From : https://www.facebook.com/photo.php?fbid=275357652640003&set=a.115166145325822.20976.100004973111518&type=1
လာၿပီ၊ ကိုယ္ေတြဘာသာကို အပုတ္ခ်ၿပီး အစၥလာမ္ သာသနာျပဳမယ့္ မြတ္ကုလား။
ပညာေရးစနစ္ ပ်က္တယ္ မပ်က္တယ္ဆိုတာ စာက်က္တဲ့နည္းနဲ႔ မဆိုင္ဘူး ေဆာက္႐ူးရ။
** အတန္းလိုက္ ျပ႒ာန္းစာေတြ အဆင့္မီရဲ႕လား။
** ေက်ာင္းဆရာ ဆရာမေတြ အရည္အခ်င္း ႐ွိရဲ႕လား၊ စာရိတၱ ေကာင္းရဲ႕လား။
** ေက်ာင္းသူ ေက်ာင္းသားေတြရဲ႕ စာရိတၱအေျခခံ။
** အတန္းတင္မွဳ အရည္အခ်င္း စစ္ေဆးမွဳ ေတြမွာ အကတိေတြ ႐ွိေနလား။
** ပညာတတ္ ဘြဲ႕ရေတြအေပၚ အစိုးရက အလုပ္အကိုင္ ေနရာခ်ထား ေပးႏိုင္သလား၊ လခထိုက္တန္ပါရဲ႕လား။
** အစိုးရအေနနဲ႔ ပညာေရးအေပၚ ဘယ္ေလာက္ ကူညီပံ့ပိုးေနပါသလဲ၊ ႏိုင္ငံတကာနဲ႔ ရင္ေဘာင္တန္းႏိုင္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ ေနလား။
** ျပည္သူ လူထုဘက္က ဘယ္ေလာက္ လိုလား ပါဝင္ ေဆာင္ရြက္ေနလဲ။
ဒါဟာ မိမိဘာသာ ေတြးေတာမိတဲ့ အခ်က္ေတြပါ၊ ဒီေခြးယုတ္လိုေတာ့ ဘာသာေရးကို အ႐ူး ေခ်းပမ္း မဆီမဆိုင္ မေစာ္ကားဘူး၊ မA႐ိုး လူသတ္သမား၊ မင့္ကိုယ္မင္း ႏိုင္ငံေရးသမား ဆိုၿပီး အေတြးအေခၚ အေျပာအဆိုေတြ ေဇာက္ တိမ္လွတယ္။
ေက်ာင္းသူ ေက်ာင္းသားေတြက သံဃာေတာ္ေတြလို စာက်က္လို႔ ၊ပညာေရးစနစ္ ပ်က္တာ မဟုတ္ဘူး၊ ကလဒရဲ႕။
နားလည္ျခင္း မလည္ျခင္းဆိုတာ သင္ၾကားေရးရဲ႕အပိုင္းပဲ၊ စာက်က္တယ္ ဆိုတဲ့ အပိုင္းကေတာ့ စြဲျမဲေစျခင္း၊ မွတ္မိေစျခင္း အပိုင္းပဲ၊ ဒီႏွစ္ခုသည္ အျပန္အလွန္ေတာ့ အက်ိဳးျပဳတယ္။
စာက်က္တယ္ ဆိုရာမွာလည္းပဲ အမ်ိဳးမ်ိဳး႐ွိတာ အားလုံး အသိပါဗ်ား။
** အေခါက္ေခါက္ အသံထြက္ ရြတ္ဆိုၿပီး က်က္တယ္၊ ဒီနည္းက မိမိေသာတ မိမိ မသိစိတ္ထိ စြဲျမဲေစတယ္။
** ခ်ေရးၿပီး က်က္တယ္၊ ဒါက တိက် ေသခ်ာ ေစေသာနည္း။
** အသံတိတ္ က်က္တယ္၊ ဒါက မွတ္ဉာဏ္ေကာင္း သူမ်ားသုံးတယ္။
** တီထြင္ ဖန္တီးၿပီး က်က္တယ္၊ ဂ်စ္ထုတ္ ကဗ်ာလကၤာ သီခ်င္း သေကၤတ လုပ္ၿပီး က်က္တာပါ၊ ဒါက မွတ္မိ လြယ္ေစတယ္။
** အသံသြင္းၿပီး