From : ရဲလင္းႏုိင္
ႏွစ္ႏွစ္ေက်ာ္ ကာလအတြင္း တံတားသံုးစင္းကို ၿပီးစီးေအာင္ ေဆာက္လုပ္ႏုိင္ခဲ့သည့္ ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနအား အာဆီယံအင္ဂ်င္နီယာ အသင္းခ်ဳပ္မွ ပထမဆံုးအႀကိမ္ အသိအမွတ္ျပဳ ဆုတံဆိပ္ျဖင့္ ဂုဏ္ျပဳခ်ီးျမႇင့္သြားမည္ဟု ထုတ္ျပန္ ေၾကညာထားသည္။ ASEAN Engineering Outstanding Award ဟု အမည္ေပးထားသည့္ အာဆီယံအင္ဂ်င္နီယာ ေအာင္ျမင္ထူးခၽြန္ဆုကို ဒီဇင္ဘာလ ၁၇ ရက္မွ ၁၉ ရက္ေန႔အထိ က်င္းပမည့္ ASEAN CAFEO တြင္ ေပးအပ္ ခ်ီးျမႇင့္ သြားမည္ ျဖစ္သည္။ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလတြင္ စတင္ေဆာက္လုပ္ခဲ့ေသာ အရွည္ ၇၄၀၂ ေပရွိ ေညာင္တုန္းတံတား အရွည္ ၁၁၄၃၁ ေပရွိ ပခုကၠဴတံတားႏွင့္ အရွည္ ၃၂၁၅ ေပရွိ စင္းခန္းတံတားတို႔ ေဆာက္လုပ္ႏုိင္မႈအတြက္ ျဖစ္ၿပီး အာဆီယံႏုိင္ငံမ်ားဆုိင္ရာ အင္ဂ်င္နီယာအသင္းခ်ဳပ္မွ ဝန္ႀကီးဌာနကို ပထမဦးဆံုး ေပးအပ္သည့္ ဆုတစ္ခုလည္း ျဖစ္သည္ဟု ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန စာရင္းမ်ားအရ သိရသည္။ ေမာ္ေတာ္ကားလမ္းႏွင့္ မီးရထားလမ္း ယွဥ္တြဲပါ တံတားမ်ားျဖစ္ၾကသည့္ အဆုိပါ ဧရာဝတီျမစ္ကူးတံတား သံုးစင္းကို ၿပီးခဲ့သည့္ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ဇန္နဝါရီ၊ ေဖေဖာ္ဝါရီလမ်ားကတည္းက ၿပိဳင္ပြဲဝင္ေရာက္ ယွဥ္ၿပိဳင္ထားျခင္း ျဖစ္သည္ဟု ပါဝင္ခဲ့သူတစ္ဦးျဖစ္သည့္ အင္ဂ်င္နီယာ မွဴးေဟာင္း ေဒၚစီသန္းက ေျပာသည္။ “အန္တီတုိ႔ အရွည္ဆံုး တံတားေတြ ေဆာက္ခဲ့ဖူးပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီတံတားႀကီးေတြက တည္ေဆာက္ခ်ိန္ ၇ ႏွစ္ယူခဲ့ရတယ္။ အခု ဆုရတဲ့ တံတားေတြက ဒီလိုမဟုတ္ဘဲ အခ်ိန္တိုအတြင္း စီမံခန္႔ခြဲမႈ အားေကာင္းေကာင္းနဲ႔ ေဆာင္ရြက္ႏုိင္ခဲ့တဲ့အတြက္ ဆုရခဲ့တယ္လို႔ ေျပာလုိ႔ရတယ္” ဟု ၄င္းကဆက္လက္ ေျပာသည္။ ျမန္မာအင္ဂ်င္နီယာမ်ားျဖင့္သာ ေဆာက္လုပ္မႈျဖင့္ ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာနက ဆုရရွိခဲ့သလို ၂၀၀၃ ခုႏွစ္က အဖြဲ႔လိုက္ ဆုႏွစ္ဆု ရရွိခဲ့ဖူးေၾကာင္း၊ ၁၉၈၈ ခုႏွစ္ေနာက္ပိုင္း တံတားငယ္မ်ားစြာ တည္ေဆာက္ႏုိင္မႈေၾကာင့္ တုိးတက္မႈဆုႏွင့္ အမ်ဳိးသမီး အင္ဂ်င္နီယာမ်ားျဖင့္ သီးသန္႔တည္ေဆာက္ခဲ့ေသာ ရဲႏြယ္တံတားသည္လည္း ဆုရရွိခဲ့သည္။
Myanmar Express
