Subscribe to our RSS Feed

ABSDF ေက်ာင္းသူရဲေမေဟာင္း နန္းေအာင္ေထြးၾကည္ရဲ႕ ေျမာက္ပိုင္း ခရီး(၇)

From :  May Thingyan Hein



အပိုင္း(၇)

၁၉၉၁ ခုႏွစ္ ၃ ႏွစ္ေျမာက္ ၈ ေလးလံုးပြဲကို က်မတို႕ ABSDF-NB ဗဟို လိုင္စင္စခန္းမွာအၾကီးအက်ယ္က်င္းပဖို႕ လုပ္ၾကတယ္ေလ။
အဲဒီ ၈ ေလးလံုးပြဲ လုပ္ဖို႕အခ်ိန္မွာ အဲဒီရက္ပိုင္းမွာပဲ အလုပ္ေတြရႈပ္ေနတဲ႕အခ်ိန္မွာ သိုက္ထြန္းဦးရဲ႕ runner စိုးမင္းေအာင္ ထြက္ေျပးသြားတယ္ လို႕ ၾကားရတယ္။

ေနာက္ပိုင္း စိုးမင္းေအာင္ကို ဗ်ဴဟာ(၂)ကို ေခၚၿပီး စစ္ၾကတယ္။ က်မတုိ႕ကေတာ႕ ဗဟိုမွာပဲ။ ေနာက္ရွိေသးတယ္ ၈ ေလးလံုးပြဲေန႕မွာ အဆိပ္ခတ္မယ္ဆိုတဲ႕ သတင္းေတြလည္း ျပန္႕ေနတာတုိ႕ဘာတို႕ေပါ႕။လံုျခံဳေရးေတြယူၾကတယ္။
ပြဲေန႕အတြက္ စားဖိုေခ်ာင္ကိုတာဝန္ယူေတာ့ က်မတို႕ ရဲေမေတြပါၾကတယ္။ လူတိုင္းစားဖိုေဆာင္ကိုဝင္ထြက္ခြင့္မရွိဘူး။

ဒါနဲ႕၈.၈.၁၉၉၁ ခုႏွစ္  ။၈ ေလးလံုး အခမ္းအနားၿပီးေတာ႕ မ်ိဳး၀င္းနဲ႕ေက်ာင္းသား IO ရံုး တုိ႕ အဖြဲ႕က လူေတြကို စဖမ္းတယ္။ ေနာက္ပိုင္းမွာ ေတာက္ေလွ်ာက္ လူေတြ စဖမ္းေနၿပီ။ ဒါေပမဲ႕ က်မလံုး၀ မသိဘူး။လူေတြဖမ္းေနတာ။

အဲဒီအခ်ိန္မွာ က်မကို ABSDF-NB ဥကၠဌ ကိုထြန္းေအာင္ေက်ာ္ကေခၚေျပာတယ္ ။ က်မကို ေက်ာင္းသားတပ္မေတာ္ ကဖြင့္လွစ္တဲ့ ေဖာက္ခြဲေရးသင္တန္း ( မိုင္းသင္တန္း) တက္ဖို႕ ေျပာတယ္။ ရဲေမထဲက ေအးမိစံ လည္းပါတယ္။ က်မမွတ္မိသေလာက္ေပါ့ေနာ္။ေမာင္ေမာင္ၾကြယ္၊စိုးေလး၊ပါတယ္။

ဆိုေတာ့ ၾသဂုတ္လ ၁၂ ရက္ေန႕ ဒီ ၁၉၉၁ ခုႏွစ္ ၊ ေက်ာင္းသားတပ္မေတာ္ဗဟို ဒီလိုင္စင္စခန္း မွာဖြင့္လွစ္တဲ့မိုင္းသင္တန္း စတက္ေနရတယ္။အဲမွာသင္တန္းတက္ေနေတာ့ တေန႕တေန႕ တပ္တြင္းအေျခအေနေတြနဲ႕လည္း ေ၀းသလိုျဖစ္သြားတယ္။ တပ္နဲ႕ ေ၀းသလိုျဖစ္သြားတယ္ဆိုတာက တပ္ထဲမွာဘာေတြျဖစ္ေနလဲဆိုတာ ကို သိပ္မသိေတာ႕ဘူး။မိုးလင္းမိုးခ်ဳပ္ေပါ့ေနာ္သင္တန္းမွာအခ်ိန္ကုန္ေနတာ။။

