From : ခင္ ခင္
ေလယာဥ္မွဴး ကို ခ်ီးက်ဴးပါတယ္ရွင္
တကယ္ေတာ့ ဒီေန႔ အဲယားပုဂံရဲ႕ ျဖစ္စဥ္ေလးဟာ အေတာ့္ကို အံ့ၾသစရာပါ၊ ျမန္မာျပည္မွာ ပ်က္က် တဲ့ေလယာဥ္တိုင္း လူရွင္တယ္ဆိုတာ မရွိပါဘူး၊ ကားေတာင္ တိုက္မိရင္ဘယ္လိုေနမလဲ၊ ခုေတာ့ ေလယာဥ္ေျပးႏႈန္းနဲ႕တိုင္းတာၾကည့္ရင္ ဒီေန႔ျဖစ္စဥ္ဟာ အင္မတန္မွ ကံေကာင္းလြန္းတယ္ လို႔ထင္ပါတယ္၊ ထိခိုက္ေသဆံုးမႈနည္းတာဟာ အင္မတန္မွ အံ့ၾသ၀မ္းသာစရာပါ မနက္ေစာေစာ ဒီသတင္းကို ရတာနဲ႕ လူေတြေသၿပီလို႔ထင္ၿပီး ၀မ္းနည္းမႈေၾကာင့္ မ်က္ရည္၀ဲရပါတယ္၊ ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ ေတာင္ႀကီးတစ္ၿမိဳ႕လံုးဟာ လွ်ပ္စစ္ျပတ္ေတာက္ခဲ့ရတယ္ ဟိုက ဒီက ဖုန္းေတြ၀င္လာလို႔ ဖုန္းဓါတ္ခဲက ကုန္သြားေတာ့ သတင္းေတြဟာ လူမေသဘူးလို႔ရတဲ့အထိ ပဲ သိရတယ္ ညေနမွ 1750ေလာက္မွာ မီးေတြျပန္လာေတာ့ ဖုန္းအားသြင္းေနရင္း သတင္းေတြ ၀င္လာပါတယ္၊ ရွစ္ႏွစ္အရြယ္ ကေလးတစ္ေယာက္ေသတယ္တဲ့ ၊ သူ႕အတြက္ရင္ထဲမွာ လံုး၀ မေကာင္းပါဘူး၊ ကံတရားကို ျပန္ေတြးၾကည့္ေတာ့ ဒီေလာက္ ထက္ပိုင္းျပတ္ မီးေလာင္တဲ့ထဲမွာ တစ္ဦး ဆံုးရံႈးသြား တာကို ပဲ စိတ္မေကာင္းစြာၾကားသိရၿပီး ၀န္ထမ္း၊ ခရီးသည္ 71ဦးအနက္ 70ဦးမွာ ထိခိုက္ဒဏ္ရာ ရတာ သိပ္မျပင္းထန္ဘူးတဲ့ အေမရိကန္(2)ဦး။ တရုတ္(1)ဦး၊ ျပင္သစ္(1)ဦး ၊ ျပည္တြင္းခရီးသည္ (5)ဦးတို႔ ဒဏ္ရာရတယ္တဲ့၊ ေလယာဥ္မွဴး ေမာင္ေမာင္ေထြးက ဒဏ္ရာရတယ္တဲ့၊ ဓါတ္အားလိုင္းကို ဘီးညိၿပီး သစ္ပင္ေတြနဲ႕အတူ ဆင္းလာခ်ိန္မွာ ေအာက္က ဆိုင္ကယ္သမား (1)ဦးေသဆံုး တယ္တဲ့၊ ဒီျဖစ္စဥ္ကို ျပန္ေတြးၾကည့္ေတာ့ ေလယာဥ္မွဴး ကို ခ်ီးက်ဴးပါတယ္ လူ႕အသက္ (70)ကို ကယ္တင္ႏိုင္ခဲ့ၿပီး ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္ထိ ေျမေပၚမွာ ဒရြတ္တိုက္ဆြဲၿပီး ဆင္းလာႏိုင္တဲ့အတြက္၊ သူေတာ္ေတာ္ႀကိဳးစားခဲ့ရပါမယ္၊ လူတိုင္းဟာ မေတာ္တဆမႈနဲ႕ႀကံဳတဲ့အခါတိုင္း သတိလစ္ ေမ့ေမ်ာ တတ္ပါတယ္၊ ဒါမွမဟုတ္ ေၾကာင္တက္ၿပီး ဘာမွ မဆံုးျဖတ္ႏိုင္ဘူး၊ ေလယာဥ္မွဴးကို ခ်ီးက်ဴးရတာ ကေတာ့ ကၽြန္မအေတြးမွာ သူဟာ ဆင္းမွ ျဖစ္မယ့္အေနအထားမွာ သူျပန္လွည့္လို႔မရႏိုင္မွန္း သိလို႔ ကြင္းကို ေတာင္းဆင္းတာျဖစ္လိမ့္မယ္၊ ကြင္းကလည္း ဆင္းခြင့္ေတာ့ေပးမွာမဟုတ္ဘူးေလ၊ ႏွင္းက် ၿပီး ပိတ္ေနရင္ ၀ယ္သာမေပးရင္ ဆင္းခြင့္ေပးမွာမဟုတ္ဘူး၊ ဒါေပမယ့္ ေနာက္လွည့္ျပန္ဖို႔အတြက္ သူ႕မွာ အခြင့္အေရး မရွိလို႔သာ ဆင္းခြင့္ေတာင္းခဲ့တာျဖစ္ရမယ္၊ ဒီေနရာမွာ 50း50သာအခြင့္အေရး ရွိတာကို ေလယာဥ္မွဴးက 90း10အခြင့္အေရး ျဖစ္ေအာင္ သူ႕ရဲ႕ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ကိုခ်ခဲ့တာပါ ၊ ေလယာဥ္မွဴးမွာသာ သတိမရွိရင္ ဘီးနဲ႕ဓါတ္အားႀကိဳးညိပါလာခ်ိန္မွာ သူမွင္သက္ၿပီး ဆံုးျဖတ္ခ်က္ မွားခဲ့ရင္ အဲဒီေနရာမွာတင္ ေပါက္ကြဲမႈဟာ ျပင္းထန္ၿပီး တစ္ေယာက္မွ ရွင္မွာမဟုတ္ဘူး၊ သူ႕မွာ ဓါတ္ႀကိဳးေတြ သစ္ပင္ေတြပါလာတာေတာင္ ေျမျပင္ကို ၀ပ္ဆင္းႏိုင္ေအာင္ ပဲ့ကိုင္ႏိုင္ခဲ့တယ္၊ ေျမေပၚ ဒရြတ္တိုက္ ၀ပ္ဆင္းခဲ့လို႔သာ ေပါက္ကြဲမႈမျဖစ္ခဲ့တာ၊ လူေတြ (70)ကို (လံုး၀၊ လံုး၀)မယံုႏိုင္ေအာင္ အသက္ရွင္ေစခဲ့တာ၊ ကၽြန္မ အျမင္က ေသးရင္ေသးမယ္၊ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မ ဒီေန႔ အျဖစ္အတြက္ ၀မ္းနည္းရသလို၊ လူ(70)အသက္မေသတာကို ၀မ္းသာမိတယ္၊ ဒါေၾကာင့္ ေလယာဥ္မွဴးကို ခ်ီးက်ဴးတယ္၊ ဂုဏ္ယူပါတယ္၊ ေတာ္ပါတယ္လို႔ေျပာခ်င္ပါတယ္ရွင္၊ ေျမျပင္ေပၚက ဆိုင္ကယ္သမားအတြက္ ကေတာ့ စိတ္မေကာင္း၀မ္းနည္းရပါတယ္၊ သူ႕ကံကို က ေလယာဥ္နဲ႕မ်ား ေသဖို႔ ကံပါသလားေနာ္၊ ေလယာဥ္ေကာ တစ္ခါေလာက္မ်ား စီးဖူးပါရဲ႕လားလို႔ ေတြးမိပါတယ္၊ သူေသရ တာကေတာ့ မေတာ္တဆမႈအတြက္ ျဖစ္ပ်က္သြားတဲ့ ေရွာင္လႊဲမရႏုိင္တဲ့ ရုတ္တရက္ခံစားသြား ရတာပါ ေကာင္းရာသုဂတိလားပါေစလို႔ ဆုေတာင္းပါတယ္၊ (ဒီေန႔အျဖစ္ေလးကို ၀မ္းနည္းလြန္းလို႔ ဒီစာေလးကို ေရးတာပါ၊ ေလယာဥ္မွဴးကိုလည္း လူတိုင္း ခ်ီးက်ဴးႏိုင္ပါေစ အမွန္ျမင္ၾကည့္ရင္ ေျမျပင္ ေရာက္တဲ့အထိ သူဆင္းသက္ႏုိင္ခဲ့တာ၊ လူ(1)ေယာက္ပဲ ဆံုးရႈံးခဲ့တာ ဟာ ျမင္တတ္ရင္ေတာ့ ခ်ီးက်ဴးစရာ ဂုဏ္ယူစရာပါ)
