From : hot news
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေျပးဆြဲလ်က္ ရွိေသာ ဘတ္စ္ကားအမ်ားစုမွာ မထသယာဥ္လိုင္းအမ်ားစုျဖစ္ၿပီး ၂၀၁၂ခုႏွစ္တြင္ ကားပါမစ္ေတြ ေလ်ာ့က်၍ အိမ္စီးကားမွ ခရီး သည္တင္ကားအထိ လြတ္လပ္စြာ ကားတင္သြင္းခြင့္ျပဳခဲ့ၿပီး ယင္း အျပင္ ယာဥ္အို၊ယာဥ္ေဟာင္းမ်ား ေနရာတြင္ ယာဥ္အသစ္မ်ားႏွင့္ အစားထိုးသံုးစြဲခဲ့ၿပီး သို႔ေသာ္ ကားသစ္မထည့္ႏုိင္သည့္အတြက္ေၾကာင့္ ခရီးသည္မ်ား ဒုကၡေရာက္လ်က္ ရွိေၾကာင္းသိရသည္။
ဒဂံုေျမာက္ပိုင္း ၇ရပ္ကြက္သို႔ ေန႔စဥ္ကားစီးႏွင္ေနသူ ခရီး သည္တစ္ဦးမွ ေျပာၾကားရာတြင္ ““ကၽြန္မတို႔က ႐ံုးသြား႐ံုးျပန္ေကာ ေန႔တုိင္းလိုလို ဒဂံုေျမာက္ပိုင္းက ေန ၿမိဳ႕ထဲအထိ ေန႔တုိင္းကားစီး ရတယ္။ အရင္ကေတာ့ ခ်က္ပလပ္ ကားႀကီးကို ေန႔တိုင္းစီးရတယ္။ ၾကပ္တာလည္းတအား ၾကပ္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ကားကေတာ့ တအား ေပါတယ္။ ကားမရွားဘူး။ အခု မထသ က ခ်က္ပလပ္ေတြေနရာ ကို အျခားကားသစ္ေတြနဲ႔ အစား ထိုးလိုက္တယ္။အဲလိုအစားထိုး လိုက္တဲ့အတြက္ ေကာင္းတာလဲ ရွိတယ္။ မေကာင္းတာလည္းရွိ တယ္။ မေကာင္းတာက ပိုမ်ား တယ္။အရင္က ခ်က္ပလပ္ကား ေတြက ၁၅ရွိရင္ ခုကားသစ္ေတြ က ၁၀စီးပဲရွိတယ္””ယင္းမွ ဆက္ လက္ေျပာၾကားသည္။
““ဒီလိုျဖစ္သြားေတာ့ ကားစီး ရတာ အရင္ကထက္ပိုၾကပ္တယ္။ ေစာင့္ရတာလည္း ပိုၾကာတယ္။ အဆိုးဆံုးကေတာ့ ကားသမားေတြ နဲ႔ယာဥ္ေနာက္လိုက္ေတြပါ ခရီး သယ္ေတြက သူတို႔ထက္ႀကီးမွန္း ငယ္မွန္းမသိပါဘူး။အေျပာအဆို ကလည္းေတာ္ေတာ္ဆိုးပါတယ္။ ကားၾကပ္တာက တစ္မ်ဳိး သူတို႔ ကေျပာတာတစ္မ်ဳိးနဲ႔ေန႔တုိင္းလိုလို မထသလိုင္းရဲ႕ ဒုကၡေတြကို ခံေန ရတယ္။ မထသလိုင္းရဲ႕ ယာဥ္ ေမာင္းနဲ႔ယာဥ္ေနာက္လိုက္ေတြ ကို ယာဥ္ေက်းမႈသင္တန္းတက္ ခိုင္းသင့္တယ္””ဟု ေျပာၾကားခဲ့ သည္။