က်က္တယ္၊ ဒါက သိပ္ မေကာင္းလွပါ။
** အျပန္အလွန္ ေဆြးေႏြး သ႐ုပ္ေဖာ္ အားၿပိဳင္လို႔ ၿပိဳင္ပြဲေတြေတာင္ ျပဳလုပ္ၿပီး က်က္တယ္၊ ဒါက စည္းလုံးမွဳ နဲ႔ အၿပိဳင္အဆိုင္ ႀကိဳးစားလိုစိတ္ကို ျဖစ္ေပၚ ေစတယ္။
ဒါေတြက က်ေနာ္တို႔ ေက်ာင္းသား ဘဝက အေတြ႕အၾကံဳေတြပါပဲ၊ သံဃာေတာ္မ်ား စာက်က္တဲ့ အမ်ားဆုံး သုံးတဲ့နည္းက အေခါက္ေခါက္ အသံထြက္ ရြတ္ဆိုတဲ့ စာက်က္နည္းပါ။ ဘာေၾကာင့္ ဒီလိုက်က္လဲ ဆိုေတာ့ စာေတြ အလြန္ မ်ားျပား လြန္းလို႔ပါပဲ။
စာက်က္ နည္းေတာင္မသိပဲ ပညာေရးစနစ္ ပ်က္ဆီးတာသည္ သံဃာေတာ္ေတြလို ေက်ာင္းသူ ေက်ာင္းသားေတြ စာက်က္လို႔...လို႔၊ စြပ္စြဲေနေသာ ကလပိန္း၊ အဓိက အခ်က္သည္ ဘာသာေရးကို ဘလိုင္းႀကီး ေစာ္ကား အပုတ္ခ်တာပါပဲ။
ဗုဒၶဘာသာကို ေစာ္ကား အပုတ္ခ်ေနတဲ့ ေထာက္ပ့ံေၾကးစားအေရျခံဳသမား၊ ဒီေအာက္တန္းစား ကလႏြားကို၊ ျပည္သူလူထုႀကီး ရယ္ဗ်ား....ေဝါင္ေဝါင္ေရႊး..ေဝးေဝးေ႐ွာင္ပါဗ်ိဳး။
လာၿပီ၊ ကိုယ္ေတြဘာသာကို အပုတ္ခ်ၿပီး အစၥလာမ္ သာသနာျပဳမယ့္ မြတ္ကုလား။
ပညာေရးစနစ္ ပ်က္တယ္ မပ်က္တယ္ဆိုတာ စာက်က္တဲ့နည္းနဲ႔ မဆိုင္ဘူး ေဆာက္႐ူးရ။
** အတန္းလိုက္ ျပ႒ာန္းစာေတြ အဆင့္မီရဲ႕လား။
** ေက်ာင္းဆရာ ဆရာမေတြ အရည္အခ်င္း ႐ွိရဲ႕လား၊ စာရိတၱ ေကာင္းရဲ႕လား။
** ေက်ာင္းသူ ေက်ာင္းသားေတြရဲ႕ စာရိတၱအေျခခံ။
** အတန္းတင္မွဳ အရည္အခ်င္း စစ္ေဆးမွဳ ေတြမွာ အကတိေတြ ႐ွိေနလား။
** ပညာတတ္ ဘြဲ႕ရေတြအေပၚ အစိုးရက အလုပ္အကိုင္ ေနရာခ်ထား ေပးႏိုင္သလား၊ လခထိုက္တန္ပါရဲ႕လား။
** အစိုးရအေနနဲ႔ ပညာေရးအေပၚ ဘယ္ေလာက္ ကူညီပံ့ပိုးေနပါသလဲ၊ ႏိုင္ငံတကာနဲ႔ ရင္ေဘာင္တန္းႏိုင္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ ေနလား။
** ျပည္သူ လူထုဘက္က ဘယ္ေလာက္ လိုလား ပါဝင္ ေဆာင္ရြက္ေနလဲ။
ဒါဟာ မိမိဘာသာ ေတြးေတာမိတဲ့ အခ်က္ေတြပါ၊ ဒီေခြးယုတ္လိုေတာ့ ဘာသာေရးကို အ႐ူး ေခ်းပမ္း မဆီမဆိုင္ မေစာ္ကားဘူး၊ မA႐ိုး လူသတ္သမား၊ မင့္ကိုယ္မင္း ႏိုင္ငံေရးသမား ဆိုၿပီး အေတြးအေခၚ အေျပာအဆိုေတြ ေဇာက္ တိမ္လွတယ္။