သိတဲ႕အတို္င္းပဲအစဥ္အဆက္ လူေတြဖမ္းရင္လည္း ဘာေၾကာင္႔ဖမ္းတယ္ဆိုတာမ်ိဳး သတင္းထုတ္ျပန္တာမ်ိဳးေတြလည္း ဘယ္တုန္းကမွမရွိခဲ့ေတာ႕ ေတာ္ရံုဆို မသိဘူး။ တကယ္ေတာ႕ မ်ိဳး၀င္းတုိ႕ သံေခ်ာင္းတုိ႕က မဆလကို မၾကိဳက္ဘူး နအဖကို မၾကိဳက္ဘူး ေတာ္လွန္မယ္သာ ေျပာတာ သူတုိ႕ လုပ္ပံုကိုင္ပံုက မဆလအစိုးရနဲ႕ တထပ္တည္းက်ေအာင္ လိုက္လုပ္တယ္။ သူတို႕လက္ထဲမွာ ရွိတဲ႕ အာဏာကို အဲဒီလိုပဲခ်ဳပ္ကိုင္ထားၿပီး လုပ္ခ်င္သလို လုပ္ၾကတယ္။ အဲဒီပံုဆန္အတိုင္း တထပ္တည္းက်ေအာင္ လုပ္ၾကတယ္။

သူတုိ႕က လူေတြကို ထစ္ခနဲရွိရင္ ဖမ္းတယ္။ ဘာေၾကာင္႕ဖမ္းတာလဲ ဆိုတာ မေျပာဘူး။ သတ္ခ်င္တဲ႕ သူကို သတ္ခ်င္သလို သတ္တယ္။ ဘာေၾကာင္႕လဲဆိုတာလည္း မေျပာရဘူး ၊ မသိရဘူး။ အဲဒါမ်ိဳးေတြ လုပ္တယ္။ ဖမ္းၿပီးရင္လည္း လူေတြကို အေပၚေစာင္မွာ သီးသန္႔ထားတယ္။ အဲေတာ႕ သူတုိ႕ေတြ ဘယ္ကတည္းကစၿပီး လူေတြကို ဖမ္းေနတာလဲဆိုတာ ေအာက္ေျခက ရဲေဘာ္ေတြ က်မတို႕ ေသခ်ာကို မသိတာ။အဲ့ဒီတုန္းက ။


မွတ္မွတ္ရရဘဲ. အဲ့ဒီအခ်ိန္ေတြတုန္းက ဒီနန္းေစာ။ထက္ထက္ ။ေအးသန္းတို႕။ ခင္ေရႊလိႈင္ ( ၁၉၉၀ ဇြန္မွာ မွ တပ္ရင္း ၄၀၁ ကေန ေ၇ာက္ရွိလာသူ) ။သင္းသင္းညီတို႕ အမ်ားၾကိးေပါ့ေနာ္ .. KIA ကေပးတဲ့ သူနာျပဳသင္တန္း ကို သြားတက္ေနၾကရေတာ့ သူတို႕တေတြ KIA နယူးကင့္မွာဘဲ သြားေနေနၾက၇တဲ့အခ်ိန္ေပါ့။ ေက်ာင္းသားတပ္မွာမ ေနၾကရဘူး။


တေန႕က်မက မိုင္းသင္တန္းယူအျပီး က်မတို႕ ရဲေမေဆာင္အျပန္ ဒီ ခန္းမေဆာင္ကေနျဖတ္အေလွ်ာက္မွာ လူေတြစုေဝးေနတာေတြ႔လို႕ ၾကည့္
မိလိုက္တယ္။ ဗဟိုေကာ္မတီဝင္ ကိုခင္ေမာင္ေအး ( ကိုအားစိုက္ - မႈိင္းေသာ္ေဝ) ကို လက္ေနာက္ျပန္ၾကိဳးတုတ္ ျပီး ေဇာက္ထိုး ခ်ီဆြဲထားတာျမင္လိုက္ရတယ္။ ဟာ...ဆုိၿပီး စိတ္ထဲတင္းကနဲျဖစ္သြားတယ္။ စိတ္လည္းမေကာင္းဘူး။ဘာျဖစ္ျပန္ၿပီလဲေပါ႕။


