From : ေခတ္လူငယ္
ရန္ကုန္-ပုသိမ္ ကားလမ္းမႀကီးတြင္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား သြားလာႏုိင္ေၾကာင္းႏွင့္ ကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ခ ႏႈန္းထားမ်ားလည္း သိသာစြာ ျမင့္တက္လာျခင္း မရွိေၾကာင္း ရန္ကုန္-ပုသိမ္ ကုန္စည္ ပို႔ေဆာင္ေရး ယာဥ္ေမာင္းမ်ားႏွင့္ ကားဂိတ္မ်ားမွ သိရသည္။ ကန္ႀကီးေထာင့္ၿမိဳ႕နယ္ ဒါးကေက်းရြာအနီး ရဲစခန္းႏွင့္ ကားလမ္းျဖတ္ ရထားသံလမ္းၾကား မုိင္ဝက္ခရီးဝန္းက်င္ အကြာေဝးရွိေသာ ေနရာတြင္မူ ေရေက်ာ္ေနၿပီး ခ်ိဳင့္ခြက္မ်ား ျဖစ္ေပၚေနျခင္းေၾကာင့္ ကားမ်ားသြားလာရာ၌ အထူးသတိထား ေမာင္းႏွင္ရေၾကာင္း ကုန္တင္ယာဥ္ေမာင္းတစ္ဦးက ေျပာသည္။ “ႀကိမ္ေခ်ာင္း တံတားကေန ပုသိမ္ဘက္ကို သြားတဲ့လမ္း ႏွစ္ဖာလံုခန္႔မွာလည္း ေရျပင္ႀကီးေတြ ျဖစ္ေနတယ္။ သက္ဆုိင္ရာက လမ္းခင္းေက်ာက္ေတြ ခ်ထားၿပီး တားဆီးကာကြယ္ ေပးထားတယ္။ ယာဥ္အႏၲရာယ္ မျဖစ္ဖုိ႔အတြက္ ညဘက္ေတြကို ျဖတ္သန္းအသံုးျပဳခြင့္ မေပးဘူး၊ ေန႔အခ်ိန္ သြားလုိ႔ရတဲ့ အတြက္ေၾကာင့္ ရန္ကုန္-ပုသိမ္ ကုန္ကားေတြ သြားလုိ႔ရတယ္” ဟု ပုသိမ္ကားဂိတ္ တာဝန္ခံတစ္ဦးက ေျပာသည္။ ၂၀၀၅ ခုႏွစ္အတြင္းကလည္း ကန္ႀကီးေထာင့္ၿမိဳ႕နယ္တြင္ ကားလမ္းေပၚ ေရေက်ာ္ခဲ့ၿပီး ယာဥ္သြားလာမႈ ခုနစ္ရက္ခန္႔ ျပတ္ေတာက္ခဲ့ေသာေၾကာင့္ ေရလမ္းခရီးကို အသံုးျပဳခဲ့ရေၾကာင္း ေဒသခံမ်ားထံမွ သိရသည္။ သဘာဝေဘးအႏၲရာယ္မ်ားေၾကာင့္ လမ္းခရီးကို လြယ္ကူေခ်ာေမြ႕စြာ မသြားလာႏိုင္ေသာ္လည္း ကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ခ ႏႈန္းထားမ်ား သိသာစြာ ျမင့္တက္လာျခင္း မရွိေၾကာင္းႏွင့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား ညပိုင္းတြင္ ေမာင္းႏွင္ျခင္း မျပဳႏုိင္သည့္အတြက္ ကားဂိတ္မ်ားတြင္ တင္ပို႔ကုန္မ်ား စုပံုေနေၾကာင္း ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ၾသဂုတ္လ ၂၄ ရက္ေန႔ထုတ္ ေၾကးမံု သတင္းစာတြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။
Myanmar Express
