Subscribe to our RSS Feed

JJ Express ယာဥ္တိမ္းေမွာက္မႈမွာ လမ္းေၾကာင့္မဟုတ္၊ ကားသမားႏွင့္ ကားပိုင္ရွင္ ပူးေပါင္းကာ ခရီးသည္မ်ားကို ေစတနာမဲ့ လုပ္ႀကံျခင္းျဖစ္

From : .. MDY EXPS







 (၂၀.၈.၂၀၁၄)ရက္ေန႔၊ ေန႔လည္ (၁၄း၁၅)နာရီအခ်ိန္ခန္႔တြင္ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီး မိုင္တိုင္အမွတ္ (၂၂၁/၁-၂၂၁/၂)ၾကားတြင္ JJ Express ယာဥ္လိုင္းမွ ေနျပည္ေတာ္-မႏၲေလးခရီးစဥ္၊ ယာဥ္အမွတ္ 1G/1493၊ ယာဥ္ေမာင္း - ဦးတင္လင္းေအာင္၊ အသက္ (၃၅)ႏွစ္၊ (ဘ) ဦးစံလွ ေမာင္းႏွင္ေသာယာဥ္သည္ မိုး႐ြာသြန္းေနစဥ္ အရွိန္ျဖင့္ေမာင္းႏွင္မႈေၾကာင့္ လမ္းေကြ႕တြင္စလစ္ျဖစ္ၿပီး အသြားလမ္းမွ လမ္းလယ္ကၽြန္းကို ေက်ာ္ကာ အျပန္လမ္းဘက္သုိ႔ေရာက္ရွိၿပီး ေဘးတစ္ေစာင္းတိမ္းေမွာက္သြားေသာ ယာဥ္မေတာ္တဆမႈ တစ္ခုျဖစ္ပြားခဲ့ပါသည္။

အဆိုပါယာဥ္ေပၚတြင္ ယာဥ္ေမာင္းအပါအ၀င္ အမ်ိဳးသား(၁၈)ဦး၊ အမ်ိဳးသမီး (၁၁)ဦး၊ ေပါင္း (၂၉)ဦးပါရွိခဲ့ၿပီး ယာဥ္ေမာင္းအပါအ၀င္ အမ်ိဳးသား (၁၂)ဦး၊ အမ်ိဳးသမီး(၂)ဦးတို႔မွာ ဒဏ္ရာအသီးသီး (အားလံုးမစိုးရိမ္ရ) ရရွိခဲ့သျဖင့္ ရန္ကုန္-မႏၲေလးအျမန္လမ္း ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းေရးအဖြဲ႕ႏွင့္ အျမန္လမ္းရဲတပ္ဖြဲ႕တို႔မွ ပူးေပါင္းၿပီး ေနျပည္ေတာ္ခုတင္(၁၀၀၀) ေဆး႐ံုသို႔ ပို႔ေဆာင္ေပးခဲ့ပါသည္။ ဒဏ္ရာရရွိသူမ်ားတြင္ တယ္လီကြန္းကုမၸဏီမွ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံသား အင္ဂ်င္နီယာအမ်ိဳးသား(၂)ဦးႏွင့္ ၾသစေတးလ်ႏိုင္ငံသူ ျမန္မာစာ (Ph.D)စာတမ္းျပဳစုရန္ ေလ့လာေနသူတစ္ဦးတို႔ ပါရွိခဲ့ပါသည္။

ျဖစ္စဥ္ျဖစ္ပြားခဲ့ေသာယာဥ္၏ ေနာက္ဘီး(၄)ဘီးလံုးမွ တာယာမ်ားမွာ တာယာသားပန္းမ်ားလံုး၀မရွိဘဲေျပာင္ေခ်ာေနၿပီး စတီးႀကိဳးမ်ားေပၚသည့္တိုင္ေအာင္ ပါးေနေၾကာင္း စစ္ေဆးေတြ႕ရွိရပါသည္။ ၄င္းယာဥ္ေမာင္းသည္ ရန္ကုန္-မႏၲေလးအျမန္လမ္းမႀကီးတြင္ ယာဥ္မေတာ္တဆမႈျဖစ္စဥ္မ်ား ျဖစ္ပြားျခင္း မရွိေစေရးအတြက္ အျမန္လမ္းရဲတပ္ဖြဲ႕၊ အျမန္လမ္းမီးသတ္တပ္ဖြဲ႕ႏွင့္ ရန္ကုန္-မႏၲေလးအျမန္လမ္း ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းေရးအဖြဲ႕မွပူးေပါင္းၿပီး ယာဥ္ႀကံ့ခိုင္မႈစစ္ေဆးျခင္း၊ သတ္မွတ္အျမန္ႏႈန္းျဖင့္သာေမာင္းႏွင္ေစေရး အခ်ိန္ထိန္းႀကီးၾကပ္စစ္ေဆးျခင္းမ်ားေဆာင္႐ြက္ လ်က္ရွိေနေသာ ေနျပည္ေတာ္ (စီ)လမ္းဆံု တိုးလ္ဂိတ္အားျဖတ္သန္းေမာင္းႏွင္ျခင္းမရွိဘဲ အျမန္လမ္းေပၚတက္ေရာက္ရန္ ခြင့္ျပဳထားျခင္းမရွိေသာေနရာမွ ေမာင္းႏွင္တက္ေရာက္ခဲ့ၿပီး ရာသီဥတုပံုမွန္မဟုတ္ဘဲမိုးသည္းထန္စြာ႐ြာသြန္းေနစဥ္တြင္အရွိန္ျပင္းစြာေမာင္းႏွင္ခဲ့မႈေၾကာင့္ ယာဥ္မေတာ္တဆမႈျဖစ္ပြားခဲ့ေၾကာင္း စိစစ္ေတြ႕ရွိရပါသည္။

