Subscribe to our RSS Feed

ထိုင္းမကလို႔ ဘရာဇီးမကလို႔ ကမၻာ့ခ်န္ပီယံ ဂ်ာမဏီပဲျဖစ္ျဖစ္ ဖိုင္နယ္ကေတာ့ ဘယ္သူမွေျပာလို႔မရတဲ့ပြဲပဲလို႔။ သည္းခံမယ္၊ ၾကိဳးစားမယ္၊ စိတ္ဓါတ္အျပည့္နဲ႔ကစားမယ္ဆိုလို႔ရွိရင္

From : ..news watch

“ထိုင္းမကလို႔ ဘရာဇီးမကလို႔ ကမၻာ့ခ်န္ပီယံ ဂ်ာမဏီပဲျဖစ္ျဖစ္
ဖိုင္နယ္ကေတာ့ ဘယ္သူမွေျပာလို႔မရတဲ့ပြဲပဲလို႔။ သည္းခံမယ္၊ ၾကိဳးစားမယ္၊ စိတ္ဓါတ္အျပည့္နဲ႔ကစားမယ္ဆိုလို႔ရွိရင္ …”



ျမန္မာ ယူ ၂၃ ေဘာလံုးအသင္း အုပ္ခ်ဳပ္သူ ဦးသန္းတိုးေအာင္ႏွင့္ ေမးျမန္းခန္း
----- ----- ----- -----

ေမး - အခုလက္ရွိ ျမန္မာအသင္းကစားသမားေတြရဲ႕ ၾကံ႕ခိုင္မႈအေျခအေန၊ အဓိက ကစားသမားေတြထဲက ဒဏ္ရာရထားသူ ရွိ/မရွိ ေျပာျပေပးပါဦး

ေျဖ - မရွိဘူးဗ်။ အားလံုး Fit ပဲ။ ဖိုင္နယ္ Full Line-up ပဲ။

ေမး - ဆီမီးဖိုင္နယ္ ဒုတိယပြဲမွာ ထိုင္းက အင္ဒိုကိုကစားသြားတာ ေၾကာက္ခမန္းလိလိပဲ။ ဂိုးအေရွ႕မွာ အင္မတန္ ပရိရာယ္ၾကြယ္၀တာ ေတြ႔ရတယ္။ ကိုသန္းတိုးေအာင္အေနနဲ႔ ထိုင္းအသင္းကို သံုးသပ္ေပးပါဦး။ ေနာက္ ဖိုင္နယ္မွာ ထိုင္းအသင္းကို ဘယ္လိုပံုစံမ်ဳိးနဲ႔ ခ်ည္းကပ္မယ္လို႔ ကိုၾကည္လြင္နဲ႔ တိုင္ပင္ထားပါသလဲခင္ဗ်။

ေျဖ - ထိုင္းအသင္းက ခင္ဗ်ားတို႔ကသာ ထင္ေနတာ။ အင္ဒိုနီးရွားနဲ႔ ၅ ဂိုးသြင္းေတာ့ ခင္းဗ်ားတို႔ကေတာ့ ဂိုးအေရအတြက္ကို ၾကည့္တယ္ထင္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔အျမင္ကေတာ့ Team Play ကိုၾကည့္တဲ့အခါက်ေတာ့ ပထမဂိုးကို ကြ်န္ေတာ္ၾကည့္တယ္။ အင္ဒိုနီးရွားက အျပန္အလွန္ကစားေနတာဗ်။ အျပန္အလွန္ကစားရင္နဲ႔မွ ဂိုးျပတ္သြားတာ။ ေျခကြာျပီးေတာ့မွ ဂိုးျပတ္သြားတာမဟုတ္ဘူးဗ်။