သူ႕ကို တျခားရဲေဘာ္ေတြ ဆြမ္းၾကီးေလာင္းပြဲေပါ့ .. ေဇာက္ထိုးအေနအထားၾကိးနဲ႕ကို မ်က္ႏွာကို စစ္ဖိနပ္ေတြနဲ႕ ဝိုင္းကန္ေနၾကတာေတြ႕တယ္။ တျခားရဲေဘာ္အခ်ဳိ႕လည္းေတြ႕တယ္။ မွတ္မွတ္ရရ ရန္ေအာင္ ကိုေတြ႕တယ္ ။အားလံုးကေတာ့ လူရုပ္မေပၚေတာ့ပါဘူး။ ဖူးေယာင္ စုတ္ျပတ္သတ္ေနၾကျပီ။ ေသြးသံေတြျဖစ္ေနၾကျပီ ။


သူ႕ကို ဘယ္ကတည္း ကစအဖမ္းခံထားၾကရမွန္းက်မ အတိအက် မသိဘူး။ဒါေပမဲ့ ခုေနာက္ပိုင္းမွ သိတာကေတာ့ ဒီ လိုင္စင္ဗဟိုစခန္းမွာ ၾသဂုတ္လ ၁၀ ရက္ ၁၉၉၁ မွာစ

ျပီးအဖမ္းအဆီးရွိတယ္ သိရတယ္။ ကိုခင္ေမာင္ေအး (ကိုအားစိုက္ )ဆိုတာ အရင္သတင္းျပန္ၾကားတုန္းကဆိုရင္
က်မ ကို ဒီ ABSDF-KS အမွတ္စဥ္ ၃ ကစျပီး က်မတို႕ ဒီ AB -KS ကေက်ာင္း သားတပ္မေတာ္ အတြက္ ဗီြဒီယို ရိုက္တာမွာ ၾကီးၾကပ္ခဲ့သူ။

ABSDF-NB ျဖစ္လာေတာ့ ေလးစိန္ (ဦးစိန္ ေသဆံုး) ကပါ အၾကံေပး သင္ၾကားေပးခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္ က်မ မွတ္မိတာ ေနာက္ပိုင္းမွာ ဦးေစာရင္ေထြး လည္း က်မကို သင္ၾကားအၾကံေပး ရိုက္ကူးခဲ့တယ္။ ေနာက္ပိုင္း ဗီြဒီယို အစီအစဥ္မွာ ဝဏၰေဇာ္ ၊ ဘိုဘို တို႕ပါ ပါဝင္ရိုက္ကူး အားျဖည့္လာတာ။

တညေနမွာ မိုင္းသင္တန္းကျပန္ေရာက္လို႕ရဲေမေဆာင္ျပန္ေရာက္ေတာ႕ မခ်ိဳကို ဖမ္းသြားၿပီလို႕ ရဲေမေတြကေျပာေနၾကတယ္။

အံ႕ၾသသြားတယ္။  အဲ့ဒါ ဒီ ၾသဂုတ္လ ၂၁ ရက္ေန႕ ၁၉၉၁ ခုႏွစ္မွာေပါ့ေနာ္ ။

ဘာျဖစ္လုိ႕ ခင္ခ်ိဳဦးကို ဖမ္းရတာလဲ။ ခင္ခ်ိဳဦး ပါရင္ က်မ ပါမယ္လို႕က်မ အဲ့ ဒီတုန္းက တပ္ရင္းမွဴးတဦးျဖစ္တဲ့သိုက္ထြန္းဦးကိုေျပာခဲ့ေသးတာမွတ္မိတယ္.
သိုက္ထြန္းဦးကေတာင္ေျပာတယ္ .. ဘာမွပူေနစရာမလိုဘူးေပါ့ ။ ဖမ္းထားတဲ့ လူေတြဟာ မဟုတ္ရင္ျပန္လြတ္မယ္ေပါ့ ။မင္းမဟုတ္ရင္ပူစရာမလိုဘူးေပါ့ ၊
အဲ့လို .. ဆိုေတာ့ ပူေနတာကိုကဘဲ ဟုတ္ေနသေယာင္ေပါ့ေနာ္ ..အဲ့တုန္းက အေျခအေနေတြက .မွန္းရခက္ေအာင္ ရႈပ္ရွက္ခတ္ေနတယ္။


