစ္က အေခါက္ ေရရတဲ့ ပိုက္ဆံေပၚမွာမူတည္ၿပီး ေတာ့ ရာခိုင္ႏႈန္းနဲ႔ျပန္ၿပီးေတာ့ ေပးေနတယ္ အဲဒီေတာ့ယာဥ္ ေမာင္းေတြနဲ႔ယာဥ္ေနာက္လိုက္ေတြ က အေခါက္ေရပိုရေအာင္ အၿပိဳင္ အဆိုင္ေမာင္းေနၾကပါတယ္””ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။
အဆိုပါကဲ့သို႔ ယာဥ္ေမာင္း မ်ားအား လစာေပးသည့္စနစ္ႏွင့္ ေပးပါက ယာဥ္တိုက္မႈႏွင့္တိမ္း ေမွာက္မႈမ်ားေလ်ာ့နည္းသြားႏိုင္ ေၾကာင္း မထသ(ဗဟို)ဥကၠ႒မွ ဦးလွေအာင္က ဆက္လက္ေျပာ ၾကားသည္။
““ယာဥ္ေမာင္းေတြကို လစာ စနစ္နဲ႔ေပးမယ္ဆိုရင္ သူဘာသာ အေခါက္ေရဘယ္ေလာက္ပဲ ေမာင္းေမာင္းလစာပဲရလာမယ္။ ႏိုင္ငံတကာမွာလဲ ဒီစနစ္ကိုအသံုး ျပဳေနက်ပါတယ္။ ဒီစနစ္ေတြကို အသံုးျပဳမည္ဆိုရင္ အၿပိဳင္အဆိုင္ ေမာင္းႏွင္တာေတြ ခရီးသည္ေတြ အလုအယက္တင္တာေတြ အခု ျဖစ္ေနတဲ့ယာဥ္တိုက္မႈ ယာဥ္တိမ္း ေမွာက္မႈေတြလည္း ေလ်ာ့က်ႏိုင္ ပါတယ္””ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ခရီးသည္တင္ယာဥ္ေမာင္း မ်ားအား လစာျဖင့္ေပးကာ ေမာင္း ႏွင္ေစသည့္စနစ္က်င့္သံုးမည္ဆို ပါက ယင္းစနစ္ေဆာင္ရြက္ျခင္း ေၾကာင့္ျဖစ္ေပၚလာႏိုင္ေသာ ေနာက္ဆက္တြဲအက်ဳိး၊အျပစ္မ်ား အတြက္လည္းႀကိဳတင္စီမံေဆာင္ ရြက္သင့္ေၾကာင့္ ခရီးသြားအခ်ိဳ႕ ကသံုးသပ္ေျပာၾကားသည္။
www.MyanmarExpress.net
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ျဖစ္ပြားလ်က္ ရွိေသာ ခရီးသည္တင္ယာဥ္တိုက္ မႈယာဥ္တိမ္းေမွာက္မႈအမ်ားစု သည္ ခရီးသည္တင္ယာဥ္အခ်င္း ခ်င္း အၿပိဳင္အဆိုင္ေမာင္းႏွင္ျခင္း ေၾကာင့္ျဖစ္ပြားရေသာ ယာဥ္တိုက္ မႈ တိမ္းေမွာက္မႈသည္ အမ်ားဆံုး ျဖစ္ေၾကာင္းသိရသည္။
ယင္းကဲ့သို႔ သူ႔ထက္ငါအၿပိဳင္ အဆိုင္ေမာင္းႏွင္ရန္ တြန္းအား တစ္ခုမွာရရွိသည့္ ေငြေၾကးအေပၚ မူတည္၍ ရာခိုင္ႏႈန္းျဖင့္ေပးေသာ စနစ္ျဖစ္သျဖင့္ ယာဥ္တိုက္မႈ၊တိမ္း ေမွာက္မႈေလ်ာ့က်ေစရန္ ယာဥ္ ေမာင္းမ်ားအား လစာစနစ္ျဖင့္ေပး ရန္ စီစဥ္လ်က္ရွိေၾကာင္း မထသ (ဗဟို)မွ ဥကၠ႒ဦးလွေအာင္က ေျပာၾကားသည္။
““ယာဥ္တိုက္မႈေတြဘာေၾကာင့္ ျဖစ္လဲဆိုေတာ့ အခုယာဥ္ေမာင္း ေတြကိုေပးတဲ့စနစ္က အေခါက္ ေရရတဲ့ ပိုက္ဆံေပၚမွာမူတည္ၿပီး ေတာ့ ရာခိုင္ႏႈန္းနဲ႔ျပန္ၿပီးေတာ့ ေပးေနတယ္ အဲဒီေတာ့ယာဥ္ ေမာင္းေတြနဲ႔ယာဥ္ေနာက္လိုက္ေတြ က အေခါက္ေရပိုရေအာင္ အၿပိဳင္ အဆိုင္ေမာင္းေနၾကပါတယ္””ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။
အဆိုပါကဲ့သို႔ ယာဥ္ေမာင္း မ်ားအား လစာေပးသည့္စနစ္ႏွင့္ ေပးပါက ယာဥ္တိုက္မႈႏွင့္တိမ္း ေမွာက္မႈမ်ားေလ်ာ့နည္းသြားႏိုင္ ေၾကာင္း မထသ(ဗဟို)ဥကၠ႒မွ ဦးလွေအာင္က ဆက္လက္ေျပာ ၾကားသည္။
““ယာဥ္ေမာင္းေတြကို လစာ စနစ္နဲ႔ေပးမယ္ဆိုရင္ သူဘာသာ အေခါက္ေရဘယ္ေလာက္ပဲ ေမာင္းေမာင္းလစာပဲရလာမယ္။ ႏိုင္ငံတကာမွာလဲ ဒီစနစ္ကိုအသံုး ျပဳေနက်ပါတယ္။ ဒီစနစ္ေတြကို အသံုးျပဳမည္ဆိုရင္ အၿပိဳင္အဆိုင္ ေမာင္းႏွင္တာေတြ ခရီးသည္ေတြ အလုအယက္တင္တာေတြ အခု ျဖစ္ေနတဲ့ယာဥ္တိုက္မႈ ယာဥ္တိမ္း ေမွာက္မႈေတြလည္း ေလ်ာ့က်ႏိုင္ ပါတယ္””ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ခရီးသည္တင္ယာဥ္ေမာင္း မ်ားအား လစာျဖင့္ေပးကာ ေမာင္း ႏွင္ေစသည့္စနစ္က်င့္သံုးမည္ဆို ပါက ယင္းစနစ္ေဆာင္ရြက္ျခင္း ေၾကာင့္ျဖစ္ေပၚလာႏိုင္ေသာ ေနာက္ဆက္တြဲအက်ဳိး၊အျပစ္မ်ား အတြက္လည္းႀကိဳတင္စီမံေဆာင္ ရြက္သင့္ေၾကာင့္ ခရီးသြားအခ်ိဳ႕ ကသံုးသပ္ေျပာၾကားသည္။
www.MyanmarExpress.net
4 comments:
Good!use this policy immediately.Or the passengers will face more accidents.
ဘယ္အစိုးရတက္တက္ ဒီအရာကို မေျဖရွင္းနိုင္ပါ
တကယ္လုပ္ရင္ျဖစ္ပါတယ္
yes.ဟုတ္တယ္
Post a Comment
https://www.facebook.com/MyanmarExpress တြင္ သတင္းမ်ား ဆက္လက္ဖတ္ရႈရန္