ေနာက္တခုက ဘယ္လိုကစားမလဲဆိုရင္ ေဘာလံုးဆံုးလို႔ရွိရင္ Line ကေန႔ block လုပ္မယ္ေပါ့။ Line ဆိုတာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ centre back နဲ႔ centre forward ေပါ့ အေရွ႕ဆံုးက ကစားတဲ့သူနဲ႔ အေနာက္ဆံုးကစားတဲ့သူနဲ႔ အကြာအေ၀း မီတာ ၂၀၊ ၃၀ နဲ႔အၾကားမွာ ကစားမယ္။ ထိုင္းက ေနာက္တန္းကစားသမားေတြက ေနာက္မွာခ်န္ျပီးေနတယ္။ ေရွ႕တန္းနဲ႔အလယ္တန္းက ပူးျပီးအေရွ႕ကိုတက္တယ္။ ဘာေၾကာင့္ သူတို႔အဲဒီလိုကစားသလဲဆိုေတာ့ သူတို႔မွာက Long Pass (အေ၀းေပးေဘာ)ေတြ၊ Passing Accuracy (အေပးအယူ တိက်မႈ)မွာ သူမ်ားအသင္းေတြထက္ သာတယ္။ ေနာက္ ေဘာလံုးအထိန္းအသိမ္းလည္း သူမ်ားထက္ေကာင္းတယ္။ အဲဒီေတာ့ သူတို႔က ဒီလိုကစားနိုင္တယ္။ သူတို႔က pass လုပ္ေနရင္းနဲ႔ မရဘူးဆိုရင္ အေနာက္ျပန္ေပးကစားမယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ေယာင္မွားျပီးေတာ့ ၂ ေယာက္ ၃ ေယာက္ေလာက္နဲ႔ pressing သြားမလုပ္နဲ႔၊ လုပ္တာနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ခံသြားရမယ္။ မပိုင္ဘဲနဲ႔ သြားလို႔ရွိရင္ေတာ့ ခံရမွာပဲ။ ကြ်န္ေတာ္တို႔က သူတို႔မွ်ားတဲ့ေနာက္ မလိုက္ဘူး။ အလယ္ကေန၊ Line ကေနပဲ ခ်မယ္။ အဲဒီလို ခံလို႔ရွိရင္ သူတို႔က passing ကို အလယ္တန္းေတြ ေရွ႕တန္းေတြကို လုပ္လိမ့္မယ္။ လုပ္လို႔ရွိရင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔က ရေအာင္ဖ်က္မယ္။ ဒါမ်ဳိးေဖာက္လို႔မရေတာ့ဘူးဆိုရင္ သူတို႔က ဘယ္ေတာင္ပံ၊ ညာေတာင္ပံေတြကို တင္မယ္။ အဲဒီအခါက်ရင္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔က ျပန္က်တဲ့ second ball ေတြကို မိေအာင္ဖမ္းရမယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔အေနနဲ႔လည္း တေယာက္ခ်င္း သူတို႔ကို သြားတိုက္လို႔မရဘူး။ ကြ်န္ေတာ္တို႔က အသင္းလိုက္ စုဖြဲ႔ကစားမႈကို အေျခခံတာ။ ထိုင္းက ေစာေစာကကြ်န္ေတာ္ေျပာတဲ့အခ်က္ေတြ အားသာေနတဲ့အခါက်ေတာ့ တိုက္စစ္ဖြင့္တဲ့အခါ ကြ်န္ေတာ္တို႔က ၆ ေယာက္ ၇ ေယာက္ေလာက္နဲ႔ သြားမွရမယ္။ ၃၊ ၄ ေယာက္ေလာက္နဲ႔ေတာ့ အလြယ္လွဘူး။ ဟိုတေန႔ကလို ေကာင္းဆက္နိုင္ေပးျပီးေတာ့ ေနလင္းထြန္း သြင္းတဲ့အကြက္မ်ဳိးက ထိုင္းနဲ႔ဆိုလို႔ရွိရင္ ရေကာင္းရနိုင္တယ္ ဒါေပမယ့္ ကမၼသကာပဲ မေသခ်ာဘူး။ အဲဒီေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ Team နဲ႔ပဲ သြားမယ္။ ဆင္းတဲ့အခါလည္း အသင္းနဲ႔ပဲသြားမယ္။ အဲဒါမ်ဳိးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ စဥ္းစားထားတယ္။ ထရိန္နင္မွာ အဲဒီ အေျခအေနေလးေတြထည့္ဖို႔ ကြ်န္ေတာ္ ဦးၾကည္လြင္နဲ႔ တိုင္ပင္ေနတယ္။

တိုက္စစ္ကိုလည္း team play နဲ႔ပဲသြားမွရမယ္။ ခံစစ္က်တဲ့အခါမွာလည္း အကုန္လံုးျပန္ျပီးေတာ့ ခံမွရမယ္။ အားလံုးအေနာက္ကို ျပဳံဆင္းတာေတာ့ မဟုတ္ဘူးဗ်။ သူ႔ position အတိုင္း သတ္မွတ္ထားတဲ့ ေနရာကို ျပန္လာရမယ္။

-

ေမး - ဒါဆိုရင္ ထိုင္းအသင္းက ကစားတာေတာ့ ေကာင္းတယ္ သို႔ေသာ္ ေၾကာက္စရာမလိုဘူးဆိုတဲ့ သေဘာလားခင္ဗ်။