ခရီးသည္သည္ ျပည္သူျဖစ္ သလို ကားသမားႏွင့္ယာဥ္ေနာက္ လိုက္မ်ားသည္လည္း ျပည္သူျဖစ္ ၿပီး ယခင္က ကားၾကပ္မႈမ်ားသာ ရွိခဲ့ေသာ္လည္း ယခုတြင္ ညေန ေစာင္းလွ်င္ ယာဥ္ေမာင္းႏွင့္ယာဥ္ ေနာက္လုိက္သည္ ဘီယာႏွင့္အရက္ေသစာမ်ားကို ေသာက္စား ၍ ေမာင္းႏွင္ေနျခင္းေၾကာင့္ ကားၾကပ္သည့္အျပင္ခရီးသည္ မ်ားက ဘုရားပါတေနရေၾကာင္း သိရွိရသည္။
www.MyanmarExpress.net
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေျပးဆြဲလ်က္ ရွိေသာ ဘတ္စ္ကားအမ်ားစုမွာ မထသယာဥ္လိုင္းအမ်ားစုျဖစ္ၿပီး ၂၀၁၂ခုႏွစ္တြင္ ကားပါမစ္ေတြ ေလ်ာ့က်၍ အိမ္စီးကားမွ ခရီး သည္တင္ကားအထိ လြတ္လပ္စြာ ကားတင္သြင္းခြင့္ျပဳခဲ့ၿပီး ယင္း အျပင္ ယာဥ္အို၊ယာဥ္ေဟာင္းမ်ား ေနရာတြင္ ယာဥ္အသစ္မ်ားႏွင့္ အစားထိုးသံုးစြဲခဲ့ၿပီး သို႔ေသာ္ ကားသစ္မထည့္ႏုိင္သည့္အတြက္ေၾကာင့္ ခရီးသည္မ်ား ဒုကၡေရာက္လ်က္ ရွိေၾကာင္းသိရသည္။
ဒဂံုေျမာက္ပိုင္း ၇ရပ္ကြက္သို႔ ေန႔စဥ္ကားစီးႏွင္ေနသူ ခရီး သည္တစ္ဦးမွ ေျပာၾကားရာတြင္ ““ကၽြန္မတို႔က ႐ံုးသြား႐ံုးျပန္ေကာ ေန႔တုိင္းလိုလို ဒဂံုေျမာက္ပိုင္းက ေန ၿမိဳ႕ထဲအထိ ေန႔တုိင္းကားစီး ရတယ္။ အရင္ကေတာ့ ခ်က္ပလပ္ ကားႀကီးကို ေန႔တိုင္းစီးရတယ္။ ၾကပ္တာလည္းတအား ၾကပ္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ကားကေတာ့ တအား ေပါတယ္။ ကားမရွားဘူး။ အခု မထသ က ခ်က္ပလပ္ေတြေနရာ ကို အျခားကားသစ္ေတြနဲ႔ အစား ထိုးလိုက္တယ္။အဲလိုအစားထိုး လိုက္တဲ့အတြက္ ေကာင္းတာလဲ ရွိတယ္။ မေကာင္းတာလည္းရွိ တယ္။ မေကာင္းတာက ပိုမ်ား တယ္။အရင္က ခ်က္ပလပ္ကား ေတြက ၁၅ရွိရင္ ခုကားသစ္ေတြ က ၁၀စီးပဲရွိတယ္””ယင္းမွ ဆက္ လက္ေျပာၾကားသည္။
