From : eleven
လႈိင္သာယာဘူတာ တည္ေဆာက္မႈကုိ ဇန္န၀ါရီလ ၂၄ ရက္ေန႔က ေတြ႕ရစဥ္
မၾကာမီဖြင့္လွစ္ေျပးဆြဲေတာ့မည့္ ရန္ကုန္-ပုသိမ္ ရထားမ်ား အဓိက ေျပးဆြဲရပ္နားႏုိင္မည့္ ရထားလမ္းရွစ္ခု ပါ၀င္သည့္ လႈိင္သာယာဘူတာႀကီးကုိ ယခုႏွစ္ ဧၿပီလအတြင္း အျပီးေဆာက္လုပ္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း စီမံကိန္း အင္ဂ်င္နီယာ ဦးေဇာ္မင္းဦး၏ ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရွိရသည္။
အဆုိပါ ဘူတာႀကီးကုိ ေမာ္လၿမဳိင္ဘူတာကဲ့သုိ႔ သုံးထပ္အေဆာက္အအုံအျဖစ္ ေဆာက္လုပ္သြားမည္ျဖစ္ၿပီး ယာဒ္၀င္း အလ်ားေပ ၄၅၀၀ ရွိကာ အနံေပ ၁၀၀၀ က်ယ္၀န္းေၾကာင္း သိရသည္။
"ရန္ကုန္-ပုသိမ္ ရထားလမ္းစီမံကိန္းမွာ ရန္ကုန္ (လႈိင္သာယာ-ဧရာ၀တီေညာင္တုန္းအပုိင္းက ကြၽန္ေတာ္တာ၀န္ယူထားတဲ့အပိုင္း ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီအပုိင္းမွာ တာေပါင္ေျမႀကီး တည္ေဆာက္ျခင္းလုပ္ငန္း တံတားတည္ေဆာက္ျခင္းလုပ္ငန္း၊ ၀န္ထမ္းအိမ္ရာေတြနဲ႔ ဘူတာတည္ေဆာက္ျခင္းလုပ္ငန္းေတြ ပါ၀င္ပါတယ္။ စုစုေပါင္း ဘူတာ ၆ ခုရွိၿပီး လႈိင္သာယာဘူတာက တစ္ခုအပါအ၀င္ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲ့ဒီထဲက မဲဇလီဘူတာနဲ႔ ေညာင္တုန္းဘူတာတုိ႔ကို တည္ေဆာက္ၿပီးျဖစ္ပါတယ္" ဟု စီမံကိန္း အင္ဂ်င္နီယာ ဦးေဇာ္မင္းဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။။
"လက္ရွိမွာ လႈိင္သာယာဘူတာကုိ ပထမအဆင့္ တည္ေဆာက္မူေတြ လုပ္ေနပါတယ္။ အလ်ား ၁၂၀ အနံေပ ၅၀ နဲ႔ တည္ေဆာက္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ယခုႏွစ္ ဘ႑ာႏွစ္အရ တစ္ထပ္အေဆာက္အအုံအျဖစ္ ေဆာက္လုပ္သြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္" ဟု ယင္းက ဆက္လက္ေျပာၾကားခဲ့သည္။
လႈိင္သာယာဘူတာ ယာဒ္၀င္းအဆုိျပဳပုံစံအား ေတြ႕ရစဥ္
လႈိင္သာယာဘူတာႀကီးကုိ ဇန္န၀ါရီလ ၁၂ ရက္ေန႔မွစ၍ ဒဂုံဧရာ အေ၀းေျပး ယာဥ္ရပ္နားစခန္းမွ ေလးဖာလုံအကြာ GTC တကၠသုိလ္ႏွင့္ ျမစိမ္းေရာင္ စက္မူဇုန္အနီးတြင္ ဂရိတ္ေရႊေတာင္ ကုမၼဏီမွ တာ၀န္ယူ ေဆာက္လုပ္လ်က္ရွိေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
ျမန္မာ့မီးရထားအေနျဖင့္ ရန္ကုန္-ပုသိမ္ မီးရထားလမ္း စီမံကိန္းကုိ ၂၀၁၀-၂၀၁၁ ခုႏွစ္ဘ႑ာႏွစ္တြင္ စတင္အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဖာက္လုပ္ခဲ့ၿပီး ခရီးလမ္းအရွည္မုိင္ ၉၈ မုိင္ရွိေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
www.MyanmarExpress.net
လႈိင္သာယာဘူတာ တည္ေဆာက္မႈကုိ ဇန္န၀ါရီလ ၂၄ ရက္ေန႔က ေတြ႕ရစဥ္