ေျဖ - ေၾကာက္စရာေတာ့ မလိုဘူး။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ကစားသမားေလးေတြကိုလည္း ေျပာထားတယ္ ထိုင္းမကလို႔ ဘရာဇီးမကလို႔ ကမၻာ့ခ်န္ပီယံ ဂ်ာမဏီပဲျဖစ္ျဖစ္
ဖိုင္နယ္ကေတာ့ ဘယ္သူမွေျပာလို႔မရတဲ့ပြဲပဲလို႔။ သည္းခံမယ္ ၾကိဳးစားမယ္၊ စိတ္ဓါတ္အျပည့္နဲ႔ကစားမယ္ဆိုလို႔ရွိရင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ပရိသတ္အားကလည္း နည္းတာမဟုတ္ဘူး။ တျပည္လံုးေရာ စကၤာပူပရိသတ္ေရာရွိေနေတာ့ ၾကိဳးစားမယ္ဆိုလို႔ရွိရင္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ေမွ်ာ္မွန္းတဲ့ရလဒ္က ျဖစ္လာပါလိမ့္မယ္။

-

ေမး - ဟုတ္ကဲ့ ေနာက္ေမးခြန္းတခုကေတာ့ ကိုသန္းတိုးေအာင္တို႔ရဲ႕ စိတ္ခံစားခ်က္နဲ႔ ပတ္သက္ျပီး ေမးခ်င္တာပါ။ ဘာလို႔လဲဆို တိုက္ဆိုင္မႈေလးေတြ ရွိေနလို႔ပါ။ ၉၃ ဆီးဂိမ္း ကိုသန္းတိုးေအာင္တို႔၊ ကိုၾကည္လြင္တို႔ ေခတ္ေပါ့ေနာ္။ အဲဒီတုန္ကလည္း စကၤာပူ ကာလန္းကြင္းမွာပဲ ထိုင္းအသင္းနဲ႔ ဗိုလ္လုခဲ့ရတယ္။ အခုတခါ အစ္ကိုတို႔ ၉၃ မ်ဳိးဆက္ကစားသမား ၂ ဦးက အုပ္ခ်ဳပ္သူအျဖစ္၊ နည္းျပအျဖစ္နဲ႔ ျမန္မာ ယူ ၂၃ ေဘာလံုးအသင္းကို ဖိုင္နယ္ေရာက္ေအာက္ ေနာက္တၾကိမ္ ထပ္မံ စြမ္းေဆာင္ေပးခဲ့ျပီ။ ဒါနဲ႔ပတ္သက္လို႔ ရင္ထဲက ခံစားခ်က္၊ အမွတ္တရျဖစ္ရပ္ေလးေတြမ်ားရွိရင္ ေျပာျပေပးပါဦး။

ေျဖ - အမွတ္တရျဖစ္ရပ္ဆိုတာကေတာ့ ဖိုင္နယ္မွာကြ်န္ေတာ္တို႔က ၄-၃ နဲ႔ရႈံးခဲ့တာ။ အဲတုန္းက ထိုင္းကေတာ့ ပီယာပြန္တို႔၊ ေဇတြန္းတို႔၊ ေနာက္ျပီးေတာ့ အလယ္တန္းက အာတာေပါတို႔ ကစားတာေပါ့။ အဲဒီတုန္းက ကိုင္တီဆတ္ဆိုတာ အရန္ပဲရွိေသးတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ရြတ္ျပတဲ့ ထိုင္းကစားမားေတြက တကယ္တမ္းေတာ့ ကိုင္တီဆတ္တို႔ထက္ေတာင္ ေကာင္းေသးတယ္။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီအခ်ိန္မွာ သူတို႔ေတြက ၂၉၊ ၃၀ ေတြျဖစ္ေနျပီ။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ေတြက ၂၄၊ ၂၅၊ ၂၆ ပဲ ရွိေသးတယ္။ အဲဒီအခါမွာ သူတို႔နဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔က level လိုျဖစ္သြားတယ္။ ဒုတိယပိုင္းမွာဆို သူတို႔ေတာင္မွ နည္းနည္းေလး က်လာတယ္။ ေဘးကန္တာေတြဘာေတြ ျဖစ္လာတယ္။ ဘာေၾကာင့္ ရႈံးရလဲဆိုေတာ့ ၃-၃ ျဖစ္ျပီးေတာ့မွ ကိုင္တီဆတ္၀င္လာျပီးေတာ့မွ ဟိုဘက္ Narrow Angle ကေနျပီးေတာ့ သူလည္းျမင္ရတာမဟုတ္ပါဘူးဗ်ာ ေနာက္ျပန္လွန္တိုက္လိုက္တာမွာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဂိုးေပးလိုက္ရတယ္ေပါ့ဗ်ာ။ အဲဒီဂိုးကို ကြ်န္ေတာ္တို႔က (goal by luck) ကံအားျဖင့္ေပးရတဲ့ဂိုးေပါ့။ အဲဒီလိုဆိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔က ဒီေန႔ ထိုင္းနဲ႔ျပန္ေတြ႔မယ္ဆိုတဲ့အခါက်ေတာ့ ခင္ဗ်ားတို႔ေျပာသလိုေပါ့ အေၾကြးဆပ္မယ္ဆိုရင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔က ဒီလို goal by luck နဲ႔ပဲ ျပန္ရေကာင္းရနိုင္တယ္။ ဒါမ်ဳိးျဖစ္လာနိုင္တယ္။ ျဖစ္လာမယ္လို႔လည္း မွန္းထားတယ္။

