From : messenger
CNG ရရွိမႈႏွင့္ ဘတ္စ္ကား မ်ား၏ ဝင္ေပါက္ျပႆနာမ်ား ေၾကာင့္ ဂ်ပန္မွကားစီေရ (၃ဝဝဝ) တင္သြင္းမည့္အစီအစဥ္ကို ၂ဝ၁၃ မွသာေဆာင္ ရြက္သြားႏိုင္ေတာ့မည္ျဖစ္ေၾကာင္ း ကုန္လမ္းပို႔ေဆာင္ေရးမွ အင္ဂ်င္နီ ယာခ်ဳပ္ ဦးသန္းထြန္းက ေျပာသည္။
''ဒီမွာက CNG ရရွိမႈက ခက္ ခဲတယ္။ ဘတ္စ္ကားေတြလည္း ဘယ္ ေပါက္ျဖစ္ေနတယ္။ ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ ကညာဘက္မွ အဆင္ေျပတာ'' ဟု ဦးသန္းထြန္းက ေျပာသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ ေရးက႑တြင္ ရထားပို႔ေဆာင္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန၊ ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနႏွင့္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံ ICE Group ကို ပူးေပါင္း၍ ဂ်ပန္ ႏိုင္ငံမွ အေမရိကန္ေဒၚလာ ၄၅ဝ ဒသမ ၆၈ သန္း ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံရန္ စီစဥ္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
''သူတို႔က လုပ္ေဆာင္ခ်က္ ေတြကို တၿပိဳင္နက္တင္ေတာ့ အထက္ က စီမံကိန္းတစ္ခုစီကို ခြဲၿပီး ထပ္မံ တင္ျပပါဆိုၿပီး အေၾကာင္းျပန္ေတာ့ သူတို႔ကို တစ္ခုစီ ျပန္ခြဲေပးလို႔ ေျပာ ထားတာ''ဟု ဦးသန္းထြန္းက ထပ္မံ ေျပာသည္။
လက္ရွိတြင္ ျပည္တြင္းလုပ္ ငန္းရွင္ႏွစ္ဦးျဖင့္ ဆက္လက္ေဆာင္ ရြက္ရန္ညိႇႏိႈင္းထားၿပီး ၅ဝ ရာခိုင္ ႏႈန္းခန္႔ၿပီး စီးေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ၄င္းက ထပ္မံေျပာသည္။
ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရး ဌာန၏ ဘတ္ဂ်က္ေငြ လံုေလာက္မႈမရွိျခင္း ေၾကာင့္ ျပည္တြင္းျပည္ပ ရင္းႏွီး ျမႇဳပ္ႏွံမႈမ်ား ဖိတ္ေခၚမႈျပဳလုပ္ခဲ့ၿပီး ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွ ဦးေဆာင္၍ ကားအစီး ေရ (၃ဝဝဝ) တင္သြင္းၿပီး ေရွးဦး စြာကားအစီးေရ (၃၅ဝ)အား ၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္မကုန္မီ ေျပးဆြဲရန္ စီစဥ္ထား ေသာ္လည္း အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိး ေၾကာင့္ ၂ဝ၁၃ သို႔ ေရႊ႕ေျပာင္းလိုက္ ေၾကာင္း သိရသည္။
''ရန္ကုန္မွာ တင္သြင္းထား တဲ့ ကားေတြေတာင္ CNG အလံု အေလာက္ မရတာေၾကာင့္ ရပ္ထား ရတဲ့ ကားအစီးေရ ေတာ္ေတာ္ မ်ားတယ္။ အဲဒါ လုပ္ငန္းရွင္ေတြ နစ္နာတယ္''ဟု မ.ထ.သ(ဗဟို) မွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။ လက္ရွိ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ေျပးဆြဲေန ေသာ ကားအစီးေရ ၆ဝဝဝ ေက်ာ္ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
www.MyanmarExpress.net
CNG ရရွိမႈႏွင့္ ဘတ္စ္ကား မ်ား၏ ဝင္ေပါက္ျပႆနာမ်ား ေၾကာင့္ ဂ်ပန္မွကားစီေရ (၃ဝဝဝ) တင္သြင္းမည့္အစီအစဥ္ကို ၂ဝ၁၃ မွသာေဆာင္ ရြက္သြားႏိုင္ေတာ့မည္ျဖစ္ေၾကာင္
''ဒီမွာက CNG ရရွိမႈက ခက္ ခဲတယ္။ ဘတ္စ္ကားေတြလည္း ဘယ္ ေပါက္ျဖစ္ေနတယ္။ ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ ကညာဘက္မွ အဆင္ေျပတာ'' ဟု ဦးသန္းထြန္းက ေျပာသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ ေရးက႑တြင္ ရထားပို႔ေဆာင္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန၊ ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနႏွင့္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံ ICE Group ကို ပူးေပါင္း၍ ဂ်ပန္ ႏိုင္ငံမွ အေမရိကန္ေဒၚလာ ၄၅ဝ ဒသမ ၆၈ သန္း ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံရန္ စီစဥ္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
''သူတို႔က လုပ္ေဆာင္ခ်က္ ေတြကို တၿပိဳင္နက္တင္ေတာ့ အထက္ က စီမံကိန္းတစ္ခုစီကို ခြဲၿပီး ထပ္မံ တင္ျပပါဆိုၿပီး အေၾကာင္းျပန္ေတာ့ သူတို႔ကို တစ္ခုစီ ျပန္ခြဲေပးလို႔ ေျပာ ထားတာ''ဟု ဦးသန္းထြန္းက ထပ္မံ ေျပာသည္။
လက္ရွိတြင္ ျပည္တြင္းလုပ္ ငန္းရွင္ႏွစ္ဦးျဖင့္ ဆက္လက္ေဆာင္ ရြက္ရန္ညိႇႏိႈင္းထားၿပီး ၅ဝ ရာခိုင္ ႏႈန္းခန္႔ၿပီး စီးေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ၄င္းက ထပ္မံေျပာသည္။
ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရး ဌာန၏ ဘတ္ဂ်က္ေငြ လံုေလာက္မႈမရွိျခင္း ေၾကာင့္ ျပည္တြင္းျပည္ပ ရင္းႏွီး ျမႇဳပ္ႏွံမႈမ်ား ဖိတ္ေခၚမႈျပဳလုပ္ခဲ့ၿပီး ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွ ဦးေဆာင္၍ ကားအစီး ေရ (၃ဝဝဝ) တင္သြင္းၿပီး ေရွးဦး စြာကားအစီးေရ (၃၅ဝ)အား ၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္မကုန္မီ ေျပးဆြဲရန္ စီစဥ္ထား ေသာ္လည္း အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိး ေၾကာင့္ ၂ဝ၁၃ သို႔ ေရႊ႕ေျပာင္းလိုက္ ေၾကာင္း သိရသည္။
''ရန္ကုန္မွာ တင္သြင္းထား တဲ့ ကားေတြေတာင္ CNG အလံု အေလာက္ မရတာေၾကာင့္ ရပ္ထား ရတဲ့ ကားအစီးေရ ေတာ္ေတာ္ မ်ားတယ္။ အဲဒါ လုပ္ငန္းရွင္ေတြ နစ္နာတယ္''ဟု မ.ထ.သ(ဗဟို) မွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။ လက္ရွိ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ေျပးဆြဲေန ေသာ ကားအစီးေရ ၆ဝဝဝ ေက်ာ္ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
www.MyanmarExpress.net
0 comments:
Post a Comment
https://www.facebook.com/MyanmarExpress တြင္ သတင္းမ်ား ဆက္လက္ဖတ္ရႈရန္