မၾကာမီဖြင့္လွစ္ေျပးဆြဲေတာ့မည့္ ရန္ကုန္-ပုသိမ္ ရထားမ်ား အဓိက ေျပးဆြဲရပ္နားႏုိင္မည့္ ရထားလမ္းရွစ္ခု ပါ၀င္သည့္ လႈိင္သာယာဘူတာႀကီးကုိ ယခုႏွစ္ ဧၿပီလအတြင္း အျပီးေဆာက္လုပ္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း စီမံကိန္း အင္ဂ်င္နီယာ ဦးေဇာ္မင္းဦး၏ ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရွိရသည္။
အဆုိပါ ဘူတာႀကီးကုိ ေမာ္လၿမဳိင္ဘူတာကဲ့သုိ႔ သုံးထပ္အေဆာက္အအုံအျဖစ္ ေဆာက္လုပ္သြားမည္ျဖစ္ၿပီး ယာဒ္၀င္း အလ်ားေပ ၄၅၀၀ ရွိကာ အနံေပ ၁၀၀၀ က်ယ္၀န္းေၾကာင္း သိရသည္။
"ရန္ကုန္-ပုသိမ္ ရထားလမ္းစီမံကိန္းမွာ ရန္ကုန္ (လႈိင္သာယာ-ဧရာ၀တီေညာင္တုန္းအပုိင္းက ကြၽန္ေတာ္တာ၀န္ယူထားတဲ့အပိုင္း ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီအပုိင္းမွာ တာေပါင္ေျမႀကီး တည္ေဆာက္ျခင္းလုပ္ငန္း တံတားတည္ေဆာက္ျခင္းလုပ္ငန္း၊ ၀န္ထမ္းအိမ္ရာေတြနဲ႔ ဘူတာတည္ေဆာက္ျခင္းလုပ္ငန္းေတြ ပါ၀င္ပါတယ္။ စုစုေပါင္း ဘူတာ ၆ ခုရွိၿပီး လႈိင္သာယာဘူတာက တစ္ခုအပါအ၀င္ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲ့ဒီထဲက မဲဇလီဘူတာနဲ႔ ေညာင္တုန္းဘူတာတုိ႔ကို တည္ေဆာက္ၿပီးျဖစ္ပါတယ္" ဟု စီမံကိန္း အင္ဂ်င္နီယာ ဦးေဇာ္မင္းဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။။
"လက္ရွိမွာ လႈိင္သာယာဘူတာကုိ ပထမအဆင့္ တည္ေဆာက္မူေတြ လုပ္ေနပါတယ္။ အလ်ား ၁၂၀ အနံေပ ၅၀ နဲ႔ တည္ေဆာက္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ယခုႏွစ္ ဘ႑ာႏွစ္အရ တစ္ထပ္အေဆာက္အအုံအျဖစ္ ေဆာက္လုပ္သြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္" ဟု ယင္းက ဆက္လက္ေျပာၾကားခဲ့သည္။
လႈိင္သာယာဘူတာ ယာဒ္၀င္းအဆုိျပဳပုံစံအား ေတြ႕ရစဥ္
လႈိင္သာယာဘူတာႀကီးကုိ ဇန္န၀ါရီလ ၁၂ ရက္ေန႔မွစ၍ ဒဂုံဧရာ အေ၀းေျပး ယာဥ္ရပ္နားစခန္းမွ ေလးဖာလုံအကြာ GTC တကၠသုိလ္ႏွင့္ ျမစိမ္းေရာင္ စက္မူဇုန္အနီးတြင္ ဂရိတ္ေရႊေတာင္ ကုမၼဏီမွ တာ၀န္ယူ ေဆာက္လုပ္လ်က္ရွိေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
ျမန္မာ့မီးရထားအေနျဖင့္ ရန္ကုန္-ပုသိမ္ မီးရထားလမ္း စီမံကိန္းကုိ ၂၀၁၀-၂၀၁၁ ခုႏွစ္ဘ႑ာႏွစ္တြင္ စတင္အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဖာက္လုပ္ခဲ့ၿပီး ခရီးလမ္းအရွည္မုိင္ ၉၈ မုိင္ရွိေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
www.MyanmarExpress.net
1 comments:
Very good. I support this Yangon Pathein railway project because I am from Pathein.
Post a Comment
https://www.facebook.com/MyanmarExpress တြင္ သတင္းမ်ား ဆက္လက္ဖတ္ရႈရန္