www.MyanmarExpress.net
ေလယာဥ္မွဴး ကို ခ်ီးက်ဴးပါတယ္ရွင္
တကယ္ေတာ့ ဒီေန႔ အဲယားပုဂံရဲ႕ ျဖစ္စဥ္ေလးဟာ အေတာ့္ကို အံ့ၾသစရာပါ၊ ျမန္မာျပည္မွာ ပ်က္က် တဲ့ေလယာဥ္တိုင္း လူရွင္တယ္ဆိုတာ မရွိပါဘူး၊ ကားေတာင္ တိုက္မိရင္ဘယ္လိုေနမလဲ၊ ခုေတာ့ ေလယာဥ္ေျပးႏႈန္းနဲ႕တိုင္းတာၾကည့္ရင္ ဒီေန႔ျဖစ္စဥ္ဟာ အင္မတန္မွ ကံေကာင္းလြန္းတယ္ လို႔ထင္ပါတယ္၊ ထိခိုက္ေသဆံုးမႈနည္းတာဟာ အင္မတန္မွ အံ့ၾသ၀မ္းသာစရာပါ မနက္ေစာေစာ ဒီသတင္းကို ရတာနဲ႕ လူေတြေသၿပီလို႔ထင္ၿပီး ၀မ္းနည္းမႈေၾကာင့္ မ်က္ရည္၀ဲရပါတယ္၊ ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ ေတာင္ႀကီးတစ္ၿမိဳ႕လံုးဟာ လွ်ပ္စစ္ျပတ္ေတာက္ခဲ့ရတယ္ ဟိုက ဒီက ဖုန္းေတြ၀င္လာလို႔ ဖုန္းဓါတ္ခဲက ကုန္သြားေတာ့ သတင္းေတြဟာ လူမေသဘူးလို႔ရတဲ့အထိ ပဲ သိရတယ္ ညေနမွ 1750ေလာက္မွာ မီးေတြျပန္လာေတာ့ ဖုန္းအားသြင္းေနရင္း သတင္းေတြ ၀င္လာပါတယ္၊ ရွစ္ႏွစ္အရြယ္ ကေလးတစ္ေယာက္ေသတယ္တဲ့ ၊ သူ႕အတြက္ရင္ထဲမွာ လံုး၀ မေကာင္းပါဘူး၊ ကံတရားကို ျပန္ေတြးၾကည့္ေတာ့ ဒီေလာက္ ထက္ပိုင္းျပတ္ မီးေလာင္တဲ့ထဲမွာ တစ္ဦး ဆံုးရံႈးသြား တာကို ပဲ စိတ္မေကာင္းစြာၾကားသိရၿပီး ၀န္ထမ္း၊ ခရီးသည္ 71ဦးအနက္ 70ဦးမွာ ထိခိုက္ဒဏ္ရာ ရတာ သိပ္မျပင္းထန္ဘူးတဲ့ အေမရိကန္(2)ဦး။ တရုတ္(1)ဦး၊ ျပင္သစ္(1)ဦး ၊ ျပည္တြင္းခရီးသည္ (5)ဦးတို႔ ဒဏ္ရာရတယ္တဲ့၊ ေလယာဥ္မွဴး ေမာင္ေမာင္ေထြးက ဒဏ္ရာရတယ္တဲ့၊ ဓါတ္အားလိုင္းကို ဘီးညိၿပီး သစ္ပင္ေတြနဲ႕အတူ ဆင္းလာခ်ိန္မွာ ေအာက္က ဆိုင္ကယ္သမား (1)ဦးေသဆံုး တယ္တဲ့၊ ဒီျဖစ္စဥ္ကို ျပန္ေတြးၾကည့္ေတာ့ ေလယာဥ္မွဴး ကို ခ်ီးက်ဴးပါတယ္ လူ႕အသက္ (70)ကို ကယ္တင္ႏိုင္ခဲ့ၿပီး ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္ထိ ေျမေပၚမွာ ဒရြတ္တိုက္ဆြဲၿပီး ဆင္းလာႏိုင္တဲ့အတြက္၊ သူေတာ္ေတာ္ႀကိဳးစားခဲ့ရပါမယ္၊ လူတိုင္းဟာ မေတာ္တဆမႈနဲ႕ႀကံဳတဲ့အခါတိုင္း သတိလစ္ ေမ့ေမ်ာ တတ္ပါတယ္၊ ဒါမွမဟုတ္ ေၾကာင္တက္ၿပီး ဘာမွ မဆံုးျဖတ္ႏိုင္ဘူး၊ ေလယာဥ္မွဴးကို ခ်ီးက်ဴးရတာ ကေတာ့ ကၽြန္မအေတြးမွာ သူဟာ ဆင္းမွ ျဖစ္မယ့္အေနအထားမွာ သူျပန္လွည့္လို႔မရႏိုင္မွန္း သိလို႔ ကြင္းကို ေတာင္းဆင္းတာျဖစ္လိမ့္မယ္၊ ကြင္းကလည္း ဆင္းခြင့္ေတာ့ေပးမွာမဟုတ္ဘူးေလ၊ ႏွင္းက် ၿပီး ပိတ္ေနရင္ ၀ယ္သာမေပးရင္ ဆင္းခြင့္ေပးမွာမဟုတ္ဘူး၊ ဒါေပမယ့္ ေနာက္လွည့္ျပန္ဖို႔အတြက္ သူ႕မွာ အခြင့္အေရး မရွိလို႔သာ ဆင္းခြင့္ေတာင္းခဲ့တာျဖစ္ရမယ္၊ ဒီေနရာမွာ 50း50သာအခြင့္အေရး ရွိတာကို ေလယာဥ္မွဴးက 90း10အခြင့္အေရး ျဖစ္ေအာင္ သူ႕ရဲ႕ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ကိုခ်ခဲ့တာပါ ၊ ေလယာဥ္မွဴးမွာသာ သတိမရွိရင္ ဘီးနဲ႕ဓါတ္အားႀကိဳးညိပါလာခ်ိန္မွာ သူမွင္သက္ၿပီး ဆံုးျဖတ္ခ်က္ မွားခဲ့ရင္ အဲဒီေနရာမွာတင္ ေပါက္ကြဲမႈဟာ ျပင္းထန္ၿပီး တစ္ေယာက္မွ ရွင္မွာမဟုတ္ဘူး၊ သူ႕မွာ ဓါတ္ႀကိဳးေတြ သစ္ပင္ေတြပါလာတာေတာင္ ေျမျပင္ကို ၀ပ္ဆင္းႏိုင္ေအာင္ ပဲ့ကိုင္ႏိုင္ခဲ့တယ္၊ ေျမေပၚ ဒရြတ္တိုက္ ၀ပ္ဆင္းခဲ့လို႔သာ ေပါက္ကြဲမႈမျဖစ္ခဲ့တာ၊ လူေတြ (70)ကို (လံုး၀၊ လံုး၀)မယံုႏိုင္ေအာင္ အသက္ရွင္ေစခဲ့တာ၊ ကၽြန္မ အျမင္က ေသးရင္ေသးမယ္၊ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မ ဒီေန႔ အျဖစ္အတြက္ ၀မ္းနည္းရသလို၊ လူ(70)အသက္မေသတာကို ၀မ္းသာမိတယ္၊ ဒါေၾကာင့္ ေလယာဥ္မွဴးကို ခ်ီးက်ဴးတယ္၊ ဂုဏ္ယူပါတယ္၊ ေတာ္ပါတယ္လို႔ေျပာခ်င္ပါတယ္ရွင္၊ ေျမျပင္ေပၚက ဆိုင္ကယ္သမားအတြက္ ကေတာ့ စိတ္မေကာင္း၀မ္းနည္းရပါတယ္၊ သူ႕ကံကို က ေလယာဥ္နဲ႕မ်ား ေသဖို႔ ကံပါသလားေနာ္၊ ေလယာဥ္ေကာ တစ္ခါေလာက္မ်ား စီးဖူးပါရဲ႕လားလို႔ ေတြးမိပါတယ္၊ သူေသရ တာကေတာ့ မေတာ္တဆမႈအတြက္ ျဖစ္ပ်က္သြားတဲ့ ေရွာင္လႊဲမရႏုိင္တဲ့ ရုတ္တရက္ခံစားသြား ရတာပါ ေကာင္းရာသုဂတိလားပါေစလို႔ ဆုေတာင္းပါတယ္၊ (ဒီေန႔အျဖစ္ေလးကို ၀မ္းနည္းလြန္းလို႔ ဒီစာေလးကို ေရးတာပါ၊ ေလယာဥ္မွဴးကိုလည္း လူတိုင္း ခ်ီးက်ဴးႏိုင္ပါေစ အမွန္ျမင္ၾကည့္ရင္ ေျမျပင္ ေရာက္တဲ့အထိ သူဆင္းသက္ႏုိင္ခဲ့တာ၊ လူ(1)ေယာက္ပဲ ဆံုးရႈံးခဲ့တာ ဟာ ျမင္တတ္ရင္ေတာ့ ခ်ီးက်ဴးစရာ ဂုဏ္ယူစရာပါ)
www.MyanmarExpress.net
21 comments:
ေဆာင္းပါးရွင္၏ အျမင္မျပည့္စံုပါ ေယဘုယ်ဆန္လြန္းပါသည္၊
ေလယဥ္မူးအား ခ်ီးက််းမူကို ကန ့ကြက္ပါသည္၊
အျခားစဥ္းစားစရာ အေျကာင္းအရာ မ်ားစြာက်န္ရွိေနပါသည္
တာဝန္ရွိသူအားလံုးကို အေရးယူရပါမည္။
လင္းတနားသြားတာနဲ႔ ေလယဥ္ပ်က္က်တာ တိုက္ဆိုင္လိုက္တာ မေကာင္းသတင္းေတြ အဆံုးသပ္ျဖစ္ပါေစ
Too much Optmistic Article on Captain and the case is still unclear yet .What if it has been Captain' s wrong decision to land at that time? Beside, Air Bagan Captain and his crew members failed to save the life of Ma Nwe Lin Shain when she was unconcious before the flight was burnt and exploded. They could have save her before the flight is burnt. Its their responsibility to save the clients before they escaped. I feel extremely sorry for my friend ;(
ဓါတ္ၾကိုးနဲ့ညိွကတည္းကအေျခအေနဆိုးနိ ုင္ပါတယ္
ကားလမ္းတေလ်ွာက္မဆင္းဘဲလယ္ကြင္းဘက္ကိုေရွာင္ဆင္းလိုက္တဲ့
ေလယာဥ္မွ ူးရဲ ့ဆံုးျဖတ္ခ်က္နဲ့တည္ျငိမ္မွ ုေၾကာင့္အဆိုးထဲကအေကာင္းလို ့ဘဲ
သတ္မွတ္ရေတာ့မွာေပါ့
မေတာ္တဆေသဆံုးသူေတြအတြတ္ေတာ့တကယ့္ကိုစိတ္မေကာင္းစရာပါဘဲ။
ထိန္ဝင္း ထားဝယ္ ေလယာဥ္မွဴးကိုေလစားပါတယ္ လူအမ်ားရဲ ့အသက္ေပါင္းမ်ားစြာကယ္လို ့
