From :
..eleven
.. www.MyanmarExpress.net
မုဒံုၿမိဳ႕နယ္ ကမာ၀က္တိုက္နယ္ ေဖာင္စိန္ေက်းရြာ ေဖါင္စိန္ေခ်ာင္းထဲသို႔ ရန္ကုန္-ေမာ္လၿမိဳင္ ေျပးဆြဲေနေသာ ေအာင္သီဟ ယာဥ္လိုင္းမွ မွန္လံုကားတစ္စီး ထိုးက်တိမ္းေမွာက္မႈ ႏို၀င္ဘာလ (၁၆) ရက္ နံနက္ ၄ နာရီ ၃၀ မိနစ္တြင္ ျဖစ္ပြားခဲ့သည္။
ျဖစ္စဥ္မွာ ေအာင္သီဟ မွန္လံုယာဥ္လိုင္းမွ ဟီးႏိုးအမ်ဳိးအစား ယာဥ္အမွတ္ ၄ခ။--- သည္ ကမာ၀က္တိုက္နယ္ ေဖါင္စိန္ေက်းရြာအေရာက္ ေမာင္လၿမိဳင္-သံျဖဴဇရပ္-ေရး လမ္းမိုင္တိုင္အမွတ္ (၃၇။၃) တံတားအမွတ္ ၃၈။၂ (သံျဖဴဇရပ္ ၿမိဳ႕အ၀င္) အေရာက္တြင္ အရွိန္မထိန္းႏိုင္ဘဲ တံတားေပါင္ကိုတိုက္ၿပီး ေဖါင္စိန္ေခ်ာင္းထဲသို႔ ထိုးက်တိမ္းေမွာက္ ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ ျဖစ္စဥ္ေၾကာင့္ ယာဥ္ေပၚပါလာသူ ၂၂ ဦးလံုး ထိခိုက္ဒဏ္ရာမ်ား အသီးသီး ရရွိခဲ့ကာ သံျဖဴဇရပ္ၿမိဳ႕ ျပည္သူ႔ေဆး႐ံုသို႔ တင္ပို႔ေဆးကုသမႈ ခံယူခဲ့သည္။
"ကြၽန္ေတာ္က လမ္းမွာအိပ္ေပ်ာ္လာတာ။ ကားနဲ႔တံတားေပါင္ တိုက္မိၿပီး ေခ်ာင္းထဲက်တဲ့ အခ်ိန္မွ ႏိုးလာတာ။ ျဖစ္ျဖစ္ခ်င္း မထႏိုင္ဘူး။ ကားသမားေတြ ေအာ္ေတာ့မွ အတင္းထၿပီး လမ္းေပၚျပန္တက္လာတာ" ဟု ယာဥ္ေပၚပါလာသူ ခရီးသည္ တစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
"ကားက အရွိန္မ်ားၿပီး လမ္းရဲ႕ ညာဘက္မွာရွိတဲ့ လမ္းေဘးက ပန္းခံုကို အရင္တိုက္တယ္။ ေနာက္ တံတားရဲ႕ ဘယ္ဘက္တံတားေပါင္ကိုတိုက္ၿပီး ေခ်ာင္းထဲက်သြားတယ္။ ေခ်ာင္းထဲမွာ ေရနည္းေနတဲ့ အခ်ိန္ျဖစ္လို႔ ခရီးသည္ေတြ သက္သာတာ။ ေခ်ာင္းေရမ်ားေနရင္ မလြယ္ဘူး" ဟု ကမာ၀က္ တိုက္နယ္ရဲစခန္းမွ တာ၀န္မွဴးက ေျပာၾကားသည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ေအာင္သီဟ မွန္လံုကားမွ ယာဥ္ေမာင္း ဦးေအးေက်ာ္အား ယာဥ္ (ပ) ၁၁။ ၂၀၁၃ ပုဒ္မ ၃၃၇။၃၃၈ အရ ကမာ၀က္ တိုက္နယ္ရဲစခန္းမွ အမႈဖြင့္ အေရးယူထားေၾကာင္း သိရသည္။
(ႏုိ၀င္ဘာ ၁၆ ရက္က ခရီးသည္တင္ မွန္လုံယာဥ္ မုဒုံၿမိဳ႕နယ္ ကမာ၀က္တုိက္နယ္ ေဖာင္စိန္ေက်းရြာ ေဖာင္စိန္ေခ်ာင္းထဲသုိ႔ ထုိးက်ေနစဥ္)
ျဖစ္စဥ္မွာ ေအာင္သီဟ မွန္လံုယာဥ္လိုင္းမွ ဟီးႏိုးအမ်ဳိးအစား ယာဥ္အမွတ္ ၄ခ။--- သည္ ကမာ၀က္တိုက္နယ္ ေဖါင္စိန္ေက်းရြာအေရာက္ ေမာင္လၿမိဳင္-သံျဖဴဇရပ္-ေရး လမ္းမိုင္တိုင္အမွတ္ (၃၇။၃) တံတားအမွတ္ ၃၈။၂ (သံျဖဴဇရပ္ ၿမိဳ႕အ၀င္) အေရာက္တြင္ အရွိန္မထိန္းႏိုင္ဘဲ တံတားေပါင္ကိုတိုက္ၿပီး ေဖါင္စိန္ေခ်ာင္းထဲသို႔ ထိုးက်တိမ္းေမွာက္ ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ ျဖစ္စဥ္ေၾကာင့္ ယာဥ္ေပၚပါလာသူ ၂၂ ဦးလံုး ထိခိုက္ဒဏ္ရာမ်ား အသီးသီး ရရွိခဲ့ကာ သံျဖဴဇရပ္ၿမိဳ႕ ျပည္သူ႔ေဆး႐ံုသို႔ တင္ပို႔ေဆးကုသမႈ ခံယူခဲ့သည္။
"ကြၽန္ေတာ္က လမ္းမွာအိပ္ေပ်ာ္လာတာ။ ကားနဲ႔တံတားေပါင္ တိုက္မိၿပီး ေခ်ာင္းထဲက်တဲ့ အခ်ိန္မွ ႏိုးလာတာ။ ျဖစ္ျဖစ္ခ်င္း မထႏိုင္ဘူး။ ကားသမားေတြ ေအာ္ေတာ့မွ အတင္းထၿပီး လမ္းေပၚျပန္တက္လာတာ" ဟု ယာဥ္ေပၚပါလာသူ ခရီးသည္ တစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
