From :the voice
၂၀၀၃ ခုႏွစ္မွ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ အတြင္း တံခါးႏွစ္ေပါက္ပါ ပစ္ကပ္ယာဥ္မ်ား အားလုံးကို လုပ္ငန္းသုံးယာဥ္အျဖစ္ သတ္မွတ္ကာ တင္သြင္းခြင့္ ျပဳသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း စီးပြားေရးႏွင့္ ကူသန္းေရာင္းဝယ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနက သတင္းထုတ္ျပန္ထားသည္။
ယင္းသို႔ ၂၀၀၃ ခုႏွစ္မွ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္အတြင္း တံခါးႏွစ္ေပါက္ပါ ပစ္ကပ္ ယာဥ္မ်ား အားလုံးကို လုပ္ငန္းသုံးယာဥ္အျဖစ္ သတ္မွတ္လိုက္သျဖင့္ Hilux, Extra Cab စသည့္တံခါးႏွစ္ေပါက္ ပစ္ကပ္ယာဥ္မ်ားကို လုပ္ငန္းသုံး ယာဥ္မ်ား အခြန္ေဆာင္ရသည့္ႏႈန္း အတိုင္း ကုန္သြယ္ခြန္ႏွင့္ က.ည.န ခြန္ စုစုေပါင္း တင္သြင္းလာေသာကား CIF တန္ဖိုး၏ ၈ ရာခိုင္ႏႈန္းသာ အခြန္ေဆာင္ရ မည္ျဖစ္သည္။
ယခင္က Light Truck ယာဥ္မ်ားႏွင့္ အျခားလုပ္ငန္းသုံး ယာဥ္မ်ားကိုသာ လုပ္ငန္းသုံးယာဥ္ အျဖစ္ သတ္မွတ္ကာ Hilux ကားမ်ားကိုမူ ယာဥ္အိုေဟာင္း အပ္ႏွံစနစ္ျဖင့္ တင္သြင္းခဲ့ရျခင္း ျဖစ္သည္။
၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ေမလတြင္ ၂၀၀၇ ခုႏွစ္အထက္ အိမ္စီးယာဥ္မ်ား ကိုသာ ႏိုင္ငံျခားေငြစာရင္း ဖြင့္လွစ္၍ ယာဥ္အိုယာဥ္ေဟာင္း အပ္ႏွံသည့္ စလစ္မလိုဘဲ တင္သြင္းခြင့္ ျပဳခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
www.MyanmarExpress.net
၂၀၀၃ ခုႏွစ္မွ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ အတြင္း တံခါးႏွစ္ေပါက္ပါ ပစ္ကပ္ယာဥ္မ်ား အားလုံးကို လုပ္ငန္းသုံးယာဥ္အျဖစ္ သတ္မွတ္ကာ တင္သြင္းခြင့္ ျပဳသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း စီးပြားေရးႏွင့္ ကူသန္းေရာင္းဝယ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနက သတင္းထုတ္ျပန္ထားသည္။
ယင္းသို႔ ၂၀၀၃ ခုႏွစ္မွ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္အတြင္း တံခါးႏွစ္ေပါက္ပါ ပစ္ကပ္ ယာဥ္မ်ား အားလုံးကို လုပ္ငန္းသုံးယာဥ္အျဖစ္ သတ္မွတ္လိုက္သျဖင့္ Hilux, Extra Cab စသည့္တံခါးႏွစ္ေပါက္ ပစ္ကပ္ယာဥ္မ်ားကို လုပ္ငန္းသုံး ယာဥ္မ်ား အခြန္ေဆာင္ရသည့္ႏႈန္း အတိုင္း ကုန္သြယ္ခြန္ႏွင့္ က.ည.န ခြန္ စုစုေပါင္း တင္သြင္းလာေသာကား CIF တန္ဖိုး၏ ၈ ရာခိုင္ႏႈန္းသာ အခြန္ေဆာင္ရ မည္ျဖစ္သည္။
ယခင္က Light Truck ယာဥ္မ်ားႏွင့္ အျခားလုပ္ငန္းသုံး ယာဥ္မ်ားကိုသာ လုပ္ငန္းသုံးယာဥ္ အျဖစ္ သတ္မွတ္ကာ Hilux ကားမ်ားကိုမူ ယာဥ္အိုေဟာင္း အပ္ႏွံစနစ္ျဖင့္ တင္သြင္းခဲ့ရျခင္း ျဖစ္သည္။
၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ေမလတြင္ ၂၀၀၇ ခုႏွစ္အထက္ အိမ္စီးယာဥ္မ်ား ကိုသာ ႏိုင္ငံျခားေငြစာရင္း ဖြင့္လွစ္၍ ယာဥ္အိုယာဥ္ေဟာင္း အပ္ႏွံသည့္ စလစ္မလိုဘဲ တင္သြင္းခြင့္ ျပဳခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
www.MyanmarExpress.net



0 comments:
Post a Comment
https://www.facebook.com/MyanmarExpress တြင္ သတင္းမ်ား ဆက္လက္ဖတ္ရႈရန္