ေက်ာင္းသူ ေက်ာင္းသားေတြက သံဃာေတာ္ေတြလို စာက်က္လို႔ ၊ပညာေရးစနစ္ ပ်က္တာ မဟုတ္ဘူး၊ ကလဒရဲ႕။
နားလည္ျခင္း မလည္ျခင္းဆိုတာ သင္ၾကားေရးရဲ႕အပိုင္းပဲ၊ စာက်က္တယ္ ဆိုတဲ့ အပိုင္းကေတာ့ စြဲျမဲေစျခင္း၊ မွတ္မိေစျခင္း အပိုင္းပဲ၊ ဒီႏွစ္ခုသည္ အျပန္အလွန္ေတာ့ အက်ိဳးျပဳတယ္။
စာက်က္တယ္ ဆိုရာမွာလည္းပဲ အမ်ိဳးမ်ိဳး႐ွိတာ အားလုံး အသိပါဗ်ား။
** အေခါက္ေခါက္ အသံထြက္ ရြတ္ဆိုၿပီး က်က္တယ္၊ ဒီနည္းက မိမိေသာတ မိမိ မသိစိတ္ထိ စြဲျမဲေစတယ္။
** ခ်ေရးၿပီး က်က္တယ္၊ ဒါက တိက် ေသခ်ာ ေစေသာနည္း။
** အသံတိတ္ က်က္တယ္၊ ဒါက မွတ္ဉာဏ္ေကာင္း သူမ်ားသုံးတယ္။
** တီထြင္ ဖန္တီးၿပီး က်က္တယ္၊ ဂ်စ္ထုတ္ ကဗ်ာလကၤာ သီခ်င္း သေကၤတ လုပ္ၿပီး က်က္တာပါ၊ ဒါက မွတ္မိ လြယ္ေစတယ္။
** အသံသြင္းၿပီး က်က္တယ္၊ ဒါက သိပ္ မေကာင္းလွပါ။
** အျပန္အလွန္ ေဆြးေႏြး သ႐ုပ္ေဖာ္ အားၿပိဳင္လို႔ ၿပိဳင္ပြဲေတြေတာင္ ျပဳလုပ္ၿပီး က်က္တယ္၊ ဒါက စည္းလုံးမွဳ နဲ႔ အၿပိဳင္အဆိုင္ ႀကိဳးစားလိုစိတ္ကို ျဖစ္ေပၚ ေစတယ္။
ဒါေတြက က်ေနာ္တို႔ ေက်ာင္းသား ဘဝက အေတြ႕အၾကံဳေတြပါပဲ၊ သံဃာေတာ္မ်ား စာက်က္တဲ့ အမ်ားဆုံး သုံးတဲ့နည္းက အေခါက္ေခါက္ အသံထြက္ ရြတ္ဆိုတဲ့ စာက်က္နည္းပါ။ ဘာေၾကာင့္ ဒီလိုက်က္လဲ ဆိုေတာ့ စာေတြ အလြန္ မ်ားျပား လြန္းလို႔ပါပဲ။
စာက်က္ နည္းေတာင္မသိပဲ ပညာေရးစနစ္ ပ်က္ဆီးတာသည္ သံဃာေတာ္ေတြလို ေက်ာင္းသူ ေက်ာင္းသားေတြ စာက်က္လို႔...လို႔၊ စြပ္စြဲေနေသာ ကလပိန္း၊ အဓိက အခ်က္သည္ ဘာသာေရးကို ဘလိုင္းႀကီး ေစာ္ကား အပုတ္ခ်တာပါပဲ။
ဗုဒၶဘာသာကို ေစာ္ကား အပုတ္ခ်ေနတဲ့ ေထာက္ပ့ံေၾကးစားအေရျခံဳသမား၊ ဒီေအာက္တန္းစား ကလႏြားကို၊ ျပည္သူလူထုႀကီး ရယ္ဗ်ား....ေဝါင္ေဝါင္ေရႊး..ေဝးေဝးေ႐ွာင္ပါဗ်ိဳး။
21 comments:
ဖင္ခံျပီးေျပာကြာ မိုးသီဇြန္ ရာ... မေအေဘး ဟိုေျပးလိုက္ ေငြေတာင္းလုိက္ ဒီေျပးလိုက္ ဖင္ခံလိုက္နဲ႕... သူေတာင္းစား ျမန္မာျပည္လာရင္ မင္း လီး ပဲ ရမယ္... ဇာတ္ရူးလိုလို ဘာလိုလိုနဲ႕ဒီတစ္ခါလာျပီး ကားေပၚတက္ကၾကည္႕... ဂြ စာမိမယ္... ဖာေခါင္း...