ေအာ္ ခင္ ခင္ ရယ္ အဲ ဒီ လို ေျပာ လို႔ နင့္ ကို ဦး ေတ က အ နား မွာ ေခၚ ထား အုံး မွာ။ဘယ့္ နဲ႔ ဗ်ာ ေလ ယာဥ္ ကြင္း နဲ႔ လယ္ ကြင္း မွား ရ တယ္ လို႔ ဗ မာ ျပည္ က ေလ ယာဥ္ ကြင္း က လယ္ ကြင္း နဲ႔ မွား ရ ေအာင္ ဆိုး ေန ျပီ လား။ေနာက္ ဆံုး သ တင္း ေလ ယာဥ္ မုွဴး ကို ေတာ္ လို႔ ဦး ေတ က သူ စီး မဲ႔ ေလ ယာဥ္ ကို ေမာင္း ဖို႔ ေခၚ ထား ျပီ တ့ဲ။
ကန္႔ ကြက္ ရ ေလာက္ ေအာင္ ေလ ယာဥ္ အ ေၾကာင္း နား လည္ ရဲ႕လား ေလ ယာဥ္ ေကာ ေမာင္း တတ္ သ လား ဆို တာ ကန္႔ ကြက္ သူ အ ေန နဲ႔ စဥ္း စား ေစ ခ်င္ ပါ တယ္
ေလ သူ ရဲ တစ္ ဦး
မသိလို႕ေမးၾကည္႕ဦးမယ္
မႏွစ္ကႏွစ္ကုန္ စက္စန္းဂိုေထာင္
ေပါက္ကြဲတာ ဒီရက္လားလို႕
ေလ ယဥ္ အ ေၾကာင္း ဘယ္ ေလာက္ သိ လို႔ ေျပာ ေန တာ လဲ ေမး ပါ ရ ေစ။ သူ မ်ား ကို အ ျပစ္ တင္ ခ်င္ ရင္ လည္း ကိုယ့္ ကိုယ္ ကိုယ္ ေျပာ စ ရာ မ ရွိ တဲ့ သူ ျဖစ္ ေအာင္ ေန ျပ လိုက္ ပါ ဦး။ တ ကယ္ ခ ရီး သည္ ေတြ ကို ထပ္ တူ စာ နာ တယ္ ဆို ရင္ ကိုယ္ လည္း ဘာ လုပ္ ေပး ႏိုင္ မ လဲ လို႔ စဥ္း စား ၾကည့္ ၾက ပါ လား။
We don't how is the relation between Khin Khin and U Teza. May be they have some secrets between them.
မွန္ ပါ တယ္ အ ခန္႔ မ သင့္ ရင္ ေျခ လ်ွင္ သြား ရင္ ေတာင္ ခ လုပ္ တိုက္ တတ္ ပါ တယ္
အ သက္ ေပါင္း မ်ား စြာ ကို ဆံုး ျဖတ္ ခ်က္ မွန္ ကန္ စြာ နဲ႔ ကယ္ တင္ ႏိွင္ ခဲ႔ တာ ကို ေလး စား ပါ တယ္
မွန္ ပါ တယ္ အ ခန္႔ မ သင့္ ရင္ ေျခ လ်ွင္ သြား ရင္ ေတာင္ ခ လုပ္ တိုက္ တတ္ ပါ တယ္
အ သက္ ေပါင္း မ်ား စြာ ကို ဆံုး ျဖတ္ ခ်က္ မွန္ ကန္ စြာ နဲ႔ ကယ္ တင္ ႏိွင္ ခဲ႔ တာ ကို ေလး စား ပါ တယ္
ကမၻာ႔ Air Crash သမုိင္းမွတ္တမ္းမွာ လူ႔အသက္ဆုံးရွဳံးမႈ Casualty အနည္းဆုံး ဆုိတာ စီစစ္ေတြ႔ရွိရတယ္ဗ်ာ။
ေလယဥ္တစ္စီးလံုးပ်က္က်တာ လူအနည္းငယ္ပဲဆံုးရွံဳးရတယ္ ဆုိတာကိုေတာ့ တစ္ကယ္ခ်ီးက်ဴးတယ္ဗ်ာ... သတင္းသိသိခ်င္း ခံစားလိုက္မိတာက လူေတြေတာ့ ေသြးေခ်ာင္းစီးၿပီလုိ. ထင္လိုက္တာ.. တကယ့္တကယ္ ထင္သေလာက္ထိခိုက္မႈမျဖစ္ဘူးဆုိတာ သိလိုက္ ရေတာ့ တကယ္ စိတ္လည္းမေကာင္းဘူး.. ၀မ္းလည္းသာမိပါတယ္..