ရန္ကုန္-ပုသိမ္ ကားလမ္းမႀကီးတြင္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား သြားလာႏုိင္ေၾကာင္းႏွင့္ ကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ခ ႏႈန္းထားမ်ားလည္း သိသာစြာ ျမင့္တက္လာျခင္း မရွိေၾကာင္း ရန္ကုန္-ပုသိမ္ ကုန္စည္ ပို႔ေဆာင္ေရး ယာဥ္ေမာင္းမ်ားႏွင့္ ကားဂိတ္မ်ားမွ သိရသည္။ ကန္ႀကီးေထာင့္ၿမိဳ႕နယ္ ဒါးကေက်းရြာအနီး ရဲစခန္းႏွင့္ ကားလမ္းျဖတ္ ရထားသံလမ္းၾကား မုိင္ဝက္ခရီးဝန္းက်င္ အကြာေဝးရွိေသာ ေနရာတြင္မူ ေရေက်ာ္ေနၿပီး ခ်ိဳင့္ခြက္မ်ား ျဖစ္ေပၚေနျခင္းေၾကာင့္ ကားမ်ားသြားလာရာ၌ အထူးသတိထား ေမာင္းႏွင္ရေၾကာင္း ကုန္တင္ယာဥ္ေမာင္းတစ္ဦးက ေျပာသည္။ “ႀကိမ္ေခ်ာင္း တံတားကေန ပုသိမ္ဘက္ကို သြားတဲ့လမ္း ႏွစ္ဖာလံုခန္႔မွာလည္း ေရျပင္ႀကီးေတြ ျဖစ္ေနတယ္။ သက္ဆုိင္ရာက လမ္းခင္းေက်ာက္ေတြ ခ်ထားၿပီး တားဆီးကာကြယ္ ေပးထားတယ္။ ယာဥ္အႏၲရာယ္ မျဖစ္ဖုိ႔အတြက္ ညဘက္ေတြကို ျဖတ္သန္းအသံုးျပဳခြင့္ မေပးဘူး၊ ေန႔အခ်ိန္ သြားလုိ႔ရတဲ့ အတြက္ေၾကာင့္ ရန္ကုန္-ပုသိမ္ ကုန္ကားေတြ သြားလုိ႔ရတယ္” ဟု ပုသိမ္ကားဂိတ္ တာဝန္ခံတစ္ဦးက ေျပာသည္။ ၂၀၀၅ ခုႏွစ္အတြင္းကလည္း ကန္ႀကီးေထာင့္ၿမိဳ႕နယ္တြင္ ကားလမ္းေပၚ ေရေက်ာ္ခဲ့ၿပီး ယာဥ္သြားလာမႈ ခုနစ္ရက္ခန္႔ ျပတ္ေတာက္ခဲ့ေသာေၾကာင့္ ေရလမ္းခရီးကို အသံုးျပဳခဲ့ရေၾကာင္း ေဒသခံမ်ားထံမွ သိရသည္။ သဘာဝေဘးအႏၲရာယ္မ်ားေၾကာင့္ လမ္းခရီးကို လြယ္ကူေခ်ာေမြ႕စြာ မသြားလာႏိုင္ေသာ္လည္း ကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ခ ႏႈန္းထားမ်ား သိသာစြာ ျမင့္တက္လာျခင္း မရွိေၾကာင္းႏွင့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား ညပိုင္းတြင္ ေမာင္းႏွင္ျခင္း မျပဳႏုိင္သည့္အတြက္ ကားဂိတ္မ်ားတြင္ တင္ပို႔ကုန္မ်ား စုပံုေနေၾကာင္း ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ၾသဂုတ္လ ၂၄ ရက္ေန႔ထုတ္ ေၾကးမံု သတင္းစာတြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။
Myanmar Express
0 comments:
Post a Comment
https://www.facebook.com/MyanmarExpress တြင္ သတင္းမ်ား ဆက္လက္ဖတ္ရႈရန္