ေနာက္ေတာ့ က်မတို႕ ရဲေမေဆာင္မွာ မခ်ဳိ သတင္းက ေတာ္ေတာ္ေလး ဂယက္ရိုက္ေနတယ္။
က်မလည္း တပ္စုမွူးဂ်ဴဂ်ဴး(မာမာထြန္း - မိုးေကာင္း..ေနာင္သံေခ်ာင္းနဲ႕ လက္ထပ္ခဲ့တဲ႕သူ)ကိုေမးေျပာေျပာတယ္ ။
ဂ်ဴဂ်ဴး ၊ေဆးဆရာမတိမ့္ေဆြ ၊ စန္းစန္း၊ေဆးဆ၇ာမေဘာက္မိုင္၊ စိုးစိုးလြင္၊တို႕နဲ႕ ေျပာၾကေတာ့ ေနာက္ထပ္ မိန္းကေလး တေယာက္ရွိသးတယ္ ။
ဗ်ဴဟာ ၂ မွာ ပထဆံုးအဖမ္းခံ အႏွိပ္စက္ခံျပီးေသသြားတယ္ေျပာတဲ့ စိုးမင္းေအာင္ထြက္ခ်က္ေတြမွာ လူ အေယာက္ ၅၀ ေလာက္ စာရင္းပါေနတယ္ေပါ့ ၊
အဲ့လို တီးတိုးေျပာၾကေတာ့ က်မသိလိုက္ျပီ ။

အဲ့မွာက်မေျပာမိတယ္ ၊ ေအး အဲ့ဒီမိန္းကေလး ငါဘဲ ေနမွာဘဲ လို႕ ေျပာလိုက္မိတယ္ ။ အေျခအေနေတြကို က်မ တြက္ဆေနၾကည့္မိတယ္။
တကယ္ပါဘဲ.အဲဒီေန႕ ၾသဂုတ္လ ၂၃ ရက္ေန႕ ညေန ၆နာရီမွာေတာ့ က်မ မိုင္းသင္တန္္း ကအျပန္။ က်မကို လာဖမ္းၾကၿပီ။


မ်ဳိးဝင္းကိုယ္တိုင္ဦးေဆာင္တဲ့အဖြဲ႕ လာဖမ္းၾကတာ။ အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ က်မက မိုင္း သင္တန္းမွာသံုးတဲ့ ဒါးနဲ႕ ဝါးအဆစ္ေလးေတြ ေနာက္ေန႕ သင္တန္းမွာသံုး
ဖို႕ ျပင္ဆင္ေနတာေပါ့ေနာ ။ ဆိုလိုတာက က်မလက္ထဲမွာဓါး ရွိေနတယ္။


တခ်ိန္တည္း စစ္ဘိနပ္သံေတြနဲ႕အတူ မ်ဳိးဝင္းရဲ႕ ဂ်ဴဂ်ဴး လို႕ေအာ္ေခၚသံ ၾကားေတာ့က်မ အခန္းထဲကေနထြက္ျပီးအၾကည့္ မ်ဳိးဝင္းနဲ႕ က်မ မ်က္ႏွာျခင္း
ဆိုင္အေတြ႕ မ်ိဳး၀င္းက ေျပးဝင္လာတယ္။ေနာက္က်မလက္ထဲမွာကိုင္ ထားတဲ့ဓါးျမင္ေတာ့သူတန္႕သြားတယ္ ။အေျခအေနေတြက သိပ္ျမန္ ဆန္လြန္း တယ္။
အဲဒီမွာ ေသခ်ာသြားၿပီ  ငါ႕ကို ဖမ္းျပီလို႕။

ဓါးကို ေအာက္ လႊတ္ခ် ေပးလိုက္တယ္။ ဓါးကိုျပစ္ခ်လိုက္တာနဲ႕မ်ဳိးဝင္းကက်မ ရဲ႕ ပခံုး၂ဘက္ကို သူ႕အားနဲ႕ တြန္းျပီး ဆြဲလွည့္ လိုက္တယ္။
က်မ မ်က္ႏွာနဲ႕ဝါးနံရံနဲ႕ ကပ္သြားတာေပါ့။ အဲ့ဒီမွာ က်မရဲ႕ လက္ဝဲလက္ကို ခါးစပ္ကေန ေနာက္ျပန္ယူျပီး ေက်ာအထက္ကို ဆြဲပင့္ယူလိုက္တယ္။