““ဒီလိုျဖစ္သြားေတာ့ ကားစီး ရတာ အရင္ကထက္ပိုၾကပ္တယ္။ ေစာင့္ရတာလည္း ပိုၾကာတယ္။ အဆိုးဆံုးကေတာ့ ကားသမားေတြ နဲ႔ယာဥ္ေနာက္လိုက္ေတြပါ ခရီး သယ္ေတြက သူတို႔ထက္ႀကီးမွန္း ငယ္မွန္းမသိပါဘူး။အေျပာအဆို ကလည္းေတာ္ေတာ္ဆိုးပါတယ္။ ကားၾကပ္တာက တစ္မ်ဳိး သူတို႔ ကေျပာတာတစ္မ်ဳိးနဲ႔ေန႔တုိင္းလိုလို မထသလိုင္းရဲ႕ ဒုကၡေတြကို ခံေန ရတယ္။ မထသလိုင္းရဲ႕ ယာဥ္ ေမာင္းနဲ႔ယာဥ္ေနာက္လိုက္ေတြ ကို ယာဥ္ေက်းမႈသင္တန္းတက္ ခိုင္းသင့္တယ္””ဟု ေျပာၾကားခဲ့ သည္။
ခရီးသည္သည္ ျပည္သူျဖစ္ သလို ကားသမားႏွင့္ယာဥ္ေနာက္ လိုက္မ်ားသည္လည္း ျပည္သူျဖစ္ ၿပီး ယခင္က ကားၾကပ္မႈမ်ားသာ ရွိခဲ့ေသာ္လည္း ယခုတြင္ ညေန ေစာင္းလွ်င္ ယာဥ္ေမာင္းႏွင့္ယာဥ္ ေနာက္လုိက္သည္ ဘီယာႏွင့္အရက္ေသစာမ်ားကို ေသာက္စား ၍ ေမာင္းႏွင္ေနျခင္းေၾကာင့္ ကားၾကပ္သည့္အျပင္ခရီးသည္ မ်ားက ဘုရားပါတေနရေၾကာင္း သိရွိရသည္။
www.MyanmarExpress.net
4 comments:
စပါယ္ယာဆိုတာ ကမၻာ့အရိုင္းဆံုးလူသားပါ။ ဘယ္အစိုးရမွ မေျဖရွင္းနိုင္ပါ။
တိုးတက္ျပီးႏိုင္ငံေတြမွာကားစပါယ္ယာဆိုတာမရွိေတာ့ပါ
ထိုင္းမွာေတာင္ကားစပါယ္ယာေတြရွိေနပါေသးတယ္
ျမန္မာႏိုင္ငံၾကီးတိုးတက္ဖို႔အမ်ားၾကီးလိုအပ္ေနပါေသးတယ္
ဘက္စုံတိုးတက္ဖို႔ႏိုင္ငံျခားရင္းႏွီးျမဳပ္ႏွံမွဳေတြအမ်ားၾကီးလိုအပ္ပါတယ္
အတိုက္အခံေတြ၊ေဒၚလာစားေတြ၊ဘုန္းၾကီးေတြ၊အလုပ္လက္မဲ့ေတြ
အားေနတိုင္းလမ္းေပၚထြက္ျပီးဆႏၵျပမေနၾကပါနဲ႔
ဒီေန႔တရုတ္ကိုဆန္႔က်င္
မနက္ျဖန္ထိုင္းတို႔၊မေလးရွား၊စကၤာပူတို႔ကိုမဆန္႔က်င္
ဘူးလို႔ဘယ္သူမွအာမ ၊ မခံေပးႏိုင္ေတာ့ပါ
ဒီလိုသာဆက္လုပ္ေနရင္ျပည္ပရင္းႏွီးျမဳပ္ႏွံမွဳေတြ
ျမန္မာျပည္ကိုလာဖို႔စဥ္းစားစရာေတြျဖစ္ပါလိမ့္မယ္
ေနာက္ဆုံးတိုင္းျပည္ဘဲနစ္နာမွာပါ
.
လူ တိုင္း ဒီ မုိ ကေရ စီ ရွိ မွ တုိင္း ျပ ည္ ဒီမုိ ကေရ စီ ရမွာ
သိပ္ကုိမွန္ပါတယ္။
Post a Comment
https://www.facebook.com/MyanmarExpress တြင္ သတင္းမ်ား ဆက္လက္ဖတ္ရႈရန္