၁။ “ပ” အကၡရာျဖင္႔ အထိ အပ္ႏွံရန္က်န္ရွိေသာ ယာဥ္မ်ားအား ေကာင္း/ညံ မခြဲျခားပဲ ၄၀ရာခုိင္ႏႈန္း အခြန္ေလွ်ာ႔ခ် ေကာက္ခံပါမည္။
၂။ “ဗ” အကၡရာမွ စ၍ အႏွစ္ ႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္ ယာဥ္ေဟာင္မ်ားကုိ ေကာင္း/ညံ မခြန္ျခားပဲ ၆၀ ရာခုိင္ႏႈန္းေလွ်ာ႔ခ် ေကာက္ခံပါမည္။
၃။ စီမံခ်က္တြင္ မပါေသာ တကၠစီ ယာဥ္မ်ားအား ကုိယ္ပုိင္ယာဥ္ အျဖစ္ေျပာင္းလဲခြင္႔ မျပဳဟုေသာ ကန္႔သတ္ ခ်က္ျဖင္႔ ၈၀ ရာခုိင္ႏႈန္း အခြန္ ေလွ်ာ႔ခ် ေကာက္ခံပါမည္။
၄။ ျပည္နယ္ႏွင္႔ တုိင္းေဒသၾကီး အစုိးရအဖြဲ႔၏ ေထာက္ခံမႈျဖင္႔ တကၠစီအျဖစ္ အသုံးျပဳရန္ တင္သြင္းေသာ တကၠစီယာဥ္မ်ားအား နယ္ေျမ မေျပာင္းရ ကုိယ္ပုိင္ယာဥ္ အျဖစ္ ေျပာင္းလဲခြင္႔ မျပဳဟုေသာ ကန္႔သတ္ခ်က္ မ်ားျဖင္႔ ၅၀ ရာခိုင္ႏႈန္းေလွ်ာ႔ခ် ေကာက္ခံပါမည္။
၅။ အစုိးရႏွင္႔ ပုဂၢလိက အဖြဲ႔အစည္း ကုမၸဏီတုိ႔ အက်ဳိးတူပူးေပါင္း၍ တကၠစီ အျဖစ္ အသုံးျပဳရန္ တင္သြင္းေသာယာဥ္မ်ားအား ကုိယ္ပုိင္ယာဥ္ အျဖစ္ ေျပာင္းလဲျခင္း၊ ေရာင္းခ်၍ အမည္ေျပာင္းလဲျခင္း မျပဳဟုေသာ ကန္႔သတ္ခ်က္ျဖင္႔ ၅၀ရာခုိင္ႏႈန္းေလွ်ာ႔ခ် ေကာက္ခံပါမည္။
၆။ ေလလံ ယာဥ္မ်ားအား ပုိင္ရွင္ ဆႏၵအရ ဖ်က္သိမ္း၍ အစားထုိးတင္သြင္းလုိလွ်င္ ေကာင္းညံ မခြဲျခားပဲ ၆၀ ရာခုိင္ႏႈန္းေလွ်ာ႔ခ်၍ အခြန္ေကာက္ပါမည္။
၇။ ကုိယ္ပုိင္ ယာဥ္ေမာင္းလုိင္စင္ႏွင္႔ စပယ္ယာလက္မွတ္မ်ားကုိ သုံးႏွစ္မွ ငါးႏွစ္သုိ႔ တုိးျမွင္႔ေပးပါမည္။ အငွားယာဥ္ေမာင္း လုိင္စင္မ်ားကုိ သံုးႏွစ္သုိ႔ ထားရွိပါမည္။
၈။ ေကာက္ခံရရွိေသာ ေငြမ်ားကုိ ယာဥ္အႏၱာရယ္ ကင္းရွင္းေရး၊ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆုိ႔မႈ ေလွ်ာ႔နည္းေစေရးအတြက္ တည္ေဆာက္မည္႔ ခုံးေက်ာ္ တံတားမ်ား တည္ေဆာက္ရာတြင္ က်ခံသုံးစြဲသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။
0 comments:
Post a Comment
https://www.facebook.com/MyanmarExpress တြင္ သတင္းမ်ား ဆက္လက္ဖတ္ရႈရန္