 ေနာက္ က်မရဲ႕ ညာဘက္လက္ကိုၾကေတာ့ ခါးစပ္ကေနယူတာမဟုတ္ေတာ့ဘူး။ ေခါင္းအေပၚဘက္ ညာဘက္ နား နားကေနေပါ့ .. ေျပာရရင္ ညာဘက္လက္ကို ပခံုး
အေပၚကေန ဆြဲယူျပီး ေက်ာအေနာက္ဘက္ကေန ေအာက္ကို ဆြဲခ်တာေပါ့ေနာ..။ ဆိုေတာ့ က်မ ေက်ာအေနာက္ဘက္မွာ လက္ဝဲလက္က ေက်ာ အေပၚဘက္လွန္တင္ထားျပီး လက္ယာလက္ က ညာဘက္ ပုခံုးအေပၚ ကေန ေက်ာေအာက္ဘက္အေနအထားမွာေပါ့ ။ ျပီးေတာ့မွ ေက်ာ္ထင္ဦး ( IO ရံုး) က ဘယ္ဘက္လက္မ နဲ႕ ညာဘက္လက္မ ၂ဘက္ကို ဆြဲျပီး လက္ေခ်ာင္းခတ္တဲ့ လက္ထိပ္နဲ႕ ခတ္ေတာ့တာဘဲ။


ေတာ္ေတာ့ကို ေနရခက္တဲ့ အေနအထားနဲ႕ ပထမဦးဆံုးစထိတာဘဲ ။ လူရဲ႕အေနအထားက
ရိုးရိုးလက္ေနာက္ျပန္ၾကိဳးတုတ္တဲ့အေနအထားမဟုတ္ေတာ့ ..ျပီးေတာ့ အေၾကာကလည္း မေပ်ာ့ေျပာင္းေတာ့့ လက္မ ၂ ဘက္အေနအထားက ကြာလာေလေလ .. လက္မ ခတ္ထားတဲ့ လက္ထိပ္က တင္းၾကပ္လာ ေလေလ ေပါ့။ အဲ့ဒီအေနအထားနဲ႕ က်မကိုအေပၚ အိုင္အို ရံုးကို ေခၚသြားၾကတယ္။


ဟုိေရာက္ေတာ႕လည္း ေမၾကီးေပၚကို ေျခဆင္းထိုင္ခို္င္းၿပီး ေျခေထာက္ ကိုၾကိဳးတုပ္တယ္။လက္ေနာက္ျပန္အေနအထားကို မျပင္ေပးဘဲ အဲ့ဒီအတိုင္း
ထား ထားတယ္။တမင္ကိုလုပ္ထားတာ သိသာတယ္။မ်က္လံုး ကို အဝတ္စ တခုနဲ႕ လာစည္းပလိုက္တယ္။ဘာမွ မျမင္ရေတာ့ဘူး။ အဲ . အဲ့ဒီေန႕ကစျပီး
မ်က္စိပိတ္ခ်ည္၊ေျခေထာက္ၾကိဳးတုတ္ .လက္ျပန္တုတ္ ျပီး ၾကိဳးအစေတြကို ဝါးနံရံမွာျပန္ခ်ည္ ျပီးေနခဲ့ၾကရတာ က်မတို႕လြတ္တဲ့အထိပါပဲ ။အဲလုိ ပံုဆန္နဲ႕ ထားခဲ႕ၾကတာ။
အသတ္ခံခဲ့ရသူေတြ ကိုလည္း အဲဒီပံဳဆန္အတိုင္းပဲ ထားၾကတာ တကယ္ကို သူတုိ႕ အသတ္ခံရတဲ့ေန႕အထိ ထားခဲ႕တာ။

သိတဲ႕အတိုင္းပဲ ဖမ္းထားတဲ႕ သူေတြကိုေတာ႕ ေန႕ေန႕ညည အရက္ကေလးတခြက္ေလာက္ေမာ့ျပီး ရိုက္ခ်င္တဲ႕သူေတြဝင္ရိုက္ၾက  ကန္ခ်င္သူေတြဝင္ကန္ၾက လုပ္ေနၾကတာ။ ၀ိုင္း၀ိုင္းၿပီး ဆြမ္းၾကီးေလာင္းၾကတာ။ အင္း.လူ႕အခြင့္အေရးအတြက္တိုက္ပြဲဝင္ေနပါတယ္ဆိုသူေတြရဲ႕ လုပ္ရပ္မ်ား ေပါ့ေလ။ တရားက်စရာပဲ...။