အမွန္က ေလယာဥ္က မေကာင္းတာလည္းပါပါတယ္။ ေလယာဥ္ေပၚ ပါတဲ့ အနီးအနားကလူ ရွိရင္ေမးၾကည့္ပါ။ ေလယာဥ္မွဴး က အေကာင္းဆံုး ၾကိဴးစား ခဲ့တာပါ။
မွန္ ပါ တယ္။ဘာ ပဲ ေျပာ ေျပာ air pagan အ တြက္ တ တိ ယ အ ႀကီမ္ မ ျဖစ္ ဖို႔ ဘယ္ လို ျပင္ ဆင္ မွဳ့ မ်ိဳး လုပ္ ထား သ လဲ ဆို တာ ပြင့္ လင္း ျမင္ သာ ေအာင္ လုပ္ ထား သင့္ ပါ တယ္။ေသ ဆုံး သူ ေတြ ကို တာ ဝန္ ယူ တယ္ ဆို ေပ မဲ႔ လူ႕ အ သက္ ဗ် black box result ထြက္ မွ သိ ရ မွာ ပါ။ဆို လို ခ်င္ တာ က ေလ ယာဥ္ မွဴး ကို အ ျပစ္ ေပး ဖို႔ မ ဟုတ္ ပါ ကြင္း / ေလ ယာဥ္ ေတြ ကို စစ္ ေဆး သင့္ ပါ တယ္။
မင္း brain ရွိ ရင္ သိ မွာ ပါ ေလ ယာဥ္ အ ေၾကာင္း သိ ရံု ေမာင္း တတ္ ရံု နဲ႔ ရ လား မင္း တို႔ ကို အဲ ဒီ လို ပဲ သင္ ထား လား ေသ သြား တာ လူ ကြ
ေလယာဥ္ပ်က္က်တာမဟုတ္ပါ ပ်က္က်ရင္ လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားရွင္ဖို႕ chance မရွိပါ။ ေလယာဥ္ေနရာမွားဆင္းျပီးေလ်ွာက္တိုက္တာပါ။ ဘာေႀကာင့္မွားဆင္းရလဲဆိုတာ ေနာက္သိရမယ္လို႕ေမ်ွာ္လင့္ပါတယ္။ incident ျဖစ္ျဖစ္ျခင္း emergency responce ယူတာတာဝန္မေက်ပါ။လူကုန္မကုန္ မစစ္နိုင္ဘဲ abandon လုပ္တာ captain responsibility ပါ။က်န္ခဲ႕တဲ႕သူက မေတာ္တဆေမ့ေနလို႕ကယ္သူမရွိလို႕အသက္ဆံုးရတယ္ဆို ရင္ ေလယာဥ္ crews ေတြမွာတာဝန္ရွိပါတယ္။
kg ma ka phar ma phit mhar pop
YES..SIR.. WHATEVER THIS INJURIES..THE MOST PEOPLES ARE VICTIMS SO .. WE SHOULD APPRETIATE PILOT...
BELUCK FOREVER AIR BAGAN AND OTHERS AERO
Yes, the pilot should call the passenger list before he abandon the plane. Like this,
Pilot : "Passenger No.1"
Passenger No.1: "Present"
Pilot : "go out"
Pilot : "Passenger No.2"
Passenger No.2 : " Present"
Pilot : "go out"
and so on.....Until 71
And the pilot should do medical check up for all the passengers before they abandon the plane. And also need to check NIRC Number, Parents name, nationality and Income before the plane explode. And BOOM!! all die.
Post a Comment
https://www.facebook.com/MyanmarExpress တြင္ သတင္းမ်ား ဆက္လက္ဖတ္ရႈရန္