Subscribe to our RSS Feed

အက်င့္ပ်က္ျခစားမႈမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍တိုင္ၾကားပါက စုံစမ္းေဖာ္ထုတ္အေရးယူမည္

From : ၿမန္မာတုိင္းမ္


အက်င့္ပ်က္ျခစားမႈမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ အထူးစံုစမ္းစစ္ေဆးေရး ဦးစီးဌာနသို႔ လိပ္မူတိုင္ၾကားပါက အေရးယူ စံုစမ္း ေဖာ္ထုတ္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း အထူးစံုစမ္း စစ္ေဆးေရးဦးစီးဌာန၊ ဥပေဒႏွင့္ အက်ဳိး ေဆာင္ဌာနမွ ၫႊန္ၾကားေရးမႉး ဦးမ်ဳိးခိုင္ေဆြက ေျပာသည္။
" corruption နဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ျပည္သူ တစ္ေယာက္က ကြ်န္ေတာ္တို႔ဌာနကို တိုင္ၾကားရင္ အေရးယူေဆာင္ရြက္ဖုိ႔ ရွိပါတယ္။ လိပ္စာ အေနနဲ႔ "သို႔ၫႊန္ၾကားေရးမႉးခ်ဳပ္၊ အထူးစံုစမ္းစစ္ေဆးေရး ဦးစီးဌာန၊ ေနျပည္ေတာ္" ဆိုရင္ ရပါတယ္။ "တိုင္သူဘက္က မွန္ကန္ ဖို႔ေတာ့ လိုတယ္။ မွတ္ပံုတင္တို႔၊ လိပ္စာတုိ႔ပါရင္ ပိုေကာင္းတယ္။ အဲဒါမွ တိုင္စာျဖစ္မွာ ျဖစ္တယ္။ အတိအက်မဟုတ္ရင္ ပစ္စာ ျဖစ္သြားမယ္။ ပစ္စာရဲ႕အဓိပၸာယ္နဲ႔ တိုင္စာရဲ႕အဓိပၸာယ္က အမ်ားႀကီးကြာတယ္"ဟု ၎က ေျပာသည္။
အက်င့္ပ်က္ျခစားမႈမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ အထူးစံုစမ္းစစ္ေဆးေရးဦးစီးဌာန အျပင္ ႏိုင္ငံေတာ္သမၼတႏွင့္ ျပည္ထဲေရး ၀န္ႀကီးဌာန၊ ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီးထံသို႔ တိုင္ၾကားႏိုင္ေၾကာင္းလည္း ၎က ေျပာသည္။
"သမၼတ႐ံုးကို တိုင္တယ္။ သမၼတ႐ံုးက ျပည္ထဲေရးကို တာ၀န္ေပးတယ္။ အဲဒီအထဲက ကြ်န္ေတာ္တို႔နဲ႔ဆိုင္တဲ့ ကိစၥေတြကို ကြ်န္ေတာ္ တို႔ကို တာ၀န္ေပးတယ္ဆိုရင္ အဲဒီအေပၚမွာ ကြ်န္ေတာ္တို႔က စစ္တယ္။ "ကြ်န္ေတာ္တို႔ဆီကို တိုင္ရင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔က ပထမဦးဆံုး ရရွိတဲ့ သတင္းအေပၚမွာ မူတည္ၿပီးေတာ့ ၀န္ႀကီးဆီကို တင္ျပတယ္။ ၀န္ႀကီးဆီက အဲဒါကို စစ္ပါလို႔ အမိန္႔က်တယ္ဆိုရင္ ပထမဦးဆံုး ကြ်န္ေတာ္တို႔က စံုစမ္းတယ္၊ စစ္ေဆးရတယ္။ "စစ္ေဆးေတြ႕ရွိမႈအေပၚ အေျချပဳ ၿပီးေတာ့မွ ၀န္ႀကီးဆီကို ျပန္တင္ျပတယ္။ ၀န္ႀကီးက တရားစြဲပါဆိုရင္ သက္ဆိုင္ရာ တရား႐ံုးမွာ တရားစြဲတာပါ"ဟု ဦးမ်ဳိးခိုင္ေဆြက ေျပာသည္။
"ဒီၾကားထဲ စံုစမ္းစစ္ေဆးတဲ့ အပိုင္းမွာ ေတြ႕ရွိတာကို ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဌာနက ဥပေဒထင္ျမင္ခ်က္၊ ဘယ္ဥပေဒနဲ႔ ၿငိတယ္ ဆုိတာကုိ တင္ျပေပးတယ္" ဟု ၎က ေျပာသည္။


Myanmar Express 

0 comments:

Post a Comment

https://www.facebook.com/MyanmarExpress တြင္ သတင္းမ်ား ဆက္လက္ဖတ္ရႈရန္