ဆိုေတာ့ အဲဒီမွာ တညလံုး ထားတယ္။က်မကို IO ရံုး မွာ။ေျမၾကီးေပၚမွာ။ ညအခ်ိန္က်ေတာ့ အဲဒီမွမိန္းကေလးတေယာက္ရဲ႕ ေအာ္သံၾကားတယ္။ တကယ္ကို မခ်ိမဆန္႕ ထြက္လာတဲ႕ အသံမ်ိဳး။ ဒါ မခ်ိဳရဲ႕ ေအာ္သံ။ က်မ ရင္ေတြခုန္လာတယ္။ စိတ္ပူတာေရာ…ေအာ္သံက ေတာ္ေတာ္ကို ေၾကာက္စရာေကာင္းတယ္၊ ရင္ထဲကေန လာတဲ႕ မခံခ်ိမခံသာရင္ ထြက္လာတဲ႕ မခ်ိမဆန္႕အသံမ်ိဳး။

မ်က္စိကိုလည္းစည္းသြားေတာ့ ကိုယ္လည္းမျမင္ရေတာ့ အသံဘဲၾကားေနရတယ္။ ဘုရားတ...လာတယ္ ။ ...သူတို႕ မိခ်ဳိကို ဘယ္အတိုင္းအတာအထိ လုပ္ေနၾကသလဲ ။ ၾကားေနရတဲ့အသံကေတာ့ မၾကားဝံ့စရာဘဲ။ မိခ်ဳိဆီကေအာ္ဟစ္ ဲျငီးတြားသံေတြ ထြက္လာေလေလ IO ရံုးမွာ ရွိေနတဲ့သူေတြရဲ႕ ရီသံေတြလိႈင္ေနေလေလဘဲ။


မခ်ိဳရဲ႕ မခ်ိမဆန္႕ေအာ္သံနဲ႕ ရီသံေတြက က်မကို ပိုၿပီး နာက်င္ေစတယ္။ အေနအထားအရလည္း  လက္မခတ္ထားတဲ့အေနအထားနဲ႕ ထားထားတုန္း။ညာဘက္ လက္
ပုခုံး တခုလံုး ကိုက္ခဲနာက်င္ေနျပီ။ ထံုလာတယ္။ေက်ာ တခုလံုးပါ နာက်င္တာေတြ ျပန္႕လာတယ္။လက္မ ႏွစ္ခုလံုးတစစ္စစ္ နဲ႕နာေနျပီ။

နာေနရင္းနဲ႕ပဲ လူဝင္လူထြက္ေျခသံေတြၾကားေနရတယ္ ။ မလုပ္ပါနဲ႕ကြာ ဆိုတဲ့အသံၾကား
တယ္။အျမီးေပးမယ္ ေျပာသံၾကားတယ္ ။ ခဏဘဲ. ဖိနပ္သံၾကားတယ္။
ေနာက္ရီေနၾကတယ္ ရီသံေတြ ၾကားေနရတယ္။


အဲဒီအသံကို နားေထာင္ေနတုန္း ဒိုင္း ကနည္း အသံကို ၾကားလိုက္ရၿပီး ေခါင္းတခုလံုးျပဳတ္ထြက္သြားသလို ဘဲ.မ်က္လံုး
စည္းထားတဲ့ၾကားက အလင္းတန္းလွ်က္ကနဲ ေတြ႕လိုက္တယ္။တကိုယ္လံုး က်င္ထြက္သြားတယ္ ။ နားေတြ အူသလိုျဖစ္သြားတယ္ ။ ။ဒါ Electric

Shock ေပးလိုက္တာ ။ က်င္စက္ေလ ။ Shock ရိုက္တာ။ ဟာ…ဆိုၿပီး ေနာက္တခ်က္
ထပ္လုပ္တယ္ ။ တအားခံရခက္တလိယ္ ။နာက်င္တယ္ ဘာညာဆိုတာေတြ ထက္ပိုတယ္။ ဘယ္လို ဆိုး၀ါးတဲ႕ ခံစားခ်က္လည္း ဆိုတာ ေျပာျပဖို႕ က်မမွာ စကားလံုး မရွိဘူး။

