From :
..ypi
ယေန႔ မြန္းလြဲ၃း၀၀ နာရီခန္႔က MITT သီလ၀ါဆိပ္ကမ္းမွ ထြက္ခြါလာေသာကားတင္သေဘၤာႏွင့္ ျမန္မာ့ေရနံဓါတုေဗဒလုပ္ငန္းပိုင္ဆီတင္သေဘၤာျဖင့္တုိက္မိၿပီး ဆီတင္သေဘၤာနစ္ျမဳပ္ခဲ့သည္။
M.VMelacca Highway ကားတင္သေဘၤာမွာ သီလ၀ါအျပည္ျပည္ဆုိင္ရာဆိပ္ကမ္းမွ ထြက္ခြါလာခ်ိန္တြင္ ရန္ကုန္ျမစ္၀မွ ၀င္လာေသာ ျမန္မာ့ေရနံဓါတုေဗဒလုပ္ငန္းပိုင္ျမန္ေအာင္ ေလာင္စာဆီတင္သေဘၤာႏွင့္ တုိက္မိၿပီး ရန္ကုန္ျမစ္အတြင္း သီလ၀ါဆိပ္ကမ္းေတာင္ဘက္တြင္ျမန္ေအာင္သေဘၤာနစ္ျမဳပ္ခဲ့သည္။
ျမန္ေအာင္သေဘၤာေပၚတြင္ပါရွိသူမ်ားကိုျမန္မာ့ေရတပ္မေတာ္မွ ကယ္တင္ထားခဲ့ၿပီး ကားတင္သေဘၤာမွာ ရန္ကုန္ျမစ္အတြင္း ေက်ာက္ခ်ရပ္နားခဲ့ရသည္ဟုဆိပ္ကမ္းအာဏာပိုင္အဖဲြ႕မွ ေရလမ္းေၾကာင္းစီစဥ္သူတစ္ဦး ကေျပာသည္။
.. www.MyanmarExpress.net
ယေန႔ မြန္းလြဲ၃း၀၀ နာရီခန္႔က MITT သီလ၀ါဆိပ္ကမ္းမွ ထြက္ခြါလာေသာကားတင္သေဘၤာႏွင့္ ျမန္မာ့ေရနံဓါတုေဗဒလုပ္ငန္းပိုင္ဆီတင္သေဘၤာျဖင့္တုိက္မိၿပီး ဆီတင္သေဘၤာနစ္ျမဳပ္ခဲ့သည္။
M.VMelacca Highway ကားတင္သေဘၤာမွာ သီလ၀ါအျပည္ျပည္ဆုိင္ရာဆိပ္ကမ္းမွ ထြက္ခြါလာခ်ိန္တြင္ ရန္ကုန္ျမစ္၀မွ ၀င္လာေသာ ျမန္မာ့ေရနံဓါတုေဗဒလုပ္ငန္းပိုင္ျမန္ေအာင္ ေလာင္စာဆီတင္သေဘၤာႏွင့္ တုိက္မိၿပီး ရန္ကုန္ျမစ္အတြင္း သီလ၀ါဆိပ္ကမ္းေတာင္ဘက္တြင္ျမန္ေအာင္သေဘၤာနစ္ျမဳပ္ခဲ့သည္။
ျမန္ေအာင္သေဘၤာေပၚတြင္ပါရွိသူမ်ားကိုျမန္မာ့ေရတပ္မေတာ္မွ ကယ္တင္ထားခဲ့ၿပီး ကားတင္သေဘၤာမွာ ရန္ကုန္ျမစ္အတြင္း ေက်ာက္ခ်ရပ္နားခဲ့ရသည္ဟုဆိပ္ကမ္းအာဏာပိုင္အဖဲြ႕မွ ေရလမ္းေၾကာင္းစီစဥ္သူတစ္ဦး ကေျပာသည္။
.. www.MyanmarExpress.net
3 comments:
1-PLEASE TAKE PROPER LEGAL ACTIONS TO BOTH VESSELS;AND NECESSARY ACTIONS AGAINST BOTH OWNERS/OPERATORS.
2-MAY BE NEED PROPER TRAFFIC CONTROL FOR ALL VESSELS USING THE YANGON RIVER FROM PORT TOWER.
3-MAY BE NEED TO ADOPT INWARD LANE AND OUTWARD LANE ON OUR RIVER CHARTS.(LANE SEPARATION).
4-MAY BE PILOTS ERROR OR MASTER ERROR OR SHIP ERROR.MAY BE NEED SPECIAL TRAINING TO ALL MASTERS AND PILOTS.
5-HOPING NO OIL POLLUTION FROM SUNKEN TANKER M.V.MYAN AUNG.
6-MAY BE NECESSARY TO SALVAGE SUNKEN VESSEL M.V. MYAN AUNG.
7-MAY BE EX SENIOR MARINE OFFICIALS FROM (I W T B ) CAN SALVAGE M.V.MYAN AUNG WITH DIVERS FROM OUR MYANMAR NAVY AND PORT OF YANGON.
WITH MYITTA...
STCW code had being implemented for long times. It is very easy to investigate. DMA can easily perform.
M.T Myan Aung was operated by BFSL and handed over to PIC. There was no problem at all when the vessel was sailed by commander of BFSL.
969 yay,al Dar kalar thinn baw gyi. Yangon Ko pae ma win par nalt. Phone phone tway Di thinn baw gyi Ko hmyoke kya par o.
Post a Comment
https://www.facebook.com/MyanmarExpress တြင္ သတင္းမ်ား ဆက္လက္ဖတ္ရႈရန္