ေခြးတိရစၧာန္ မိုးသီး ထမင္း ငတ္ေတာ့ ေလ်ွာက္ ေဟာင္ေနျပီ
ေစာက္ ရူး
ေစာက္ ရူး မိုး သီး ဇြန္
ေခြးမသား၊ အလွဴေငြစားၿပီးႀကီးလာတဲ့ေကာင္
ေခြးက ေခြးလိုမ ေနပဲနဲ့ ေဟာင္ေနတာ ေခြးသီးဇြန္
i think that guy ( mo tee ) have nothing to do.... go and sleep you asshole..
ငါ့စကားႏြားရသာႀကားဖူးတယ္ အခုေတာ့ ႏြားစကားငါရျဖစ္ေနၿပီ။ ဒီႏြားေတြကလည္း ေသဘဲမေသႏိုင္ဘူး။ ျမန္မာႏိုင္ငံက အတိုက္အခံႏိုင္ငံေရးသမားဆိုသူေတြကလည္း မြတ္ေတြခ်ည့္ဘဲ။
ဘာေတြျဖစ္ကုန္ၾကတာလဲ ဒီဘာသာကိုဘဲထိခိုက္ေနၾကပါလား သနားစရာ တစ္ဘဝစံ ကိုခြင့္လႊတ္ေပးလိုက္ၾကပါ။
day chin soe moe thee Zone.
လူသတ္ေကာင္က ဒီလုိ စကားမ်ဳိးေျပာမွာေပါ့။ သူ႕ဘာသာက အဲ့ဒီလုိ သင္ေပးထားတာ။ မုိးသီးဖြန္ ဆုိတာ လူတုိင္းသိတဲ့ လူသတ္ေကာင္ မုဒိမ္းေကာင္။ ဒီေကာင္လုိ စကားမ်ဳိး နားေထာင္မေနပါနဲ႕။ အရူးေခ်းပမ္း ၀ါးလုံးေခ်းသုတ္ ေလွ်ာက္ေျပာေနတာ။ ပညာေရးအေၾကာင္း သူဘာနားလည္လုိ႕လဲ။ အဆဲမခံရတာ ကံေကာင္းတယ္မွတ္။
မုိးသီးဇြန္ရယ္ တန္ရာတန္ရာ စကားေျပာပါ။ စကားဆုိတာ ေျပာတုိင္း မေကာင္းဘူး။ မင္း ဘုန္းေတာ္ၾကီးပညာေရးကုိ ဘယ္ေလာက္ နားလည္လုိ႕လဲ။ သုတ္တစ္ခုေတာင္ ကုန္ေအာင္ ဖတ္ဖူးရဲ႕လား။ ဂါထာတစ္ခု ရြတ္ဖူးလုိ႕လား။ မသိရင္ မေျပာပါနဲ႕။ ဘယ္နည္းေတြ ဘယ္ေလာက္ေကာင္းေကာင္း အေျခအေနရယ္ အခ်ိန္အခါရယ္ၾကည့္ျပိး သင္ၾကားရပါတယ္။ ေက်ာင္းဆရာဆုိတာ တပည့္ေတြရဲ႕ ဥာဏ္ရည္အေျခအေန၊ စိတ္၀င္စားမႈ..စတာေတြကုိ ၾကည့္ျပီး သူတုိ႕တတ္ေအာင္ သင္ရပါတယ္။ ပုံေသသတ္မွတ္ထားတဲ့ သင္ၾကားနည္း မရွိပါဘူး။ ေသာက္ရမ္းမေျပာပါနဲ႕။ ဆရာျဖစ္သင္တန္းေလး အရင္ တက္လုိက္အုံး။ ကေလးကုိ ဘယ္လုိ သင္ရတယ္ဆုိတာ သိလိမ့္မယ္။ သိပ္ျပီး လူတတ္ၾကီး မလုပ္ခ်င္ပါနဲ႕။ ႏုိင္ငံျခားက သင္နည္းေတြအားလုံး copy, paste လုပ္လုိ႕ မရပါဘူး။ ပညာမတတ္လုိ႕ ဒီလုိ စကားမ်ဳိး ေျပာတယ္ဆုိတာ သိသာပါတယ္။ မုိးသီးဇြန္ေရ...မင္းကုိ္ယ္တုိင္ေကာ ပညာတတ္ျဖစ္ရဲ႕လား အရင္ စစ္ေဆးလုိက္အုံး။ နဖူးေပၚ ေျခေထာက္တင္ျပီး စဥ္းစားလုိက္။
mothizon where is he?we should kill him,if we do not kill ,he is one of the problem 786,we should find him,please let me know where is he?
