Subscribe to our RSS Feed

Call Centerမွ တစ္မိနစ္လွ်င္ ၃၀က်ပ္ႏႈန္းျဖင့္ စတင္ကာ ၀န္ေဆာင္ခ ေကာက္ယူ

From : MRTV4

ရတနာပံုတယ္လီပို႔မွ ဖြင့္လွစ္ထားတဲ့ Call Center ကုိဆက္သြယ္ၿပီး ေမးျမန္းမႈအားလံုး အတြက္ တစ္မိနစ္လွ်င္ ၃၀က်ပ္ႏႈန္းနဲ႔ ယခုေဖေဖာ္၀ါရီလမွ စတင္ကာ ၀န္ေဆာင္ခေကာက္ခံေနၿပီ ျဖစ္တယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ အခုလို ၀န္ေဆာင္ခ ေကာက္ယူခ်ိန္ကစတင္ၿပီး  English ဘာသာနဲ႔ ျမန္မာဘာသာ အတြက္ ၀န္ေဆာင္မႈကို ၂၄နာရီ ၀န္ေဆာင္မႈ ေပးလ်က္ရွိကာ တ႐ုတ္၊ ဂ်ပန္၊ မေလးရွား၊ ဂ်ာမနီ၊ ကိုရီးယား၊ ျပင္ သစ္အစရွိတဲ့ ဘာသာစကားတုိ႔အတြက္ ေျဖၾကားမႈကိုေတာ့ နံနက္ ၉နာရီမွ ညေန ၅နာရီအတြင္းသာ ေျဖၾကားေပးမွာ ျဖစ္ပါ တယ္။ 
 အခုလို ၀န္ေဆာင္ခေကာက္ယူမႈဟာ ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရး မွ ေကာက္ယူေနက် ႏႈန္းထားအျပင္ Call Center သုိ႔ဆက္သြယ္ ေမးျမန္းမႈ အတြက္ ၁မိနစ္ကို က်ပ္၃၀ ထပ္ေလာင္း ေကာက္ယူမွာျဖစ္ပါတယ္။ ရတနာပံု Call Center ကို ၂၀၁၁ ဒီဇင္ဘာလ ၁၇ရက္ေန႔က စတင္ဖြင့္လွစ္ကာ ၀န္ေဆာင္မႈေပးခဲ့တာျဖစ္ၿပီး စတင္ဖြင့္လွစ္စဥ္က အခမဲ့၀န္ေဆာင္မႈကို ႏွစ္လေပးခဲ့ကာ ယခုအခါမွသာ ၀န္ေဆာင္ခကို စတင္ေကာက္ခံတာ ျဖစ္တယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။


 Myanmar Express

0 comments:

Post a Comment

https://www.facebook.com/MyanmarExpress တြင္ သတင္းမ်ား ဆက္လက္ဖတ္ရႈရန္