အဲလို ေခါင္းကို shock ေပးေနရင္းနဲကို  ဒါ...စစ္ေၾကာေရးမဟုတ္ေသးဘူးတဲ့ ။ ေခါင္းမာရင္ ဒီထက္ ဆိုးမယ္လို႕ တေယာက္က ေျပာတယ္။
အဲဒီ အသံရွင္ကို က်မ သိတယ္။ ခုခ်ိန္မွာ က်မ မေျပာခ်င္ေတာ႕ဘူး။ အသံရွင္ က သူလည္းပဲ အသတ္ခံလိုက္ရတဲ့အထဲ ပါသြားျပီ။
က်မကိုခြင့္ လႊတ္ၾကပါ. က်မ မေျပာရက္ေတာ့လို႕ပါ။ မေျပာပါရေစနဲ႕ေတာ့ ။

ေနာက္ အသံေတြၾကားေနရတယ္ ။ တစံုတဦးကို IO ရံုးထဲေခၚလာတယ္ ။
သူတို႕ေျပာဆိုေနတာၾကားတယ္။ မိခ်ဳိကို ေခၚလာတယ္ ။က်မ အဲ့ဒီအေနအထားနဲ႕ ဘဲ ျငိမ္ေနလိုက္တယ္ ။ေက်ာ္ထင္ဦးက ေျပာေနတယ္ ။ဒီေကာင္မက အရာရွိတဲ့ ..။


ဘုရား…ဘုရား… ေရ။ က်မ ဒုကၡေရာက္ျပီ ။ သိလိုက္ျပီ။အရာရွိလို႕ က်မကို  တေယာက္ေယာက္ ေျပာလိိုက္ျပီ ။
သြားျပီ ။ငါေတာ႕ ေကာင္းေကာင္း ခံရျပီ ဆိုတာ သိလိုက္ၿပီ။

က်မ နားမွာ က်မကို ႏိုးေနလား အိပ္ေနလား ဆိုၿပီး ေျပာဆိုေနၾကတဲ႕ အသံေတြလည္း ၾကားရတယ္။  အိပ္ျပီးထင္တယ္ လို႕ တေယာက္က ေျပာတယ္ ။က်မ အိပ္သလို ေယာင္ေဆာင္ေနလိုက္တယ္ ။ ေက်ာ္ထင္ဦး ...ဆက္ေျပာတယ္။ NIB က  ဒုဗိုလ္တဲ့ ။ ဟာ...ဟာ..  NIB က ဒုဗိုလ္တဲ႕...။
ဌာနနဲ႕ ရာထူး က်မသိေအာင္ က်မနားလာေျပာေနျပီ။


အဲဒီညကို ေက်ာ္လြန္လာျပီ ။ မနက္ေရာက္လာျပီ။ တညလံုးအိပ္မရ ဘူး။
တကိုယ္လံုး ေက်ာကေန ပခုံးတခုလံုး ကိုက္ခဲေနျပီ ။

အဲဒီမွာ  မနက္ပိုင္းမွာ သန္းေဇာ္ လာၾကည္႔တယ္ ထင္တယ္၊ က်မေေနာက္နားကေန သန္းေဇာ္ အသံၾကားတယ္။ ဟာ ... ဒီအတိုင္းထားထားတာလား..တညလံုးတဲ့။
က်မ လက္မႏွစ္ဘက္ ကိုခတ္ထားတဲ့လက္ထိပ္ကို ျဖဳတ္ေပးတယ္ ။ ခ်က္ခ်င္းေတာင္ ညာဘက္လက္ကို ေအာက္ ျပန္မခ်ႏိုင္ဘူးေလ။

အဲ့ဒါၾသဂုတ္လ ၂၄  ရက္ေန႕ မနက္ပိုင္းေပါ့ေနာ္။ ေန႕လည္ေလာက္ျဖစ္မယ္ထင္တယ္ ။

ေရွ႕ဆက္ေဖာ္ျပပါမည္။

ေမသၾကၤန္ဟိန္(ျမစ္မခ)

သင္းသင္းညီ၊ေအးေအးသန္း၊စိုးစိုးလြင္။နန္းေအာင္ေထြးၾကည္။ေနာင္ရာပါစခန္း။

ထက္ထက္။ ခါးေတာင္၊သင္းသင္းညီ။စိုးစိုးလြင္။နန္းေအာင္ေထြးၾကည္၊နန္းေစာ။ (ABSDF-NB ဗဟို လိုင္စင္စခန္း
Myanmar Express

0 comments:

Post a Comment

https://www.facebook.com/MyanmarExpress တြင္ သတင္းမ်ား ဆက္လက္ဖတ္ရႈရန္