ရန္ကုန္-မႏၲေလးအျမန္လမ္းမႀကီးတြင္ တာ၀န္ထမ္းေဆာင္လ်က္ရွိေသာ အဖြဲ႕အစည္း မ်ားမွ ယာဥ္မေတာ္တဆမႈမ်ား ျဖစ္ပြားျခင္းမရွိေစေရးအတြက္ အျမန္လမ္းအသံုးျပဳသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားအား ယာဥ္ႀကံ့ခိုင္မႈစစ္ေဆးျခင္း၊ သတ္မွတ္အျမန္ႏႈန္းထက္ ပိုမိုေမာင္းႏွင္မႈ မရွိေစေရး အခ်ိန္ထိန္းစနစ္ျဖင့္စစ္ေဆးျခင္း၊ ခရီးသည္တင္ယာဥ္မ်ားေပၚတြင္ ကုန္ပစၥည္းမ်ား တင္ေဆာင္မႈမရွိေစေရး စစ္ေဆးၾကပ္မတ္ျခင္းမ်ားကို ေဆာင္႐ြက္လ်က္ရွိေသာ္လည္း ယခုကဲ့သို႔ ခရီးသြားျပည္သူမ်ားအေပၚ စာနာငဲ့ညႇာျခင္းမရွိဘဲ သက္တမ္းကုန္ဆံုးၿပီး အရည္အေသြးလံုး၀မရွိေသာ တာယာဘီးမ်ားအသံုးျပဳခဲ့သည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ပိုင္ရွင္/ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လိုင္းႏွင့္ မိမိယာဥ္၏ႀကံ့ခိုင္မႈကို စစ္ေဆးျခင္းမရွိဘဲ မိုးသည္းထန္စြာ ႐ြာသြန္းေနသည့္ ရာသီဥတုအေျခအေနတြင္ အရွိန္ျပင္းစြာေမာင္းႏွင္ခဲ့သူ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ေမာင္းအား ပညာေပးကာလကုန္ဆံုးခဲ့ၿပီးျဖစ္သျဖင့္ ထိေရာက္ျပင္းထန္စြာ အေရးယူေဆာင္႐ြက္ သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရွိပါသည္။

.. www.MyanmarExpress.net
 

4 comments:

1-PLEASE TAKE THE SEVERE LEGAL ACTION TO
DRIVER,OWNERS AND OPERATORS.
2-PLEASE CHECK THE WHEEL TAX AND LAST INSPECTION RECORDS.
3-WHY TIRES ARE SO BAD CONDITION.
4-ALL INSPECTORS AND POLICE OFFICIALS
SHOULD TAKE LEGAL ACTION TO ALL CARS
DRIVERS,OWNERS AND OPERATORS,COMPANY
IF CARS ARE NOT MAINTAIN SAFETY STANDARD.

က်န္တဲ့ယာဥ္လိုင္းေတြပါ ေနာင္က်ဥ္သြားေအာင္ ေဂ်ေဂ်ကို အၿပီးပိတ္ျပလိုက္စမ္းပါ။ လာဘ္မစားဖုိ႔ေတာ့ လုိတယ္ေနာ္။

ဟုတ္တယ္ဒီလိုစဥ္းကမ္းမလိုက္နာတ့ဲယဥ္လိုင္းေတြကိုထိထိေရာက္ေရာက္အေရးယူျပီး ဒဏ္ေငြသိန္း ၁၀၀၀ ဒဏ္ရိုက္ျပီး အျမန္လမ္းျပုျပင္ထိမ္းသိမ္းေရးရန္ပုံေငြလဲျပု လုပ္သင့္တယ္

if the tire are bald and the road is wet its best to inflate the tire a little.
when driving on the windy road its best to roll down all the windows so the air can pass through .
common sense is not very common these days and you can not fix the stupid.

Post a Comment

https://www.facebook.com/MyanmarExpress တြင္ သတင္းမ်ား ဆက္လက္ဖတ္ရႈရန္