ႏွစ္ႏွစ္ေက်ာ္ ကာလအတြင္း တံတားသံုးစင္းကို ၿပီးစီးေအာင္ ေဆာက္လုပ္ႏုိင္ခဲ့သည့္ ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနအား အာဆီယံအင္ဂ်င္နီယာ အသင္းခ်ဳပ္မွ ပထမဆံုးအႀကိမ္ အသိအမွတ္ျပဳ ဆုတံဆိပ္ျဖင့္ ဂုဏ္ျပဳခ်ီးျမႇင့္သြားမည္ဟု ထုတ္ျပန္ ေၾကညာထားသည္။ ASEAN Engineering Outstanding Award ဟု အမည္ေပးထားသည့္ အာဆီယံအင္ဂ်င္နီယာ ေအာင္ျမင္ထူးခၽြန္ဆုကို ဒီဇင္ဘာလ ၁၇ ရက္မွ ၁၉ ရက္ေန႔အထိ က်င္းပမည့္ ASEAN CAFEO တြင္ ေပးအပ္ ခ်ီးျမႇင့္ သြားမည္ ျဖစ္သည္။ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလတြင္ စတင္ေဆာက္လုပ္ခဲ့ေသာ အရွည္ ၇၄၀၂ ေပရွိ ေညာင္တုန္းတံတား အရွည္ ၁၁၄၃၁ ေပရွိ ပခုကၠဴတံတားႏွင့္ အရွည္ ၃၂၁၅ ေပရွိ စင္းခန္းတံတားတို႔ ေဆာက္လုပ္ႏုိင္မႈအတြက္ ျဖစ္ၿပီး အာဆီယံႏုိင္ငံမ်ားဆုိင္ရာ အင္ဂ်င္နီယာအသင္းခ်ဳပ္မွ ဝန္ႀကီးဌာနကို ပထမဦးဆံုး ေပးအပ္သည့္ ဆုတစ္ခုလည္း ျဖစ္သည္ဟု ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန စာရင္းမ်ားအရ သိရသည္။ ေမာ္ေတာ္ကားလမ္းႏွင့္ မီးရထားလမ္း ယွဥ္တြဲပါ တံတားမ်ားျဖစ္ၾကသည့္ အဆုိပါ ဧရာဝတီျမစ္ကူးတံတား သံုးစင္းကို ၿပီးခဲ့သည့္ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ဇန္နဝါရီ၊ ေဖေဖာ္ဝါရီလမ်ားကတည္းက ၿပိဳင္ပြဲဝင္ေရာက္ ယွဥ္ၿပိဳင္ထားျခင္း ျဖစ္သည္ဟု ပါဝင္ခဲ့သူတစ္ဦးျဖစ္သည့္ အင္ဂ်င္နီယာ မွဴးေဟာင္း ေဒၚစီသန္းက ေျပာသည္။ “အန္တီတုိ႔ အရွည္ဆံုး တံတားေတြ ေဆာက္ခဲ့ဖူးပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီတံတားႀကီးေတြက တည္ေဆာက္ခ်ိန္ ၇ ႏွစ္ယူခဲ့ရတယ္။ အခု ဆုရတဲ့ တံတားေတြက ဒီလိုမဟုတ္ဘဲ အခ်ိန္တိုအတြင္း စီမံခန္႔ခြဲမႈ အားေကာင္းေကာင္းနဲ႔ ေဆာင္ရြက္ႏုိင္ခဲ့တဲ့အတြက္ ဆုရခဲ့တယ္လို႔ ေျပာလုိ႔ရတယ္” ဟု ၄င္းကဆက္လက္ ေျပာသည္။ ျမန္မာအင္ဂ်င္နီယာမ်ားျဖင့္သာ ေဆာက္လုပ္မႈျဖင့္ ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာနက ဆုရရွိခဲ့သလို ၂၀၀၃ ခုႏွစ္က အဖြဲ႔လိုက္ ဆုႏွစ္ဆု ရရွိခဲ့ဖူးေၾကာင္း၊ ၁၉၈၈ ခုႏွစ္ေနာက္ပိုင္း တံတားငယ္မ်ားစြာ တည္ေဆာက္ႏုိင္မႈေၾကာင့္ တုိးတက္မႈဆုႏွင့္ အမ်ဳိးသမီး အင္ဂ်င္နီယာမ်ားျဖင့္ သီးသန္႔တည္ေဆာက္ခဲ့ေသာ ရဲႏြယ္တံတားသည္လည္း ဆုရရွိခဲ့သည္။
Myanmar Express
0 comments:
Post a Comment
https://www.facebook.com/MyanmarExpress တြင္ သတင္းမ်ား ဆက္လက္ဖတ္ရႈရန္