Subscribe to our RSS Feed

ျပည္သူဗဟိုျပဳ ဆက္သြယ္ေရး ဝန္ေဆာင္မႈပံုစံသို႔ စတင္ေျပာင္းလဲ

From :  ၿမန္မာ့အလင္း


မိမိတုိ႔၏ ဆက္သြယ္ေရးက႑သည္ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမႈကို မလြဲမေသြျပဳလုပ္ရမည့္ က႑ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယခုအခါ ဌာနဗဟိုျပဳ ဆက္သြယ္ေရး ဝန္ေဆာင္မႈပံုစံမွ ျပည္သူဗဟုိျပဳ ဆက္သြယ္ေရး ဝန္ေဆာင္မႈပံုစံသို႔ စတင္ေျပာင္းလဲေနၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ ဆက္သြယ္ေရးက႑တြင္ ပုဂၢလိကက႑ ပါဝင္ဝန္ေဆာင္မႈ ေပးျခင္းျဖင့္ ျပည္သူႏွစ္သက္မည့္ ယွဥ္ၿပိဳင္ဝန္ေဆာင္မႈမ်ား ျဖစ္ေပၚဖန္တီးေပးရန္ အတြက္ ျပည္တြင္းျပည္ပမွ ပုဂၢလိက ဆက္သြယ္ေရး ဝန္ေဆာင္မႈ ကုမၸဏီမ်ားအား ႏုိင္ငံတကာ တင္ဒါေခၚယူ ေဆာင္ရြက္သြားႏုိင္ရန္ အတြက္ အျပည္ျပည္ဆုိင္ရာ အႀကံေပးအဖြဲ႕မ်ားကို စိစစ္ေရြးခ်ယ္ ေဆာင္ရြက္ေနျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္းျဖင့္ ေအာက္တုိဘာ ၄ ရက္မွ ၅ ရက္အထိ က်င္းပခဲ့သည့္ Communications Consultancy စိစစ္ေရြးခ်ယ္ေရး ေကာ္မတီ၏ ပဥၥမအႀကိမ္ လုပ္ငန္းညိႇႏိႈင္း အစည္းအေဝးႏွင့္ ပဏာမစိစစ္ထားရွိၿပီး ျဖစ္ေသာ ျပည္ပအႀကံေပး ကုမၸဏီႀကီး ငါးခုတုိ႔၏ ေဆာင္ရြက္မည့္ အႀကံေပးပံုစံမ်ား တင္ျပျခင္း အခမ္းအနားတြင္ ဆက္သြယ္ေရး၊ စာတုိက္ႏွင့္ ေၾကးနန္းဝန္ႀကီးဌာန ဒုတိယဝန္ႀကီး ဦးဝင္းသန္းက ေဆြးေႏြးေျပာၾကားခဲ့သည္။ ထုိ႔အျပင္ ဒုတိယဝန္ႀကီးက မိမိတုိ႔ Communications Consultancy စိစစ္ေရြးခ်ယ္ေရး ေကာ္မတီအေနျဖင့္ အျပည္ျပည္ဆုိင္ရာ လုပ္ထံုးလုပ္နည္းမ်ားအတုိင္း Telecommunication Tender Consultant အျဖစ္ ႏုိင္ငံတကာ စံခ်ိန္စံညႊန္းမ်ားႏွင့္အညီ စိစစ္ေရြးခ်ယ္ခဲ့ရာ အဆိုျပဳကုမၸဏီ ၆၄ ဖြဲ႕မွ ၁၁ ဖြဲ႕သို႔လည္းေကာင္း၊ ထို ၁၁ ဖြဲ႕အား ITU အဖြဲ႕အစည္းမွ အႀကံျပဳသည့္ ေရြးခ်ယ္မႈပံုစံျဖင့္ ထပ္မံေရြးခ်ယ္ခဲ့ၿပီး (၅) ဖြဲ႕အား လည္းေကာင္း ပဏာမစိစစ္ထားရွိခဲ့ၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယခုအခါ အဆုိပါ (၅) ဖြဲ႕အား ဖိတ္ေခၚ၍ ေဆာင္ရြက္ေပးႏုိင္သည့္ အႀကံျပဳခ်က္မ်ားကို တင္ျပေစၿပီး မိမိတုိ႔အား အမွန္တကယ္ အက်ိဳးျပဳ ေဆာင္ရြက္ေပးႏုိင္မည့္ အဖြဲ႕အစည္းအား ေရြးခ်ယ္တင္ျပရန္ ျဖစ္သည့္အတြက္ ၎အဖြဲ႕အစည္းမ်ား၏ တင္ျပခ်က္အေပၚလုိအပ္ခ်က္မ်ားကို ျဖည့္စြက္ညိႇႏိႈင္းအႀကံျပဳေဆြးေႏြး ေရြးခ်ယ္ေပးၾကရန္ ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာၾကားသည္။ ထုိ႔ေနာက္ ဖိတ္ၾကားထားသည့္ ပဏာမ စိစစ္ထားၿပီးျဖစ္ေသာ အဖြဲ႕အစည္း (၅) ဖြဲ႕က ေဆာင္ရြက္ရမည့္ လုပ္ငန္းစဥ္ အဆင့္ဆင့္ကို ရွင္းလင္းတင္ျပ အႀကံျပဳခဲ့ၾကေၾကာင္း သိရွိရသည္။

 
 Myanmar Express 

0 comments:

Post a Comment

https://www.facebook.com/MyanmarExpress တြင္ သတင္းမ်ား ဆက္လက္ဖတ္ရႈရန္