-

ေမး - ကိုၾကည္လြင္နဲ႔ ကိုသန္းတို႕ေအာင္တို႔ ၉၃ ဆီးဂိမ္းနဲ႔ပတ္သက္လို႔ ျပန္လည္ေျပာဆိုၾကတာ စျမံဳ႕ ျပန္ျဖစ္ၾကတာမ်ဳိးေရာ ရွိပါသလား။

ေျဖ - မေျပာျဖစ္ဘူးဗ်။ သူနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ အဲဒီတုန္းကအေၾကာင္းေတြ လံုး၀မေျပာျဖစ္ဘူး။ ဘာေၾကာင့္ မေျပာလဲဆိုတာက ကြ်န္ေတာ္တို႔က အဲဒီတုန္းက ရႈံးခဲ့ရတာကိုး။ ဒါေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္တို႔က အဲဒီအေၾကာင္းကို စျမံဳ႕မျပန္ေတာ့ဘူး။

ဒီအတြက္လည္း ကြ်န္ေတာ္တို႔က ဟာ မင္းတို႔ကို မရရေအာင္ လက္စားေခ်မွာပဲဆိုတဲ့စိတ္မလည္း မရွိဘူး။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ဘက္က အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ ကစားမယ္။ ေရႊတံဆိပ္ရေအာင္ ၾကိဳးစားမယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ဆီမွာ လက္စားေခ်တာေတြ ဘာေတြမရွိဘူး။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေဘာလံုးကစားေနတာ။ ဟုတ္တယ္ေနာ္။ ေဘာလံုးဆိုတာ ဒီတပြဲနဲ႔ပဲ ျပီးသြားတာမ်ဳိးမဟုတ္ဘူးေလ။ လြန္ခဲ့တဲ့ အႏွစ္ ၄၀ ေလာက္ကလည္း ဗမာက ထိုင္းကိုရႈံးဖူးတာပဲ။ ဟုတ္တယ္ေနာ္။ အဲဒီတုန္းက မီဒီယာ မက်ယ္ျပန္႔တဲ့အခါက်ေတာ့ ဘယ္သူမွ မေဖာ္ျပနိုင္ဘူး။ ေနာင္ႏွစ္ေတြ ေနာင္လာမယ့္ ဆီးဂိမ္းေတြမွာလည္း ထိုင္းနဲ႔က ေတြ႔ဦးမွာပဲ။ အဲဒီေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ဘက္က အေကာင္းဆံုးကစားမယ္။ ဘယ္လိုမွ ေၾကာက္စရာအေၾကာင္းမရွိဘူး။

-

ေမး - ေနာက္ဆံုးအေနနဲ႔ ျမန္မာပရိသတ္ကို ဘယ္လိုစကားလက္ေဆာင္ ပါးလိုပါသလဲခင္ဗ်။

ေျဖ - ဟုတ္ကဲ့ ကြ်န္ေတာ္ေျပာခ်င္တာကေတာ့ ထိုင္းေရာ ျမန္မာေရာ ၂ သင္းစလံုးက ကြ်န္ေတာ္တို႔ အိတ္ေထာင္ထဲမွာ ေငြတံဆိပ္ေတြက ၂ သင္းစလံုးမွာရွိေနျပီ။ အဲဒီေတာ့ ေရႊကိုဘယ္သူလဲနိုင္မလဲဆိုတာပဲ။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ျမန္မာ ၁ ျပည္လံုးကလည္း ေရႊလိုခ်င္ၾကတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမန္မာေတြက ျပည္ပေရာက္ရင္ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ေရႊလို႔ေခၚတဲ့အခါက်ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ျမန္မာျပည္သူေတြအားလံုးက လိုခ်င္ေနတဲ့ေရႊကို မရရေအာင္ ကန္မယ္လို႔ အဲဒါေလးေျပာခ်င္ပါတယ္။

Photo - MFF
ျမန္မာ ယူ ၂၃ ေဘာလံုးအသင္းနည္းျပ ဦးၾကည္လြင္(ယာ)ႏွင့္ အုပ္ခ်ဳပ္သူ ဦးသန္းတိုးေအာင္


.. https://www.facebook.com/MyanmarExpress
 

0 comments:

Post a Comment

https://www.facebook.com/MyanmarExpress တြင္ သတင္းမ်ား ဆက္လက္ဖတ္ရႈရန္