လူသတ္ မုဒိမ္းေကာင္ မုိးသီးဇြန္ စကာမ်ား နားေထာင္ေနစရာမလုိပါဘူး။
မုိးသီးဇြန္ ေခ်းစားျပီးေျပာေတာင္ မယုံဘူး။
ဘာသာေရးနဲ႕ ႏိုင္ငံေရးကို အမ်ိဳးစံုဆြဲသြင္းၿပီးလုပ္ေနၾကပါတယ္ ျပည္သူမ်ား နားမေယာင္နဲ႕ သတိထားၾကပါ
ကြ်န္ေတာ္ဒီ့ထက္မကေရးခ်င္ပါတယ္ , စာဖတ္သူအပါအဝင္ ကြ်န္ေတာ့္အခ်ိန္ေတြကိုေလးစားလို႔ပါ ။ ျမန္မာျပည္ထဲဟိုလိုလို ဒီလိုလို ဝင္လာတဲ႔ ေခြးရွဴးေဟာင္တာကို ထမၾကည့္ၾကပါနဲ႔ ။ ဒီေခြးထက္စာရင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔မုန္းေနတဲ႔ ခရုိနီကိုအားေပးတယ္ , ဒီေခြးရွဴး ျမန္မာလူမ်ိဳးတစ္ေယာက္အတြက္ ဘာလုပ္ခဲ႔ဘူးလဲ ? ခရုိနီကမွ ျမန္မာလူမ်ိဳးေတြကို အလုပ္အကိုင္အခြင့္လမ္းေတြျပန္ေပးႏိူင္ေသးတယ္ ဒီလိုေျပာလို႔ ခရုိနီကိုအားေပးတယ္မထင္ပါနဲ႔ ျမန္မာျပည္ကလူမုန္းပါတယ္ဆိုတဲ႔ခရုိနီနဲ႔ ႏိူင္းျပတာပါ , အထက္ပါ post က virus ပါေကာင္းပါမယ္ ဒီေခြးရွဴးကိုေတာ့ အထင္မၾကီးဘူး ဘာသာေၾကာင္႔လား ? မင္းပေထြးေတြစနစ္ေၾကာင့္လား? မွားခဲ႔ရင္ေတာင္းပန္ပါတယ္ ဒီ site ကဘာလဲဆိုတာကိုလဲသိပါတယ္.......
ထမင္းစားတဲ႕ လူဆိုရင္ လူကေမြးတဲ႕သူဆိုရင္ ဒီလိုနႈတ္ မသရမ္းဘူး။
ထမင္းစားတဲ႕ လူဆိုရင္ လူက ေမြးတဲ႕သူဆိုရင္ ဒီလိုနႈတ္ မသရမ္းဘူး။
ေခြးလိုးမသားေစာက္ရူးရ
မွတ္ထားကြ
မင့္အေဖကတံုးေတြက
မင္အေမဖာမျဖစ္ေအာင္
တရားေဟာခဲ့ရတာကြ
ငႏြားရ
ေဟ့ေကာင္ငႏြား
ေခြးသခိုး
ေခြးလိုးမသား
Post a Comment
https://www.facebook.com/MyanmarExpress တြင္ သတင္းမ်ား ဆက္လက္ဖတ္ရႈရန္