Subscribe to our RSS Feed

မေတာ္ေလာဘထားသူမ်ား (ေပးစာ-၂၅၆)




12.6.2014 ေန႔က ဂ်ပန္ႏိုင္ငံစီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္ေတြ
အမ်ားဆုံးၾကည့္တဲ့ http://diamond.jp ဝက္ဆိုဒ္မွာ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံက JAPAN
ASIA STRATEGIC ADVISORY COMPANY ပိုင္ရွင္ျဖစ္တဲ့ MR.SUGITA KOICHI က
“ႏိုင္ငံျခားရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈေတြမ်ားလာတဲ့
ျမန္မာ့စားေသာက္ဆိုင္လုပ္ငန္း၊ ဟိုတယ္လုပ္ငန္းမ်ားရဲ႕ဝန္ေဆာင္မႈ
အရည္အေသြးနဲ႔ ေစ်းႏႈန္းကို ဘယ္လိုသတ္မွတ္မလဲ” ဆိုတဲ့ေခါင္းစဥ္နဲ႔
ေဆာင္းပါးတစ္ပုဒ္ေရးထားတယ္ဆိုလို႔ ဂ်ပန္စာတတ္ကၽြမ္းတဲ့မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္ကို
ဘာသာျပန္ဆိုေပးဖို႔အကူအညီေတာင္းၿပီး ဖတ္ၾကည့္လိုက္ပါတယ္။
     အဲဒီေဆာင္းပါးမွာ ရန္ကုန္မွာေနထိုင္တဲ့ဂ်ပန္လူမ်ိဳးအေရအတြက္က
မမ်ားေပမယ့္ ဂ်ပန္လူမ်ိဳးပိုင္ဂ်ပန္စားေသာက္ဆိုင္ေပါင္း ၅၀ ေလာက္ရွိၿပီး
အမ်ားစုက ဒီတစ္ႏွစ္၊ ႏွစ္ႏွစ္အတြင္းမွာ
ဖြင့္လွစ္ထားတဲ့ဆိုင္မ်ားျဖစ္ေၾကာင္း၊
ရန္ကုန္မွာေနထိုင္တဲ့ဂ်ပန္လူမ်ိဳးအေရအတြက္နဲ႔
စားေသာက္ဆိုင္အခ်ိဳးအစားကိုၾကည့္မယ္ဆိုရင္
အၿပိဳင္အဆိုင္မ်ားမ်ားတဲ့ေစ်းကြက္လိုျဖစ္ေနေၾကာင္း ေရးသားထားတယ္လို႔
သိရပါတယ္။ ဒါကိုၾကည့္ျခင္းအားျဖင့္ ဂ်ပန္လူမ်ိဳးတို႔ရဲ႕
ေစ်းကြက္စီးပြားေရးအတြက္ ေရွ႕အလားအလာကို ခန္႔မွန္းလို႔ရႏိုင္ပါတယ္။
     Freshness Barger ဆိုင္ဆိုရင္လည္း
ပထမဦးဆုံးကမၻာ့ေစ်းကြက္သို႔ထြက္တဲ့ေျခလွမ္းအေနနဲ႔ ျမန္မာႏိုင္ငံကို
ေရြးၿပီး ပထမဦးဆုံး Freshness Barger ဆိုင္ဖြင့္ရန္ျပင္ဆင္ေနပါတယ္။
အတည္မျပဳရေသးတဲ့သတင္းေတြအရ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွ ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္
ဘဏ္လုပ္ငန္းမ်ားလာေရာက္လုပ္ရန္အတြက္ ျပင္ဆင္ေနေၾကာင္းလည္း သိရပါတယ္။
     အဲဒီလိုအေျခအေနမွာ လြန္ခဲ့တဲ့ ၄ႏွစ္ ေလာက္က ရန္ကုန္ၿမိဳ႕မွာ
ေကာ္ဖီဘား Kosan Café ဆိုင္ႏွစ္ဆိုင္ဖြင့္လွစ္ထားတဲ့ ဂ်ပန္လူမ်ိဳး
MR.NAKAMURA နဲ႔ ဂ်ပန္မွာ IT စီးပြားေရးကိုလုပ္ကိုင္ၿပီး
ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ ဟိုတယ္နဲ႔စားေသာက္ဆိုင္လုပ္ငန္းလုပ္ကိုင္ေနတဲ့
MR.UEHARA တို႔ဟာ diamond ဝက္ဆိုဒ္ေဆာင္းပါးေရးသူနဲ႔ ေတြ႕ၿပီး
ျမန္မာႏိုင္ငံမွာစားေသာက္ဆိုင္လုပ္ငန္းလုပ္ကိုင္ရျခင္းရဲ႕ခက္ခဲမႈေတြ၊
ေျဖရွင္းခ်က္ေတြနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး စကားေျပာခဲ့ၾကပါတယ္။ အဲဒီမွာ Kosan Café
ပိုင္ရွင္က “ရန္ကုန္မွာရွိတဲ့ျမန္မာဝန္ထမ္းေတြဟာ အျခားႏိုင္ငံေတြထက္
အရမ္းအဆင့္နိမ္႔ၿပီး ဆိုးဝါးပါတယ္။ မႏွစ္က ဇြန္၊ဇြန္လိုင္ လေတြမွာ
ကုန္ေစ်းႏႈန္းတက္တာကိုအေၾကာင္းျပၿပီး ယန္းသုံးသိန္းေလာက္ပါသြားပါတယ္”
ဆိုၿပီးေျပာပါတယ္လို႔ ေရးသားထားတာေတြ႕ရပါတယ္။
     ဒါေၾကာင့္ မေက်နပ္တာနဲ႔ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ကိုေခၚၿပီး Kosan Café
မွာသြားထိုင္ရင္း ေလ့လာၾကည့္မိပါတယ္။ အဲဒီမွာ Kosan Café ပိုင္ရွင္က
ဂ်ပန္လူမ်ိဳးေတြ၊ ဂ်ပန္လူမ်ိဳးစီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္ေတြ
သူ႕ဆိုင္ကိုလာၿပီးစားေသာက္ရင္ ျမန္မာအလုပ္သမားမ်ားမေကာင္းေၾကာင္း၊
လက္တြဲၿပီးအလုပ္မလုပ္သင့္ေၾကာင္း အၿမဲေျပာေလ့ရွိတာေၾကာင့္
စကားျပန္လုပ္တဲ့ျမန္မာမ်ား လြန္စြာအရွက္ရေနေၾကာင္း သိရပါတယ္။ တကယ္ေတာ့
သူဟာ ဆိုင္မွာသုံးေနတဲ့ပစၥည္းေတြရဲ႕ေစ်းႏႈန္းကိုသိေအာင္
ကိုယ္တိုင္မၾကာခဏေစ်းဝယ္ပါတယ္။ ဝန္ထမ္းမ်ားကိုခိုင္းရင္လည္း
ေငြရွင္းျဖတ္ပိုင္း ေဘာက္ခ်ာကို ရေအာင္ယူခိုင္းပါတယ္။
     အဲဒီလိုလူမ်ိဳး ျမန္မာႏိုင္ငံမွာလာေရာက္ရင္းႏွီးျမႇဳပ္လိုတဲ့
ဂ်ပန္စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္မ်ားကို စိတ္ပ်က္ေအာင္
ဘာေၾကာင့္ေျပာဆိုေနတာလဲ? ဘာရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔လဲ? ဘယ္သူက ဒါမွမဟုတ္
ဘယ္အဖြဲ႕အစည္းက ဒီလိုမ်ိဳးေျပာဖို႔ တိုက္တြန္းေနတာလဲ? ဆိုတာ
ဂ်ပန္စကားတတ္ကၽြမ္းတဲ့ ဂ်ပန္စကားျပန္မ်ားက ကူညီေဖၚျပေပးၾကပါလို႔
တိုက္တြန္းလိုက္ပါတယ္။


.. www.MyanmarExpress.net
 

0 comments:

Post a Comment

https://www.facebook.com/MyanmarExpress တြင္ သတင္းမ်ား ဆက္လက္ဖတ္ရႈရန္