"ကားက အရွိန္မ်ားၿပီး လမ္းရဲ႕ ညာဘက္မွာရွိတဲ့ လမ္းေဘးက ပန္းခံုကို အရင္တိုက္တယ္။ ေနာက္ တံတားရဲ႕ ဘယ္ဘက္တံတားေပါင္ကိုတိုက္ၿပီး ေခ်ာင္းထဲက်သြားတယ္။ ေခ်ာင္းထဲမွာ ေရနည္းေနတဲ့ အခ်ိန္ျဖစ္လို႔ ခရီးသည္ေတြ သက္သာတာ။ ေခ်ာင္းေရမ်ားေနရင္ မလြယ္ဘူး" ဟု ကမာ၀က္ တိုက္နယ္ရဲစခန္းမွ တာ၀န္မွဴးက ေျပာၾကားသည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ေအာင္သီဟ မွန္လံုကားမွ ယာဥ္ေမာင္း ဦးေအးေက်ာ္အား ယာဥ္ (ပ) ၁၁။ ၂၀၁၃ ပုဒ္မ ၃၃၇။၃၃၈ အရ ကမာ၀က္ တိုက္နယ္ရဲစခန္းမွ အမႈဖြင့္ အေရးယူထားေၾကာင္း သိရသည္။
(ႏုိ၀င္ဘာ ၁၆ ရက္က ခရီးသည္တင္ မွန္လုံယာဥ္ မုဒုံၿမိဳ႕နယ္ ကမာ၀က္တုိက္နယ္ ေဖာင္စိန္ေက်းရြာ ေဖာင္စိန္ေခ်ာင္းထဲသုိ႔ ထုိးက်ေနစဥ္)
.. www.MyanmarExpress.net
2 comments:
1-NEED WARNING SIGNS AT ALL BRIDGE TO SLOW DOWN SPEED FOR EXAMPLE
15 MILES PER HOUR BY ALL VEHICLES.AND
ALL MOTOR VEHICLES MUST STOP AT ALL
RAILWAY JUNCTION AND ONLY PROCEED
IF IT IS SAFE TO DRIVE THROUGH.
2-NEED DRIVER HAND BOOK FOR ALL DRIVER.
3-NEED MORE STRICT TO ALL PROFESSIONAL DRIVER LICENSE EXAMINATION AND LICENSE
RENEWAL.
4-VALIDITY OF ALL DRIVER LICENSE
SHOULD BE 4 YEARS.
5-EXPIRY DATE OF ALL DRIVER LICENSE
SHOULD BE ON HIS/HER BIRTH DAY.
6-WE KNEW IT IS VERY LONG TO RENEW
LICENSE AND A GREAT TIME CONSUMPTION.
PLEASE IMPROVE.
7-ALL BRIDGE SIDE AND ROAD SIDE GUARD
RAIL/FENCE SHOULD BE SPECIAL DESIGN
AND STRONG ENOUGH SO THAT VERY
HARD TO BREAK THROUGH THE GUARD
RAIL/FENCE AND ALSO SOME KIND OF
DESIGN TO PREVENT BREAK THROUGH
BUT IT WILL ALSO PREVENT THE
AUTOMOBILE GOING THROUGH.
8-PLEASE RECHECK ALL ROADS AND HIGH
WAYS SHOULD BE SAFE DRIVING.
9-WE HEARD MANY ACCIDENT ON YANGON MANDALAY HIGH WAY.
10-REQUEST TO CHECK HOW ROADS AND
HIGH WAYS ARE DESIGN AND BUILD FOR
PUBLIC SAFETY IN OTHER COUNTRIES.
11-PLEASE DO RESEARCH WORK HOW
THE OTHER COUNTRIES ARE UPDATING
THEIRS RULES OF THE ROADS.
12-WE KNEW WE NEED TO CHANGE A LOT
BUT INTENTIONALLY LEFT TO AUTHORITY
TO TAKE ACTIONS.
PLEASE SEE THE PHOTOGRAPH SHOWING
THE GUARD RAIL.
THIS GUARD RAIL IS JUST LOOK LIKE A
FENCING BETWEEN TWO HOUSES.
ALL ROAD SIDE GUARD RAILS SHOULD
DESIGN NOT TO BREAK THROUGH THE
GUARD RAIL BUT ITSELF PREVENT THE CAR
STOP AND HOLD IT LIKE A VERY
STRONG BRAKE.
PLEASE DO RESEARCH WORK AND
NEED IMPROVEMENT.
THANK YOU.
Post a Comment
https://www.facebook.com/MyanmarExpress တြင္ သတင္းမ်ား ဆက္လက္ဖတ္ရႈရန္